PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 37/2007 • 6.4.2.3 Izravni vozačev nadzor nad vozilom izvodi se npr. upravljanjem, kočenjem i nadzorom nad brzinom motora.
NN 37/2007 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi ESA podsklop predstavnik određenoga tipa mjeri se metodom koja je opisana u Prilogu VII.
NN 37/2007 • 6.5.2.1 Ako se mjerenja izvode uporabom metode opisane u Prilogu VII., referentne su granice zračenja od 64 do 54 dB mikrovolta/m (od 1600 do 500 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz, ta se granica snižava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 30 MHz, i od 54 do 65 dB mikrovolta/m (od 500 do 1800 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz, kako je prikazano u Dodatku 5. ovoga Priloga. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 65 dB mikrovolta/m (1800 mikrovolta/m).
NN 37/2007 • 6.5.2.2 Na ESA podsklopu predstavniku određenog tipa, izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovoltima/m (mikrovolta/m) moraju biti najmanje 2,0 dB (20.%) ispod referentnih granica.
NN 37/2007 • Elektromagnetsko zračenje koje proizvodi tipični ESA podsklop određenoga tipa mjeri se metodom koja je opisana u Prilogu VIII.
NN 37/2007 • 6.6.2.1 Ako su mjerenja izvedena uporabom metode opisane u Prilogu VIII., referentne su granice zračenja od 54 do 44 dB mikrovolta/m (od 500 do 160 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 30 do 75 MHz, ta se granica snižava logaritamski (linearno) s frekvencijama iznad 30 MHz i od 44 do 55 dB mikrovolta/m (od 160 do 560 mikrovolta/m) u frekvencijskome pojasu od 75 do 400 MHz, kako je prikazano u Dodatku 6. ovoga Priloga. U frekvencijskome pojasu od 400 do 1000 MHz granica je stalna na 55 dB mikrovolta/m (560 mikrovolta/m)..
NN 37/2007 • 6.6.2.2 Na ESA podsklopu predstavniku određenoga tipa izmjerene vrijednosti izražene u dB mikrovolta/m (mikrovolta/m) moraju biti najmanje 2,0 dB (20.%) ispod referentnih granica.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 37/2007 • Otpornost na elektromagnetsko zračenje ESA podsklopa predstavnika određenoga tipa ispituje se metodom (metodama) koja (koje) se odabere (odaberu) od onih opisanih u Prilogu IX.
NN 37/2007 • 6.7.2.1 Kad se ispitivanja izvode uporabom metoda opisanih u Prilogu IX., ispitne referentne razine otpornosti moraju biti 48 volta/m za metodu s trakom od 150 mm, 12 volta/mza ispitnu metodu s trakom od 800 mm, 60 volta/m za ispitnu metodu s TEM kavezom, 48 mA za metodu ispitivanja s uvođenjem struje (BCI) i 24 volta/m za metodu ispitivanja slobodnim poljem.
NN 37/2007 • 6.7.2.2 Na ESA podsklopu predstavniku odgovarajućega tipa pri jakosti polja ili struje izražene u prikladnim linearnim jedinicama, 25 % iznad referentne granice, ESA podsklop ne smije pokazati nikakve smetnje u funkcioniranju koje bi prouzročile bilo kakvo pogoršanje radnih značajka koje bi moglo prouzročiti zbrku drugim sudionicima u prometu, ili bilo kakvo pogoršanje u vozačevom izravnom nadzoru vozila opremljenim tim sustavom što bi mogao zapaziti vozač ili drugi sudionik u prometu.
NN 37/2007 • 8.1 Kad neko vozilo ili električni/elektronički sustav ili ESA podsklop ne sadrže elektronički oscilator s radnom frekvencijom većom od 9 kHz, smatra se da je u skladu s točkama 6.3.2 i 6.6.2 Priloga I. i s prilozima V. i VIII.
NN 37/2007 • 8.2 Vozila koja u izravnome upravljanju vozilom nemaju uključene električke/elektroničke sustave ili ESA podsklopove nije potrebno ispitivati na otpornost na smetnje, pa treba smatrati da su u skladu s točkom 6.4 Priloga I. i s Prilogom VI. ovoga Pravilnika.
NN 37/2007 • Kod vozila opremljenih gumama nadogradnju/podvozje vozila valja uzeti kao električni izdvojenu strukturu. Jake elektrostatičke sile u odnosu na vanjsko okruženje vozila opažaju se samo u trenutku ulaska i izlaska iz vozila. Kako vozilo u tim trenucima miruje, ispitivanje na elektrostatičko pražnjenje u svrhu homologacije tipa nije potrebno.
NN 37/2007 • Kako tijekom uobičajene vožnje nema nikakvih vanjskih električnih spojnih vodova prema vozilima, nikakve prijelazne pojave se ne proizvode i ne vode prema vanjskomu okruženju. Proizvođačeva je odgovornost osigurati da oprema može podnijeti prijelazne pojave unutar samog vozila, npr. one koje nastaju prekidanjem (uključeno/isključeno) strujnih krugova ili međudjelovanjem pojedinih sustava. Ispitivanje na prijelazne pojave vođenjem u svrhu homologacije tipa nije potrebno.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 125/09, Broj 76/94,
Broj 76/09, Broj 115/06,
Broj 93/01, Broj 178/04
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA