PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 139/2008 • 1) Objekti subjekata u poslovanju s hranom moraju udovoljavati propisanim zahtjevima u svim stadijima proizvodnje, skladištenja, stavljanja u promet i prijevoza proizvoda iz članka 1. ovoga Pravilnika. Nadležno tijelo poduzima mjere kojima se osigurava da se:
NN 139/2008 • – proizvodi iz Dodatka B ovoga Pravilnika ne otpremaju na područje države članice, ukoliko je njihovo stavljanje u promet zabranjeno u Republici Hrvatskoj.
NN 139/2008 • 2) Nadležno tijelo u slučaju postupanja protivno važećim propisima poduzima odgovarajuće mjere prema fizičkim ili pravnim osobama, a posebno ukoliko se utvrdi da dokumentacija ne odgovara utvrđenom stanju u odnosu na proizvod ili da oznake zdravstvene ispravnosti ne udovoljavaju zahtjevima propisanim ovim Pravilnikom.
NN 139/2008 • 1) Nadležno tijelo na mjestu odredišta provodi sljedeće mjere:
NN 139/2008 • (b) ukoliko su proizvodi iz članka 1. ovoga Pravilnika podrijetlom iz države članice namijenjeni:
NN 139/2008 • – objektu koji je pod nadzorom službenog veterinara, a koji osigurava da samo proizvodi koji udovoljavaju zahtjevima iz članka 3. stavka 1. ovoga Pravilnika mogu biti primljeni u odnosni objekt, te imaju oznaku i prateću dokumentaciju ili, u slučaju proizvoda iz Dodatka B ovoga Pravilnika, prateći dokument mora biti u skladu s propisima Republike Hrvatske,
NN 139/2008 • – odgovornoj osobi koja distribuira pošiljku označenu serijskim brojem do krajnjeg korisnika ili subjektu u poslovanju s hranom s više objekata, ili objektu koji nije pod stalnom nadzorom, navedene osobe odnosno objekt moraju pregledati, prije nego se pošiljka razdijeli ili stavi u promet, da li je pošiljka označena i prati li je certifikat ili dokumenti iz prve alineje ove točke te obavijestiti nadležno tijelo o utvrđenim nepravilnostima,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 139/2008 • 2) Primatelji pošiljke iz stavka 1. točke (b) alineje druge i treće ovoga članka, moraju dati pisana jamstva za udovoljavanje zahtjevima iz navedenih alineja, prije upisa iz stavka 4. ovoga članka. Nadležno tijelo obavlja preglede na temelju slučajnog odabira radi provjere sukladnosti s navedenim jamstvima.
NN 139/2008 • 3) Ne dovodeći u pitanje odredbe članka 4. ovoga Pravilnika i u slučaju iz članka 11. ovoga Pravilnika objekt podrijetla mora udovoljavati zahtjevima propisanim važećim propisima.
NN 139/2008 • 4) Subjekti u poslovanju s hranom kojima su dopremljeni proizvodi podrijetlom iz države članice ili subjekti koji u potpunosti pošiljku razdijele u označene pošiljke, moraju:
NN 139/2008 • (d) čuvati, u razdoblju od jedne godine, certifikate ili dokumentaciju iz članka 3. ovoga Pravilnika, koju moraju predočiti na zahtjev nadležnog tijela.
NN 139/2008 • Na mjestima uvoza proizvoda iz trećih zemalja koja su definirana u Dodatku I. Pravilnika o načinu obavljanja veterinarskih pregleda i kontrola proizvoda životinjskog podrijetla u prometu preko granice Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 132/08)[2], kao što su luke, zračne luke i granične veterinarske postaje, nadležno tijelo tijekom pregleda provodi sljedeće:
NN 139/2008 • (c) u slučaju proizvoda podrijetlom iz trećih zemalja, pregled se obavlja u skladu s Pravilnikom o načinu obavljanja veterinarskih pregleda i kontrola proizvoda životinjskog podrijetla u prometu preko granice Republike Hrvatske[3].
NN 139/2008 • 1) Ukoliko nadležno tijelo tijekom pregleda pošiljke na mjestu odredišta ili tijekom prijevoza utvrdi:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 19/90, Broj 36/03,
Broj 127/06, Broj 97/98,
Broj 32/09, Broj 126/08
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO