PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-7-ako-se-iz-ctcj NN 82/2007

• (9) Ako se u ugostiteljskom objektu uslužuju napici točionik mora imati espresso aparat.


Stranica 2007-08-82-2599 NN 82/2007

• (2) Iznimno od stavka 1. ovoga članka ugostiteljski objekt vrsta restoran i gostionica može imati dovoljan broj jelovnika i karti pića, sukladan učestalosti narudžbi ili na svakom stolu mora biti jelovnik i karta pića.


Internet NN 82/2007

• (3) Ugostiteljski objekti u kojima se gosti uslužuju za šankom točionika, moraju imati istaknut jelovnik i kartu pića na šanku.


Internet stranice NN 82/2007

• (4) Ugostiteljskim objektima iz skupine »Restorani« i »Barovi« u kojima se gostima nude topla i hladna jela, jelovnici i karte pića moraju biti izloženi na ulazu ugostiteljskog objekta na prikladan način.


Internet stranice NN 82/2007 • (6) Jelovnik i karta pića ispisuju se na hrvatskom i najmanje jednom svjetskom jeziku.
Internet stranice NN 82/2007 • (7) Jelovnik i karta pića obvezno se stavljaju na uvid gostu prije preuzimanja narudžbe.
Internet stranice NN 82/2007 • (8) Jela, slastice, pića i napici navedeni u jelovniku i karti pića moraju se uslužiti ako ih gost zahtijeva.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 82/2007
• Dostava jela iz ugostiteljskog objekta može se vršiti vlastitim dostavnim vozilima koja moraju udovoljavati propisima o higijeni hrane.

Poslovne stranice NN 82/2007
• (1) Osoblje zaposleno u ugostiteljskom objektu mora se prema gostu odnositi profesionalno.

Servis NN 82/2007 • (2) Osoblje zaposleno na poslovima usluživanja u ugostiteljskim objektima iz skupina »Restorani« i »Barovi« mora poznavati najmanje jedan strani jezik.
Glasnik NN 82/2007 • (2) U garderobi ili odgovarajućoj prostoriji, za svaku zaposlenu osobu mora biti garderobni ormarić s ključem. Za osoblje koje radi na pripremanju i usluživanju jela mora biti osiguran dvodijelni garderobni ormarić.
Novo NN 82/2007 • (3) Iznimno od stavka 1. i 2. ovoga članka ugostiteljski objekti iz skupine »Objekti jednostavnih usluga« ne moraju imati tuš-kupaonicu, a ugostiteljski objekt vrste objekt jednostavnih usluga na klupi i vrste objekt jednostavnih usluga na kolicima ili sličnim napravama ne moraju imati garderobni ormarić.
Poslovi NN 82/2007 • (5) Ugostiteljski objekt u kojem u jednoj smjeni radi 6 do 15 osoba mora imati jedan zahod za ?ene s predprostorom s umivaonikom s tekuaom toplom i hladnom vodom i jedan zahod za muđkarce s pisoarom i predprostorom s umivaonikom s tekuaom toplom i hladnom vodom, te jednu tuđ-kupaonicu.
Poticaji NN 82/2007 • (6) Ugostiteljski objekt u kojem u jednoj smjeni radi viđe od 15 osoba mora imati zahode sukladno stavku 4. ovoga članka, te jednu tuđ-kupaonicu za ?ene i jednu tuđ-kupaonicu za muđkarce.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 42/08, Broj 21/90, Broj 55/07, Broj 20/90, Broj 133/07, Broj 49/09


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled