PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 35/2009 • Budući da je razlika između iznosa od *** kn i *** kn (prodajne cijene prema krajnjem kupcu u slučaju sudjelovanja unutar prodajne akcije te izvan nje) znatna, evidentno je da će distributer imati svaki poticaj sudjelovati u prodajnoj akciji, jer u protivnom, a dok njegovi takmaci sudjeluju u prodajnoj akciji, neće biti u mogućnosti privući kupca osnovnim elementom tržišnog natjecanja, odnosno cijenom.
NN 35/2009 • Tablica 1.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 2.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 3.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Tablica 4.: IZVEDBE MODELA CITROEN VOZILA UKLJUČENE U PRODAJNE AKCIJE OVLAŠTENOG UVOZNIKA CITROEN HRVATSKA d.o.o.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 35/2009 • Izvor: dokumentacija prodajnih akcija poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o.
NN 35/2009 • Iz analize podataka o modelu i izvedbi vozila obuhvaćenih pojedinom prodajnom akcijom, iznosa minimalnih popusta te iznosa participacija, proizlazi da poduzetnik Citroën d.o.o. organizira prodajne akcije svaki mjesec, no one ne obuhvaćaju cjelokupnu gamu Citroën vozila. Većinom su isti modeli obuhvaćeni akcijama, no ne i iste izvedbe modela.
NN 35/2009 • U praksi to znači da je primjerice, model Citroën vozila C3 bio na akciji tijekom cijele godine, no ne i sve izvedbe C3 modela. Kao što je i vidljivo u tablicama 1. – 4., izvedbe C3 modela obuhvaćene prodajnim akcijama mijenjale su se u pojedinim mjesecima, što znači da nisu sve izvedbe C3 modela bile na akciji tijekom dužeg vremenskog razdoblja.
NN 35/2009 • Promatrajući visine minimalnih popusta određenih od poduzetnika Citroën d.o.o. razvidno je da su one pratile dinamiku prodajnih akcija, odnosno visina popusta mijenjala se ovisno o promjenama u ponudi vozila u prodajnim akcijama.
NN 35/2009 • U provedbi postupka zatraženi su podaci i dokumentacija ovlaštenih distributera Citroën vozila, kako bi se utvrdila relevantnost prodajnih akcija u odnosu na ukupno poslovanje pojedinog distributera te učestalost njihova sudjelovanja u prodajnim akcijama.
NN 35/2009 • Zaprimljeni podaci o broju prodanih vozila unutar i izvan prodajnih akcija u pojedinoj promatranoj godini prikazani su tablicom 5.
NN 35/2009 • Tablica 5. BROJ PRODANIH MOTORNIH VOZILA DISTRIBUTERA PODUZETNIKA CITROËN HRVATSKA D.O.O. U 2005., 2006. I 2007.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 146/04, Broj 107/95,
Broj 106/03, Broj 107/06,
Broj 99/09, Broj 103/03
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE