PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-clankom-8-stavkom-3-dqgr NN 20/2008

• Mandat zamjenika vijećnika započinje po sili zakona (ex lege) nakon što se ispune tri pretpostavke:


Stranica 2008-02-20-625 NN 20/2008

• – da je njegov zamjenik neizabrani kandidat s liste s koje je izabran i član,


Internet NN 20/2008

• – da ga politička stranka kojoj je u trenutku izbora pripadao član predstavničkog tijela kojem je prestao mandat odredi kao zamjenika.


Internet stranice NN 20/2008

• U postupku koji je prethodio ustavnosudskom postupku utvrđeno je da je odluke o imenovanju dva zamjenika vijećnika Gradskog vijeća Grada Osijeka donio Izvršni odbor Gradskog ogranka HSLS-a Osijek 13. rujna 2007.


Internet stranice NN 20/2008 • Dopisom od 26. rujna 2007. predsjednica HSLS-a obavijestila je Gradsko vijeće Grada Osijeka o raspuštanju Izvršnog odbora Gradskog ogranka HSLS-a Osijek i stavljanju izvan snage odluka o imenovanju zamjenika vijećnika, te o činjenici da HSLS nikoga nije ovlastio za određivanje zamjenika vijećnika Gradskog vijeća Grada Osijeka odnosno da se zamjena vijećnika ne može provesti bez odobrenja i potpisa predsjednice HSLS-a kao osobe koja je Statutom ovlaštena za zastupanje HSLS-a.
Internet stranice NN 20/2008 • Polazeći od navedenih utvrđenja, Sud prihvaća stajalište Upravnog suda i Središnjeg državnog ureda za upravu kojom da su na 23. sjednici Gradskog vijeća Grada Osijeka sudjelovala dvojica vijećnika čiji mandati nisu bili na zakonu utemeljeni.
Internet stranice NN 20/2008 • Slijedom iznijetog, Sud ocjenjuje da su se u konkretnom slučaju ispunile zakonske pretpostavke za raspuštanje Gradskog vijeća Grada Osijeka, te utvrđuje da osporenim rješenjem Vlade Republike Hrvatske i presudom Upravnog suda podnositelju nisu povrijeđena ustavna prava na koja ukazuje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 20/2008
• 7. Budući da je donesena odluka kojom je odlučeno o ustavnoj tužbi, ne postoje pretpostavke za postupanje u smislu članka 67. stavka 2. Ustavnog zakona.

Poslovne stranice NN 20/2008
• 8. Objava ove odluke (točka II. izreke) temelji se na članku 29. stavku 1. Ustavnog zakona.

Servis NN 20/2008 • Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sutkinja Agata Račan, predsjednica Vijeća, te suci Marko Babić, Mario Kos, Davor Krapac, Ivan Matija i Nevenka Šernhorst, članovi Vijeća, u postupku koji je ustavnom tužbom pokrenuo Š. U. iz S. J., kojeg zastupa I. B., dipl. pravnik iz Sindikata državnih i lokalnih službenika i namještenika Republike Hrvatske, na sjednici održanoj 17. siječnja 2008. godine, jednoglasno je donio
Glasnik NN 20/2008 • III. Predmet se vraća Općinskom sudu u Vukovaru na ponovni postupak.
Novo NN 20/2008 • 1. Ustavna tužba podnesena je protiv presude Županijskog suda u Vukovaru broj: Gž-2369/05-3 od 26. rujna 2005. godine, kojim je odbijena žalba podnositelja i potvrđena presuda Općinskog suda u Vukovaru broj: P-811/03-17 od 16. lipnja 2005. godine.
Poslovi NN 20/2008 • 2. U ustavnoj tužbi podnositelj ponavlja navode isticane u postupcima koji su prethodili postupku pred ovim Sudom. Osporenom presudom Županijskog suda u Vukovaru (kao i presudom Općinskog suda u Vukovaru) slijedom pogrešne primjene mjerodavnog materijalnog prava, nalazi povrijeđenima ustavna prava propisana člankom 14. stavkom 2., člankom 26., člankom 29. stavkom 1. i člankom 54. stavcima 1. i 2. Ustava.
Poticaji NN 20/2008 • 3. Prema odredbi članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), svatko može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je pojedinačnim aktom tijela državne vlasti, tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave ili pravne osobe s javnim ovlastima, kojim je odlučeno o njegovim pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela, povrijeđeno ljudsko pravo ili temeljna sloboda zajamčena Ustavom, odnosno Ustavom zajamčeno pravo na lokalnu i područnu (regionalnu) samoupravu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 99/02, Broj 148/09, Broj 32/02, Broj 79/06, Broj 99/08, Broj 152/08


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled