PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 15/2006 • 7.5.4.3 Vatrogasni aparati i pribori prve pomoći moraju biti zaštićeni od krađe ili uništavanja (npr. u unutarnjem ormariću ili iza stakla koje se može razbiti), pod uvjetom da je njihov položaj jasno označen i da je omogućeno osobama da ih lako izvade u slučaju opasnosti.
NN 15/2006 • 7.6.1.1 Svako vozilo mora imati najmanje dvoja vrata, tj. dvoja vrata za putnike ili jedna vrata za slučaj opasnosti i jedna vrata za putnike. Najmanji broj zahtijevanih vrata za putnike je sljedeći:
NN 15/2006 • 7.6.1.2 U svakoj krutoj sekciji zglobnog vozila moraju biti najmanje jedna vrata za putnike, osim u prednjoj sekciji zglobnoga vozila razreda I, u kojoj moraju biti najmanje dvoja.
NN 15/2006 • 7.6.1.3 U svezi s tim zahtjevom, vrata za putnike sa sustavom za servo upravljanje ne smatraju se vratima za slučaj opasnosti, osim ako se mogu lako ručno otvoriti, nakon što se u slučaju potrebe aktivira upravljanje propisano u točki 7.6.5.1.
NN 15/2006 • Broj putnika i posade koji mogu biti u svakom prostoruNajmanji ukupni broj izlaza
NN 15/2006 • Otvori za spašavanje mogu se računati samo kao jedan od gore navedenih sigurnosnih izlaza.
NN 15/2006 • 7.6.1.5 Svaka kruta sekcija zglobnoga vozila smatra se zasebnim vozilom za svrhu određivanja najmanjega broja i položaja izlaza, osim za točku 7.6.2.4. Nužnici ili čajne kuhinje ne smatraju se zasebnim prostorima za svrhu određivanja broj sigurnosnih izlaza.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 15/2006 • 7.6.1.7 Ako vozačev prostor nije povezan s prostorom za putnike hodnikom koji zadovoljava jedan od zahtjeva opisanih u točki 7.7.5.1.1, on mora zadovoljavati sljedeće zahtjeve:
NN 15/2006 • 7.6.1.7.1 prostor za putnike mora imati dva izlaza koji ne smiju biti na istom bočnom zidu; kad je jedan od izlaza prozor, on mora zadovoljavati zahtjeve utvrđene u iz točkama 7.6.3.1 i 7.6.8 za prozore za slučaj opasnosti;
NN 15/2006 • 7.6.1.7.2 jedno ili dva sjedala dozvoljena su za dodatne osobe pored vozača; u tom slučaju oba izlaza navedena u točki 7.6.1.7.1 moraju biti vrata. Vozačeva vrata smatraju se vratima za slučaj opasnosti za osobe na tim sjedalima, pod uvjetom da vozačevo sjedalo, kolo upravljača, pokrov motora, ručica mjenjača, ručica ručne kočnice, itd. ne predstavljaju odveć veliku smetnju prolazu.
NN 15/2006 • 7.6.1.8 Ako su prostor za vozača i sjedala u njegovoj blizini povezani s glavnim prostorom za putnike pomoću prolaza koji zadovoljava jedan od zahtjeva, opisanih u točki 7.7.5.1, nije potreban vanjski izlaz iz prostora za vozača.
NN 15/2006 • 7.6.1.9 Ako vrata za vozača ili neki drugi izlaz iz prostora za vozača ispunjavaju uvjete iz točke 7.6.1.8, oni se mogu računati kao jedan izlaz za putnike samo pod uvjetom:
NN 15/2006 • 7.6.1.9.2 da zadovoljavaju zahtjeve za dimenzije za vrata za slučaj opasnosti navedene u točki 7.6.3.1.
NN 15/2006 • 7.6.1.10 Točke 7.6.1.8 i 7.6.1.9 ne sprječavaju da su između sjedala za vozača i prostora za putnike vrata ili neka druga zapreka, pod uvjetom da vozač u slučaju opasnosti može brzo ukloniti tu zapreku. Vozačeva vrata u prostoru koji je zaštićen s takvom pregradom ne računaju se kao izlaz za putnike.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 53/09, Broj 55/08,
Broj 78/06, Broj 63/08,
Broj 130/06, Broj 32/92
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE