PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-ucestalost-kvarova-po-yqgv NN 82/2009

• – vrijeme uklanjanja kvara na pristupnom vodu do Centra 112 – četiri sata za uklanjanje 80% tih kvarova godišnje po pojedinom operatoru


Stranica 2009-07-82-1992 NN 82/2009

• – vrijeme uspostave veze s brojem 112 – prosječno četiri sekunde godišnje po jednom pozivu, pri čemu se 95% uspostavljenih veza mora ostvariti u vremenu kraćem od osam sekunda.


Internet NN 82/2009

• (5) Godišnja izvješća svih operatora iz stavka 3. ovoga članka Agencija objavljuje na svojim internetskim stranicama, a prema potrebi i na drugi prikladan način.


Internet stranice NN 82/2009

• (6) Osim godišnjeg izvješća iz stavka 3. ovoga članka, operatori univerzalnih usluga moraju, na zahtjev Agencije, dostaviti izvješće o vrijednostima pokazatelja kakvoće usluge iz stavka 1. i 2. ovoga članka i za razdoblje kraće od godine dana, i to u roku od 30 dana od dana zaprimanja toga zahtjeva.


Internet stranice NN 82/2009 • Agencija, u suradnji sa središnjim tijelom državne uprave nadležnim za zaštitu i spašavanje, na prikladan i javno dostupan način obavješćuje i upoznaje korisnike usluga sa svrhom i načinom uporabe broja 112.
Internet stranice NN 82/2009 • (1) Zabranjena je svaka zlouporaba poziva na broj 112, što osobito obuhvaća sve vrste zlonamjernih ili uznemiravajućih poziva.
Internet stranice NN 82/2009 • (2) U slučaju utvrđene zlouporabe poziva na broj 112 operatori moraju, na temelju pisanog zahtjeva Centra 112, privremeno isključiti iz elektroničke komunikacijske mreže pretplatničku ili korisničku terminalnu opremu pretplatnika ili korisnika usluga, za kojeg se utvrdi počinjenje te zlouporabe, i to u trajanju od sedam dana, uz mogućnost primanja dolaznih poziva u tom razdoblju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 82/2009
• (4) Ako se i nakon isteka razdoblja iz stavka 3. ovoga članka utvrdi da je isti pretplatnik ili korisnik usluga ponovno počinio zlouporabu poziva na broj 112, operator će njegovu pretplatničku ili korisničku terminalnu opremu trajno isključiti iz elektroničke komunikacijske mreže te raskinuti pretplatnički odnos, u skladu s općim uvjetima poslovanja.

Poslovne stranice NN 82/2009
• (5) Postupak utvrđivanja zlouporabe poziva na broj 112 i način postupanja u slučaju utvrđene zlouporabe poziva na broj 112 pobliže se propisuju naputkom koji donosi čelnik središnjeg tijela državne uprave nadležnog za zaštitu i spašavanje, uz prethodnu suglasnost Agencije.

Servis NN 82/2009 • (6) Primjena mjera iz stavka 2., 3. i 4. ovoga članka ne isključuje odgovornost pretplatnika ili korisnika usluga u skladu s općim propisima o prekršajnoj i kaznenoj odgovornosti.
Glasnik NN 82/2009 • (2) U obavljanju stručnog nadzora iz stavka 1. ovoga članka nadzornik elektroničkih komunikacija osobito ima pravo stručno nadzirati i pregledati obavljanje djelatnosti elektroničkih komunikacijskih mreža i usluga u skladu s odredbama ovoga Pravilnika te narediti operatoru poduzimanje svih potrebnih mjera u svrhu uklanjanja utvrđenih smetnja ili kvarova, odnosno drugih utvrđenih nepravilnosti, nedostataka ili propusta koji mogu utjecati na kakvoću usluge poziva na broj 112.
Novo NN 82/2009 • (1) Operatori, koji pružaju javne komunikacijske usluge ili daju na korištenje javnu komunikacijsku mrežu na dan stupanja na snagu ovoga Pravilnika, moraju uskladiti svoje opće uvjete poslovanja s odredbama ovoga Pravilnika u roku od 90 dana od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika.
Poslovi NN 82/2009 • Danom stupanja na snagu ovoga Pravilnika prestaje važiti Pravilnik o jedinstvenom europskom broju za hitne službe (»Narodne novine«, broj 108/05.).
Poticaji NN 82/2009 • Ovaj Pravilnik stupa na snagu osmoga dana od dana objave u »Narodnim novinama«.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 3/09, Broj 142/99, Broj 46/90, Broj 41/02, Broj 152/08, Broj 146/04


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled