PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-iznos-participacije-varira-ovisno-ixac NN 35/2009

• Pojedina vozila je prodavao izvan prodajnih akcije jer nisu bila obuhvaćena prodajnom akcijom ili se na pojedina vozila primjenjivao flotni popust, koji je predviđen za veće kupce, uglavnom pravne osobe.


Stranica 2009-03-35-789 NN 35/2009

• Tijekom 2005., 2006., 2007. i 2008. godine prodavao je vozila u prodajnim akcijama po cijeni različitoj od cijene za krajnjeg kupca iz cjenika poduzetnika Citroën d.o.o. te je ostvario pravo na participaciju. Od 2005. godine na dalje prodajne akcije su postale pravilo ***.


Internet NN 35/2009

• Iz dostavljenih očitovanja Agencije je utvrdila da cijene po kojima su ovlašteni distributeri prodavali nova vozila u prodajnim akcijama nisu u svim slučajevima bile iste, odnosno nisu se svi distributeri pridržavali preporučenih cijena, odnosno određenog popusta poduzetnika Citroën d.o.o. Naime, neki od distributera su se očitovali kako su vozila prodavali i po nižim cijenama, odnosno primjenjujući i veći popust od minimalnog određenog od strane poduzetnika Citroën d.o.o., te su na taj način konkurirali drugim distributerima. Kako bi potvrdili navode iz svojih očitovanja, nekolicina distributera dostavila je Agenciji i dokaze u obliku izdanih računa iz kojih je vidljiva cijena po kojoj je određeno vozilo i prodano, te ju je moguće usporediti s određenim popustom i preporučenom cijenom poduzetnika Citroën d.o.o. iz pojedine prodajne akcije. Neki od distributera očitovali su se kako je moguće prodavati vozila i po nižim cijenama od preporučenih, no sami istu praksu nisu provodili. I sam podnositelj zahtjeva, u svom očitovanju od 10. listopada 2007., je naveo da je radi rješavanja zaliha ili obveze podmirenja računa bilo slučajeva da je vozilo u prodajnoj akciji prodao ispod nabavne cijene, odnosno uz još veći popust i u tom slučaju je ostvario pravo na participaciju.


Internet stranice NN 35/2009

• Iz svih prikupljenih podataka, očitovanja i dokumentacije, kako od stranaka u postupku, tako i od drugih ovlaštenih distributera vozila marke Citroën, utvrđeno je kako u okviru svog poslovanja te održavanja i jačanja svog položaja na tržištu poduzetnik Citroën d.o.o. primjenjuje poslovnu politiku prodajnih akcija.


Internet stranice NN 35/2009 • Iz dokumentacije poduzetnika Citroën d.o.o. proizlazi da je sudjelovanje u prodajnim akcijama fakultativnog karaktera, odnosno da su distributeri Citroën vozila slobodni odlučivati u kojoj akciji žele sudjelovati. Ukoliko odluče sudjelovati u pojedinoj akciji, obveza distributera prilikom prodaje vozila obuhvaćenih prodajnom akcijom, a vezano za krajnju prodajnu cijenu, je ponuditi krajnjem kupcu barem popust određen od poduzetnika Citroën d.o.o., odnosno distributer je u mogućnosti ponuditi i veći popust od minimalno određenog od strane poduzetnika Citroën d.o.o., te na taj način konkurirati prodajnom cijenom ostalim distributerima.
Internet stranice NN 35/2009 • Uz ostalu dokumentaciju dostavljenu od strane ovlaštenog uvoznika i samih distributera, dostavljeni su i cjenici poduzetnika Citroën d.o.o., a koji se odnose na distributere u njegovoj ovlaštenoj mreži. Riječ je o cjenicima Citroën vozila prema kojima distributeri nabavljaju vozila od ovlaštenog uvoznika te cjenicima Citroën vozila sa preporučenim cijenama za krajnje kupce. Iako na samim cjenicima nije jasno naznačeno da je riječ o preporučenim cijenama, isto je navedeno u potpisanim sporazumima s distributerima.
Internet stranice NN 35/2009 • Analizom cjenika motornih vozila za distributere, utvrđeno je da se za sve modele Citroën vozila primjenjuju iste nabavne cijene prema svim distributerima.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 35/2009
• Dokumentacija samih prodajnih akcija sadrži specificirane uvjete za distributere, i to osim minimalnog popusta na cijenu kojeg se moraju pridržavati kako bi ostvarili mogućnost sudjelovanja, ostali uvjeti su:

Poslovne stranice NN 35/2009
• 4. krajnji datum do kojeg distributer mora dostaviti račun za participaciju.

Servis NN 35/2009 • Prodajne akcije sadrže za pojedini model uz iznos popusta i iznos tzv. participacije, odnosno iznos koji se nadoknađuje distributeru, ukoliko u prodajnu cijenu vozila uključi barem navedeni popust. Specifičnost prodajnih akcija je u tome što se vozila na akciji prodaju po cijenama koje su niže od nabavnih cijena istih vozila za distributere. Iz tog razloga, participacija je neophodan iznos za distributere, budući bi u protivnom poslovali ***. Dakle, participacija je iznos koji pokriva razliku između ***cijene *** te *** cijene ***, odnosno moguću zaradu distributera. Na taj način cijena vozila za krajnjeg korisnika znatno je niža nego što bi bila bez prodajne akcije.
Glasnik NN 35/2009 • Izvor: podnesak poduzetnika Citroën Hrvatska d.o.o. od 2. ožujka 2007.
Novo NN 35/2009 • Nabavna cijena promatranog modela C3 vozila distributera, kojeg nabavlja od uvoznika (poduzetnika Citroën d.o.o.) iznosi *** kn.
Poslovi NN 35/2009 • Na taj iznos, uvoznik odobrava distributeru povrat sredstava (participaciju) u iznosu od *** kn, pokrivajući iznos razlike *** u iznosu od *** kn. Uz povrat sredstava u iznosu od *** kn ***.
Poticaji NN 35/2009 • Iznos koji predstavlja okvir marže distributera, odnosno njegovu potencijalnu zaradu, u predmetnom slučaju iznosi *** kn, što je iznos koji ulazi u ukupan iznos participacije kojeg nadoknađuje uvoznik distributeru za prodano vozilo.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 91/94, Broj 128/07, Broj 105/04, Broj 74/09, Broj 97/04, Broj 4/96


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled