PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-d-postotak-novih-poduzetnika-yisk NN 91/2008

• (f) usporedba broja izloženih poslovnih planova s brojem ostvarenih ulaganja, po segmentu (iznos ulaganja, sektor, krug ulaganja, itd.).


Stranica 2008-08-91-2902 NN 91/2008

• (a) procjena dodatne veličine jaza vlasničkog kapitala koji je posljedica periferalnosti i drugih regionalnih posebnosti, posebno što se tiče ukupne količine uloženog rizičnog kapitala, broja fondova ili pokretača ulaganja koji su prisutni na tom teritoriju ili u njegovoj neposrednoj blizini, dostupnost stručnih upravitelja, broj aranžmana i srednja i minimalna veličina aranžmana ako je dostupno;


Internet NN 91/2008

• (b) posebni lokalni ekonomski podaci, socijalni i/ili povijesni razlozi za podopskrbljenost rizičnim kapitalom, u usporedbi s mjerodavnim prosječnim podacima i/ili situacijom na nacionalnoj i/ili europskoj razini, ovisno o prikladnosti;


Internet stranice NN 91/2008

• (c) svi ostali mjerodavni pokazatelji koji ukazuju na povećani stupanj tržišnog nedostatka.


Internet stranice NN 91/2008 • Važan element testa ravnoteže je utvrđivanje može li se i u kojoj mjeri državna potpora na polju rizičnog kapitala smatrati prikladnim instrumentom poticanja ulaganja privatnog rizičnog kapitala. Ova ocjena je usko povezana s ocjenom učinka poticaja i nužnosti potpore, kako je izloženo u odjeljku 5.2.3.
Internet stranice NN 91/2008 • U svojoj detaljnoj ocjeni Komisija posebno uzima u obzir svaku ocjenu utjecaja predložene mjere koju je napravila država članica. Ako je država članica razmatrala druge opcije politike i potvrdila prednosti korištenja selektivnog instrumenta kao što je državna potpora i podnijela ih Komisiji, za predmetne mjere smatra se da predstavljaju prikladni instrument. Komisija također ocjenjuje dokaze drugih poduzetih mjera ili mjera koje će biti poduzete radi djelovanja na »jaz vlasničkog kapitala«, poglavito ex post vrednovanja i pitanja na strani ponude i potražnje koja utječu na ciljne male i srednje poduzetnike, tako da može ocijeniti kako će oni reagirati na predloženu mjeru rizičnog kapitala.
Internet stranice NN 91/2008 • Učinak poticaja mjera potpore za rizični kapital ima ključnu ulogu u ocjeni usklađenosti. Komisija vjeruje da učinak poticaja postoji za mjere koje zadovoljavaju sve uvjete iz odjeljka 4. Međutim, za mjere opisane u ovom odjeljku prisutnost učinka poticaja postaje manje očigledna. Prema tome, Komisija također tamo gdje je to mjerodavno uzima u obzir sljedeće dodatne kriterije koji pokazuju da su ulagačke odluke vođene ostvarivanjem dobiti i da je upravljanje mjerom poslovne prirode.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 91/2008
• Sljedeći pozitivni element bilo bi postojanje ulagačkog odbora, neovisnog od društva za upravljanje fondom i sastavljenog od neovisnih stručnjaka koji dolaze iz privatnog sektora sa značajnim iskustvom u ciljanom sektoru, i poželjno također od predstavnika ulagača odnosno neovisnih stručnjaka izabranih u transparentnom i nediskriminirajućem postupku, najbolje u otvorenom natječaju. Ovi bi stručnjaci davali upraviteljima ili društvu za upravljanje analize trenutne i očekivane situacije na tržištu te bi im analizirali i predlagali potencijalne ciljne poduzetnike s dobrim izgledima za ulaganje.

Poslovne stranice NN 91/2008
• Komisija smatra pozitivnim ako mjera rizičnog kapitala ima proračun za ulaganja u ciljne male i srednje poduzetnike dovoljno velik da može iskoristiti ekonomije razmjera pri upravljanju fondom i mogućnost diverzificiranja rizika udruživanjem dovoljnog broja ulaganja. Veličina fonda trebala bi osigurati mogućnost apsorbiranja transakcijskih troškova i/ili financiranja kasnijih profitabilnijih faza financiranja ciljanih poduzetnika. Veći fondovi promatraju se pozitivno također uzimajući u obzir ciljni sektor, uz uvjet da su rizici istiskivanja privatnih ulaganja i narušavanja tržišnog natjecanja svedeni na najmanju mjeru.

Servis NN 91/2008 • Za mjere koje se odnose na sjemenski kapital, s obzirom na izraženiju razinu tržišnog nedostatka koja se u ovoj fazi može zamijetiti, Komisija smatra pozitivnim neposredno ili posredno uključivanje poslovnih anđela u ulaganja u fazi započinjanja. U takvim okolnostima Komisija je spremna ocijeniti mjere usklađenima sa zajedničkim tržištem čak i ako one predviđaju pretežitost dužničkih instrumenata, uključujući viši stupanj podređenosti državnih fondova i pravo poslovnih anđela na prvu dobit ili višu naknadu za njihovo pružanje kapitala i aktivnu uključenost u upravljanje mjerom/fondom i/ili ciljnim poduzetnicima.
Glasnik NN 91/2008 • Komisija smatra da sljedeći elementi pozitivno utječu na ocjenu razmjernosti budući da predstavljaju pristup najbolje prakse:
Novo NN 91/2008 • (a) Otvoreni natječaj za upravitelje. Transparentan i nediskriminirajući otvoreni natječaj za izbor upravitelja ili društva za upravljanje koji osigurava najbolju kombinaciju kvalitete i vrijednosti za novac smatra se pozitivnim, budući da ograničava razinu troškova (a možda i potpore) na potrebni minimum i također svodi narušavanje tržišnog natjecanja na najmanju mjeru.
Poslovi NN 91/2008 • Komisija odmjerava moguće negativne učinke u smislu narušavanja tržišnog natjecanja i rizika istiskivanja privatnih ulaganja i pozitivne učinke kada ocjenjuje usklađenost mjera rizičnog kapitala. Ovi potencijalno negativni učinci moraju se analizirati na svakoj od tri razine gdje potpore mogu biti prisutne. Potpora ulagačima, pokretačima ulaganja i investicijskim fondovima može negativno utjecati na tržišno natjecanje na tržištu pružanja rizičnog kapitala. Potpora ciljnim poduzetnicima može negativno utjecati na proizvodna tržišta na kojima se ti poduzetnici natječu.
Poticaji NN 91/2008 • Na razini tržišta pružanja rizičnog kapitala, državna potpora može rezultirati istiskivanjem privatnih ulaganja. Ovo može smanjiti poticaje privatnim ulagačima za pružanje financiranja ciljnim malim i srednjim poduzetnicima i potaknuti ih da pričekaju dok država ne ponudi potpore za takva ulaganja. Ovaj rizik postaje to važniji što je veća investicijska tranša uložena u poduzetnika, što je veći poduzetnik, i što je kasnija faza poslovanja, budući da privatni rizični kapital postaje postupno dostupniji u tim okolnostima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 55/07, Broj 51/09, Broj 24/05, Broj 59/96, Broj 141/04, Broj 50/95


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled