PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-analiza-uskladjenosti-mjera-s-tkyi NN 91/2008

• Države članice trebaju pružiti sve elemente i dokaze koje smatraju korisnima za ocjenu mjere. Razina potrebnih dokaza i ocjena Komisije ovise o obilježjima svakog slučaja te su razmjerni razini tržišnog nedostatka koji se rješava i riziku istiskivanja privatnog ulaganja.


Stranica 2008-08-91-2902 NN 91/2008

• (a) Mjere koje predviđaju investicijske tranše povrh praga pravne sigurnosti od 1,5 milijuna eura po ciljnom malom i srednjem poduzetniku tijekom svakog razdoblja od dvanaest mjeseci


Internet NN 91/2008

• Komisija je svjesna stalne fluktuacije tržišta rizičnog kapitala i jaza vlasničkog kapitala tijekom vremena, kao i različitog stupnja u kojem na poduzetnike utječe tržišni nedostatak ovisno o njihovoj veličini, fazi poslovnog razvoja i gospodarskom sektoru. Stoga je Komisija spremna razmotriti ocjenjivanje mjera rizičnog kapitala, koje predviđaju investicijske tranše iznad praga od 1,5 milijuna eura po poduzetniku godišnje, usklađenima sa zajedničkim tržištem pod uvjetom da je dostavljen dostatan dokaz tržišnog nedostatka.


Internet stranice NN 91/2008

• (b) Mjere koje predviđaju financiranje faze rasta srednjih poduzetnika u područjima koja ne ostvaruju pravo na potporu


Internet stranice NN 91/2008 • (c) Mjere koje predviđaju nastavna ulaganja u ciljne poduzetnike koji su već primili potporu u obliku ulaganja novog kapitala, radi osiguravanja sredstava za naknadna višekratna financiranja čak i povrh općih pragova pravne sigurnosti te za financiranje ranog rasta poduzetnika
Internet stranice NN 91/2008 • Komisija uviđa važnost nastavnih ulaganja u ciljne poduzetnike koji su u svojim ranim fazama već primili potporu u obliku ulaganja novog kapitala radi osiguravanja sredstava za višekratna financiranja povrh najviših investicijskih tranši koje jamče pravnu sigurnost, kao i za financiranje ranog rasta poduzetnika do izlaska početnog ulaganja. Ovo može biti neophodno kako bi se izbjeglo slabljenje javnog sudjelovanja u tim financiranjima i istovremeno osigurao kontinuitet financiranja za ciljne poduzetnike, tako da i javni i privatni ulagači mogu u potpunosti ostvariti pogodnosti od rizičnih ulaganja. U tim okolnostima te uzimajući u obzir posebnosti ciljnog sektora i poduzetnika, Komisija je spremna razmotriti ocjenjivanje nastavnog ulaganja usklađenim sa zajedničkim tržištem uz uvjet da je iznos toga ulaganja u skladu s početnim ulaganjem i veličinom fonda.
Internet stranice NN 91/2008 • (d) Mjere koje predviđaju sudjelovanje privatnih ulagača ispod 50% u područjima koja ne ostvaruju pravo na potporu odnosno ispod 30% u područjima koja ostvaruju pravo na potporu
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 91/2008
• Ovaj problem može biti i veći za mjere rizičnog kapitala namijenjene malim i srednjim poduzetnicima u područjima koja ostvaruju pravo na potporu. U tim slučajevima može postojati dodatni manjak njima raspoloživog kapitala s obzirom na njihovu udaljenost od središta poduzetničkog kapitala, manju gustoću stanovništva i veću nesklonost riziku privatnih ulagača. Takvi mali i srednji poduzetnici mogu također biti pod utjecajem problema na strani potražnje, kao što su poteškoće u sastavljanju održivog poslovnog prijedloga spremnog za ulaganje, ograničenija kultura vezana uz vlasnički kapital i naročito opiranje gubitku upravljačke kontrole slijedom intervencije poduzetničkog kapitala.

Poslovne stranice NN 91/2008
• (e) Mjere kojima se pruža sjemenski kapital malim poduzetnicima i koje mogu predviđati (i) manje ili nikakvo privatno sudjelovanje privatnih ulagača i/ili (ii) pretežitost dužničkih investicijskih instrumenata nasuprot dionicama i instrumentima nalik dionicama

Servis NN 91/2008 • Tržišni nedostaci koji utječu na poduzetnike u njihovoj fazi započinjanja naglašeniji su zbog visokog stupnja rizika koji za sobom povlači moguće ulaganje i potrebe za pozornim usmjeravanjem poduzetnika u toj ključnoj fazi. Ovo se očituje i kroz nesklonost, pa i odsutnost, privatnih ulagača koji pružaju sjemenski kapital, što upućuje na nikakav ili vrlo ograničeni rizik istiskivanja. Nadalje, mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja je smanjena zbog znatne udaljenosti tih malih poduzetnika od tržišta. Ovi razlozi mogu opravdati veću naklonost Komisije mjerama usmjerenima na fazu započinjanja, također i u svjetlu njihove vjerojatno ključne važnosti za stvaranje rasta i radnih mjesta u Zajednici.
Glasnik NN 91/2008 • (g) Troškovi vezani uz prvi analitički pregled poduzetnika s ciljem zaključivanja ulaganja, i to do faze dubinskog snimanja poslovanja (»troškovi pregleda«)
Novo NN 91/2008 • Fondovi rizičnog kapitala odnosno njihovi upravitelji mogu snositi »troškove pregleda« prilikom identificiranja malih i srednjih poduzetnika prije faze dubinskog snimanja poslovanja. Bespovratna sredstva koja pokrivaju dio tih troškova pregleda moraju potaknuti fondove odnosno njihove upravitelje na poduzimanje više »izviđačkih« aktivnosti nego što bi to inače bio slučaj. To također može biti korisno za predmetne male i srednje poduzetnike, pa i ako pregled ne dovede do ulaganja, jer tim poduzetnicima omogućuje stjecanje više iskustva u području financiranja rizičnim kapitalom. Ovi razlozi mogu opravdati veću naklonjenost Komisije bespovratnim sredstvima koja pokrivaju dio troškova pregleda fondova rizičnih kapitala odnosno njihovih upravitelja, uz sljedeće uvjete: Opravdani troškovi moraju biti ograničeni na troškove pregleda vezane uz male i srednje poduzetnike poglavito u njihovoj fazi započinjanja ili osnivanja ako takvi troškovi ne dovode do ulaganja, i troškovi moraju isključivati pravne i administrativne troškove fondova. Osim toga, bespovratna sredstva ne smiju prelaziti 50% opravdanih troškova.
Poslovi NN 91/2008 • (a) razvoj prikupljanja sredstva tijekom posljednjih pet godina, također u usporedbi s podudarnim nacionalnim i/ili europskim srednjim vrijednostima;
Poticaji NN 91/2008 • (c) udjel programa ulaganja s potporom države u ukupnom ulaganju poduzetničkog kapitala tijekom prošlih tri do pet godina;
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 105/08, Broj 129/08, Broj 58/07, Broj 11/91, Broj 109/03, Broj 9/05


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled