PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 29/2009 • (e) ako je primjenjivo, po regulatornom okružju, primjerice bankarstvo, osiguranje ili sektor komunalnih usluga.
NN 29/2009 • (a) iskazani prihod, uključujući i prihod od prodaje vanjskim kupcima i prihod od intersegmentalne prodaje ili prijenosa, je deset ili više posto veći od ukupnih prihoda, unutarnjih i vanjskih, svih poslovnih segmenata
NN 29/2009 • (b) apsolutni iznos iskazane dobiti ili iskazanog gubitka je deset ili više posto veći od apsolutnog iznosa (i) ukupne iskazane dobiti svih poslovnih segmenata koji nisu iskazali gubitak ili (ii) ukupno iskazanog gubitka svih poslovnih segmenata koji su iskazali gubitak ako je viši.
NN 29/2009 • (c) imovina segmenta je deset ili više posto veća od ukupne imovine svih poslovnih segmenata.
NN 29/2009 • 14. Subjekt može informacije o poslovnim segmentima koji ne prelaze kvantitativne pragove objediniti s informacijama o drugim poslovnim segmentima koji ne prelaze kvantitativne pragove kako bi imao samo jedan segment samo ako je riječ o poslovnim segmentima sličnih ekonomskih obilježja i kojima je zajednička većina kriterija objedinjavanja iz točke 12.
NN 29/2009 • 15. Ako ukupni vanjski prihodi poslovnih segmenata čine manje od 75 posto prihoda subjekta, svi dodatni poslovni segmenti se određuju kao izvještajni segmenti, čak i ako ne udovoljavaju kriterijima iz točke 13., sve dok prihodi izvještajnih segmenata ne dosegnu najmanje 75 posto prihoda subjekta.
NN 29/2009 • 16. Informacije o drugim poslovnim djelatnostima i poslovnim segmentima o kojima se ne izvještava se objedinjavaju i objavljuju u sklopu kategorije »svi ostali segmenti« odvojeno od stavki za usklađivanje u sklopu usklađivanja koje nalaže točka 28. Obvezno je opisati izvore prihoda iz kategorije svih ostalih segmenata.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 29/2009 • 18. Ako je neki poslovni segment u tekućem razdoblju u skladu s kvantitativnim pragovima određen kao izvještajni segment, segmentalni podaci prethodnog razdoblja se radi usporedbe reklasificiraju na način da novi izvještajni segment bude prikazan kao zaseban segment, čak i ako u prethodnom razdoblju nije udovoljio izvještajnim kriterijima iz točke 13., osim ako sve potrebne informacije nisu dostupne i ako troškovi njihove pripreme ne bi bili previsoki.
NN 29/2009 • 19. Postoji stanovita granica praktičnosti u pogledu broja izvještajnih segmenata o kojima subjekt zasebno izvještava i iznad koje bi segmentalne informacije mogle postati pretjerano detaljne. Iako točna granica nije određena, ako broj segmenata koji su sukladno točki 13. – 18. izvještajni segmenti bude veći od deset, subjekt bi trebao razmotriti mogućnost da je dosegnuta granica praktičnosti.
NN 29/2009 • 20. Subjekt je dužan objaviti informacije koje korisnicima njegovih financijskih izvještaja omogućuju da ocijene vrstu i financijske učinke poslovnih djelatnosti kojima se bavi te gospodarsko okružje u kojem posluje.
NN 29/2009 • (b) informacije o iskazanoj dobiti segmenta, odnosno gubicima segmenta, uključujući prihode i rashode uključene u iskazanu dobit segmenta, odnosno iskazani gubitak segmenta, imovinu segmenta, obveze segmenta te osnovu mjerenja kako su opisani u točkama 23. –
NN 29/2009 • (c) usklađivanje ukupnih prihoda segmenta, iskazane dobiti segmenta, odnosno iskazanog gubitka segmenta, obveze segmenta i druge materijalne stavke segmenta u odnosu na podudarne stavke subjekta kako su opisane u točki 28.
NN 29/2009 • (a) čimbenike na temelju kojih je subjekt odredio svoje izvještajne segmente, uključujući organizacijsku osnovu (primjerice, da li je uprava odabrala subjekt ustrojiti na temelju razlika u proizvodima i uslugama, teritorijalnih područja, regulatornog okružja ili kombinacije čimbenika te da li su poslovni segmenti objedinjeni) i
NN 29/2009 • (b) vrste proizvoda i usluga temeljem kojih svaki izvještajni segment ostvaruje svoje prihode.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 49/05, Broj 59/92,
Broj 142/09, Broj 89/02,
Broj 70/05, Broj 71/05
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE