PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-b-budu-premjesteni-od-mwpy NN 63/2008

• (4) Pravo na naknadu i pomoć ne pripada putnicima koji putuju besplatno ili po umanjenoj tarifi koja nije dostupna javnosti izravno ili neizravno.


Stranica 2008-06-63-2127 NN 63/2008

• (6) Pravo na naknadu i pomoć pripada samo putnicima koji putuju zrakoplovom.


Internet NN 63/2008

• (7) Pravo na naknadu i pomoć dužan je omogućiti bilo koji prijevoznik koji obavlja prijevoz putnika, a kako je predviđeno stavkom 2. i 3. ovoga članka. U slučajevima kada prijevoznik koji nema ugovor s putnikom izvršava obveze propisane odredbama ovoga pododjeljka, smatrat će se kao da to radi u ime osobe koja ima ugovor s putnikom.


Internet stranice NN 63/2008

• (8) Odredbe članaka kojima se uređuju pravo na naknadu i pomoć putnicima ne utječu na prava putnika propisana propisom koji uređuje ugovor o organiziranju putovanja.


Internet stranice NN 63/2008 • »(1) Stvarni prijevoznik je dužan pružiti putnicima odgovarajuću pomoć propisanu u stavku 2. ovoga članka kada razumno očekuje kašnjenje leta u polasku izvan vremena predviđenog redom letenja:
Internet stranice NN 63/2008 • a) za dva sata i više za letove dužine 1 500 km ili kraće, ili
Internet stranice NN 63/2008 • b) za tri sata ili više za sve letove unutar teritorija država iz članka 6. stavka 2. točke a) ovoga Zakona duže od 1 500 km i za sve ostale letove između 1 500 km i 3 500 km, ili
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 63/2008
• a) pomoć propisanu u članku 9.c stavku 1. točki a) i stavku 2. ovoga Zakona i

Poslovne stranice NN 63/2008
• b) kada je razumno očekivano vrijeme polaska najmanje dan nakon prethodno najavljenog vremena polaska, pomoć propisanu u članku 9.c stavku 1. točci b) i c) ovoga Zakona i

Servis NN 63/2008 • c) kada je kašnjenje leta najmanje pet sati, pomoć propisanu u članku 9.b stavku 1. točki a) ovoga Zakona.
Glasnik NN 63/2008 • Naslov iznad članka 8. mijenja se i glasi: »Uskraćivanje ukrcaja«.
Novo NN 63/2008 • »(1) Kada prijevoznik razumno očekuje da će doći do uskraćivanja ukrcaja na let, isti će prvo pozvati dobrovoljce koji su voljni odustati od svoje rezervacije u zamjenu za pogodnosti pod uvjetima dogovorenim između dotičnog putnika i stvarnog prijevoznika. Dobrovoljcima će se, pored dogovorenih pogodnosti, pružiti i pomoć u skladu sa člankom 9.b ovoga Zakona.
Poslovi NN 63/2008 • (3) Ukoliko je ukrcaj putnicima uskraćen protiv njihove volje, stvarni prijevoznik im je dužan odmah nadoknaditi štetu u skladu sa člankom 9.a ovoga Zakona i pružiti im pomoć u skladu s člancima 9.b i 9.c ovoga Zakona.«
Poticaji NN 63/2008 • Naslov iznad članka 9. mijenja se i glasi: »Otkazivanje leta«.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 182/03, Broj 68/09, Broj 136/04, Broj 101/05, Broj 22/93, Broj 17/90


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled