PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 5.6%
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 5.1%
NN 58/2008 • Članak 87. stavak 3. točka (a)Észak Magyaroszág Észak Alföld 36.10 36.31
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 2.4%
NN 58/2008 • Dodatna obuhvaćenost stanovništva temeljem prijelaznih odredbi 2007.-2008. temeljem članka 87. stavka 3. točke (c) 7.5%
NN 58/2008 • Članak 87. stavak 3. točka (a)Cornwall & Isles of Scilly 70.16
NN 58/2008 • UREDBA KOMISIJE (EZ-a) broj 1628/2006 od 24. listopada 2006. o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora na nacionalne regionalne potpore namijenjene ulaganju (Tekst značajan za Europski gospodarski prostor) (SL L 302, 01. 11. 2006.)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 58/2008 • (1) Uredbom (EZ-a) broj 994/98 Komisija je ovlaštena utvrditi, sukladno članku 87. Ugovora, da je pod određenim uvjetima potpora, koja je u skladu s kartom koju je Komisija odobrila za svaku državu članicu, usklađena sa zajedničkim tržištem te da stoga ne podliježe zahtjevu za prijavu iz članka 83. stavka 3. Ugovora.
NN 58/2008 • (2) Komisija je u brojnim odlukama primijenila članke 87. i 88. Ugovora na regionalne programe državne potpore namijenjene ulaganju u područjima koja primaju potporu te iznijela svoju politiku, a posebno u smjernicama za nacionalne regionalne potpore za 2007. do 2013.95 te u Uredbi Komisije (EZ-a) broj 70/2001 od 12. siječnja 2001. o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora o osnivanju Europske zajednice na državne potpore malim i srednjim poduzetnicima 96. U svjetlu znatnoga iskustva Komisije u primjeni članaka 87. i 88. Ugovora na regionalne investicijske pomoći i u svjetlu smjernica za nacionalne regionalne potpore koje je Komisija izdala na osnovi tih odredbi, primjereno je, u cilju osiguravanja učinkovitoga nadzora i pojednostavljivanja administracije, pri čemu neće biti umanjene mogućnosti Komisije za praćenje, da Komisija iskoristi ovlasti koje su joj dane na osnovi Uredbe (EZ-a) broj 994/98.
NN 58/2008 • (3) Rješavanjem nedostataka u regijama s razvojnim poteškoćama kroz nacionalnu se regionalnu potporu promiče gospodarska, društvena i teritorijalna kohezija država članica i Zajednice u cjelini. Nacionalna regionalna potpora namijenjena ulaganju namijenjena je kao potpora razvoju regija s najvećim razvojnim poteškoćama pružanjem podrške ulaganjima i otvaranju novih radnih mjesta u održivom okruženju. Njome se promiču proširenje, racionalizacija, modernizacije i diverzifikacija gospodarskih djelatnosti društava smještenih u manje povlaštenim regijama, a posebno poticanjem poduzetnika na uspostavljanje poslovnih nastana u navedenim regijama.
NN 58/2008 • (5) U cilju osiguravanja transparentnosti i učinkovitoga praćenja, ova se Uredba primjenjuje samo na transparentne regionalne programe investicijske pomoći. To su programi potpore kod kojih se može točno izračunati bruto ekvivalent potpore kao postotak prihvatljivih izdataka ex ante bez potrebe za provedbom procjene rizika (na primjer bespovratne pomoći, subvencije za kamate i ograničene fiskalne mjere). Javni se zajmovi trebaju smatrati transparentnima ako su poduprijeti normalnim osiguranjem i ako ne uključuju neuobičajeno visoki rizik zbog čega se ne može smatrati da sadrže element državnoga jamstva. U načelu, programi potpore koji uključuju državna jamstva ili javne zajmove s elementom državnoga jamstva ne trebaju se smatrati transparentnima. Međutim, takvi programi državne potpore trebaju se smatrati transparentnima ako je Komisija prije provedbe programa prihvatila metodologiju koja se koristi za izračun intenziteta potpore državnoga jamstva, nastavno na prijavu Komisiji nakon donošenja ove Uredbe. Komisija ocjenjuje metodologiju u skladu s Obavijesti o primjeni članaka 87. i 88. Ugovora o osnivanju EZ-a na državne potpore u obliku jamstava 97. Javno sudjelovanje i potpore obuhvaćene mjerama za rizični kapital ne trebaju se smatrati transparentnim potporama. Regionalne programe potpore koji nisu transparentni potrebno je uvijek prijaviti Komisiji. Komisija će ocijeniti prijave netransparentnih regionalnih programa potpore, a posebno uzimajući u obzir kriterije utvrđene u Smjernicama za regionalne državne potpore za 2007. do 2013.
NN 58/2008 • (6) Ova se Uredba također treba primjenjivati na jednokratne potpore, odnosno na pojedinačne državne potpore koje se ne dodjeljuju na osnovi programa državne potpore, ako se jednokratna potpora koristi kao dopuna potpori dodijeljenoj na temelju transparentnoga regionalnoga programa investicijske pomoći i ako jednokratna komponenta ne premašuje 50% ukupne potpore koja se dodjeljuje za ulaganje. Treba imati u vidu da su pojedinačne državne potpore malim i srednjim poduzetnicima koje se, u skladu s člankom 3. stavkom 1. Uredbe (EZ-a) br. 70/2001, dodjeljuju izvan okvira svih programa državne potpore usklađene sa zajedničkim tržištem u smislu članka 87. stavka 3. Ugovora i izuzete iz zahtjeva za prijavu iz članka 88. stavka 3. Ugovora.
NN 58/2008 • (8) Ova se Uredba ne treba primjenjivati na određene sektore u kojima se primjenjuju posebna pravila. Potpora dodijeljena u tim sektorima ostaje podložna prethodnoj prijavi Komisiji u skladu s člankom 88. stavkom 3. Ugovora. To se odnosi na industriju ugljena i čelika, sektore sintetičkih vlakana i brodogradnje, ribarstvo i akvakulturu. U poljoprivrednom sektoru ovu Uredbu ne treba primjenjivati na djelatnosti povezane s primarnom proizvodnjom poljoprivrednih proizvoda koje su navedene u Prilog I. Ugovora. Uredbu treba primjenjivati na preradu i stavljanje u promet poljoprivrednih proizvoda, s izuzetkom proizvodnje i stavljanja na tržište proizvoda koji imitiraju ili zamjenjuju mlijeko i mliječne proizvode, sukladno članku 3. stavku 2. Uredbe Vijeća (EEZ-a) br. 1898/87 od 2. srpnja 1987. o zaštiti oznaka koje se upotrebljavaju pri stavljanju u promet mlijeka i mliječnih proizvoda 98. U tom se smislu djelatnosti na seoskim gospodarstvima koje su neophodne za pripremu proizvoda za prvu prodaju te prva prodaja preprodavačima i prerađivačima ne trebaju smatrati preradom ili stavljanjem u promet. Ovom se Uredbom treba u svakom trenutku osigurati postizanje intenziteta potpore u korist tvrtaka koje prerađuju i stavljaju u promet poljoprivredne proizvode navedene u članku 28. stavku 3. Uredbe Vijeća (EZ-a) br. 1698/2005 od 20. rujna 2005. o potporama ruralnom razvoju Europskoga poljoprivrednoga fonda za ruralni razvoj (EAFRD) 99.
NN 58/2008 • (9) Komisija je uvijek manje naklonjena državnoj potpori namijenjenoj određenim sektorima. Programi državne potpore namijenjene ulaganju koji su namijenjeni posebnim sektorima gospodarske djelatnosti u području proizvodnje ili usluga stoga ne trebaju biti obuhvaćeni izuzećem od prijave koje je predviđeno ovom Uredbom. Međutim, regionalni se programi državne potpore namijenjene ulaganju koji su usmjereni na turističke djelatnosti ne bi trebali smatrati programima namijenjenim posebnim sektorima i trebali bi biti izuzeti od zahtjeva za prijavu iz članka 88. stavka 3. Ugovora, pod uvjetom da dodijeljena potpora ispunjava sve uvjete iz ove Uredbe.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 35/02, Broj 20/90,
Broj 49/05, Broj 112/04,
Broj 28/08, Broj 48/06
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO