PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 82/2009 • 9. vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112: vrijeme mjereno u satima i minutama, koje protekne od trenutka zaprimanja ispravne prijave kvara na pristupnom vodu do Centra 112, do trenutka uklanjanja kvara,
NN 82/2009 • (1) Operatori javnih telefonskih mreža i javno dostupnih telefonskih usluga (u daljnjem tekstu: operatori) moraju omogućiti korisnicima javnih komunikacijskih usluga besplatne pozive na broj 112, kao i na druge postojeće pozivne brojeve za pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj u skladu s Planom numeriranja, što obuhvaća i besplatno preusmjeravanje tih poziva na druge pozivne brojeve koje upotrebljavaju hitne službe.
NN 82/2009 • (2) Besplatni pozivi iz stavka 1. ovoga članka moraju biti omogućeni 24 sata svih sedam dana u tjednu, i to s bilo kojega telefonskog uređaja, uključujući i sve javne telefonske govornice.
NN 82/2009 • (3) Popis pozivnih brojeva iz stavka 1. ovoga članka, koje upotrebljavaju hitne službe, sastavni je dio standardnih operativnih postupaka koje propisuje čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za zaštitu i spašavanje, u skladu s odredbama Zakona o zaštiti i spašavanju.
NN 82/2009 • (5) Podaci iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 na način, u obliku i u rokovima utvrđenima standardnim operativnim postupcima iz stavka 3. ovoga članka. Centar 112 mora postupati s podacima iz stavka 4. ovoga članka u skladu s posebnim propisima o zaštiti osobnih podataka.
NN 82/2009 • (6) Podatke o lokaciji pozivatelja iz stavka 4. ovoga članka čine podaci o geokodiranoj lokaciji pozivatelja u nepokretnoj ili pokretnoj javnoj komunikacijskoj mreži, koji moraju biti dostavljeni u stvarnom vremenu.
NN 82/2009 • (7) Podaci o pozivajućem broju iz stavka 4. ovoga članka dostavljaju se Centru 112 i u slučaju kada je telefonski broj prikriven.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 82/2009 • (9) Operatori moraju osigurati mogućnost prijave smetnja i kvarova na pristupnim vodovima do Centra 112 tijekom 24 sata svih sedam dana u tjednu.
NN 82/2009 • (10) Operatori moraju, u slučaju utvrđivanja smetnje ili kvara iz stavka 9. ovoga članka, osigurati preusmjeravanje poziva na broj 112 putem odgovarajućih zamjenskih elektroničkih komunikacijskih vodova.
NN 82/2009 • (11) Utvrđivanje i uklanjanje smetnja i kvarova iz stavka 9. ovoga članka ima prednost u odnosu na utvrđivanje i uklanjanje svih drugih vrsta smetnja i kvarova u javnoj komunikacijskoj mreži operatora.
NN 82/2009 • Usporedno s uporabom broja 112, pristup hitnim službama u Republici Hrvatskoj nastavlja se ostvarivati i putem postojećih pozivnih brojeva za hitne službe (92, 93, 94, 987, 9155), osim ako se posebnim propisom ili odlukom nadležnog tijela državne uprave za koji od postojećih pozivnih brojeva ne propiše ili ne odredi drukčije.
NN 82/2009 • (1) Pokazatelji kakvoće usluge poziva na broj 112 osobito obuhvaćaju:
NN 82/2009 • (3) Operatori moraju dostaviti Hrvatskoj agenciji za poštu i elektroničke komunikacije (u daljnjem tekstu: Agencija), do 1. ožujka svake godine za prethodnu kalendarsku godinu, godišnje izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka, koje su izmjerene na način i prema postupku utvrđenom ETSI uputom EG 201 769-1.
NN 82/2009 • (4) Pokazatelji kakvoće usluge iz stavka 1. ovoga članka ne smiju prijeći sljedeće granične vrijednosti:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 5/05, Broj 5/09,
Broj 43/98, Broj 44/05,
Broj 204/03, Broj 39/08
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE