PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-10-potpora-malim-i-bsyj NN 58/2008

• (12) Prikladno je utvrditi daljnje uvjete koje svaki program državne potpore ili pojedinačna državna potpora izuzeta temeljem ove Uredbe treba ispuniti. Uzimajući u obzir članak 87. stavak 3. točku (c) Ugovora, jedini učinak takve državne potpore obično ne bi trebao biti trajno ili povremeno smanjenje troškova tekućega poslovanja koje korisnik mora uobičajeno snositi, a takva državna potpora trebala bi biti razmjerna nedostacima koje je potrebno prevladati u svrhu osiguravanja društveno-gospodarskih koristi za koje se smatra da su u interesu Zajednice. Stoga je prikladno ograničiti područje primjene ove Uredbe na regionalne programe državne potpore koja se dodjeljuje u vezi s početnim ulaganjima u smislu ove Uredbe. Regionalni programi državne potpore kojima se osigurava pomoć za tekuće poslovanje podliježu zahtjevima za prijavu iz članka 88. stavka 3. Ugovora. Potpora novonastalim malim poduzetnicima koja ne predstavlja potporu namijenjenu ulaganju ili savjetovanje također i dalje podliježe zahtjevima za prijavu iz članka 88. stavka 3. Ugovora.


Stranica 2008-05-58-1954 NN 58/2008

• (14) Kako se ne bi davala prednost faktoru kapitala ulaganja u odnosu na faktor radne snage, potrebno je predvidjeti mogućnost mjerenja potpore namijenjene ulaganju bilo na osnovi troškova ulaganja ili troškova novoga zapošljavanja koji su izravno povezani s provedbom projekta ulaganja.


Internet NN 58/2008

• (15) Veliki iznosi državne potpore trebaju i dalje podlijegati pojedinačnoj procjeni Komisije prije no što stupe na snagu. Shodno tome, iznose državne potpore koji premašuju određeni prag i koji su dodijeljeni pojedinačnom društvu ili poduzetniku na osnovi postojećega programa državne potpore treba isključiti iz izuzeća predviđenog ovom Uredbom te oni i dalje trebaju biti podložni zahtjevima za prijavu iz članka 88. stavka 3. Ugovora. Radi sprečavanja umjetne podjele velikih projekata ulaganja na potprojekte, velikim se projektom ulaganja smatra pojedinačni projekt ulaganja ako isto društvo ili društva poduzmu početno ulaganje u razdoblju od tri godine i ako se to ulaganje sastoji od dugotrajne imovine koja je kombinirana na ekonomski nedjeljiv način. Komisija će, kako bi ocijenila je li početno ulaganje ekonomski nedjeljivo, u obzir uzeti tehničke, funkcionalne i strateške veze te neposrednu zemljopisnu blizinu. Ekonomska će se nedjeljivost ocjenjivati neovisno o vlasništvu. To podrazumijeva da ocjenjivanje, kojim se utvrđuje predstavlja li veliki projekt ulaganja pojedinačni projekt ulaganja, treba biti jednako neovisno o tome provodi li projekt jedno društvo, više društava koje dijele troškove ulaganja ili nekoliko društava koje snose troškove zasebnih ulaganja u okviru istoga projekta ulaganja (na primjer u slučaju zajedničkoga ulaganja).


Internet stranice NN 58/2008

• (16) Važno je voditi računa da regionalne državne potpore proizvode stvarni poticajni učinak i potiču ulaganja do kojih inače ne bi došlo u područjima koja primaju pomoć te da djeluju kao poticaj za razvoj novih djelatnosti. Stoga nadležna tijela trebaju, prije početka rada na projektu kojem je dodijeljena potpora, u pisanom obliku potvrditi da projekt prima facie ispunjava uvjete prihvatljivosti. Pisane potvrde uključuju priopćenja poslana faksom ili e-poštom.


Internet stranice NN 58/2008 • (18) Ova se uredba ne treba primjenjivati na potporu za djelatnosti vezane uz izvoz prema trećim državama ili državama članicama, odnosno na potporu koja je izravno povezana s izvezenim količinama, uspostavljanjem i radom distribucijske mreže ili drugim tekućim troškovima u vezi s djelatnošću izvoza i na potporu koja je uvjetovana time da se prednost daje uporabi domaće robe u odnosu na uporabu uvezene robe.
Internet stranice NN 58/2008 • (19) Kako bi se osigurala transparentnost i učinkovito praćenje u skladu s člankom 3. Uredbe (EZ-a) br. 994/98, prikladno je utvrditi standardni obrazac koji će države članice, u skladu s ovom Uredbom, koristiti za dostavu sažetka podataka Komisiji pri svakoj provedbi programa državne potpore ili pri svakoj dodjeli jednokratne potpore u cilju njegove objave u Službenom listu Europske unije. Iz istih je razloga prikladno uspostaviti pravila u vezi s evidencijom koju države članice trebaju voditi o programima državne potpore koji su izuzeti temeljem ove Uredbe. Radi olakšavanja upravnoga postupka te s obzirom na široku dostupnost potrebne tehnologije, sažetak informacija dostavlja se u elektronskom obliku. Države bi članice trebale, u cilju poboljšanja transparentnosti regionalne državne potpore u proširenoj Zajednici, objaviti potpuni tekst programa državne potpore i priopćiti Komisiji internetsku adresu objave.
Internet stranice NN 58/2008 • (20) S obzirom na iskustvo Komisije u ovome području, a posebno s obzirom na učestalost kojom je općenito potrebno revidirati politiku državne potpore, prikladno je ograničiti razdoblje primjene ove Uredbe.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 58/2008
• 1. Ova se Uredba primjenjuje na transparentne regionalne programe državnih potpora namijenjenih ulaganju koji predstavljaju državnu potporu u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora.

Poslovne stranice NN 58/2008
• Također se primjenjuje na jednokratne potpore koje predstavljaju državne potpore u smislu članka 87. stavka 1. Ugovora ako se jednokratna potpora koristi kao dopuna potpori dodijeljenoj na osnovi transparentnoga regionalnoga programa državnih potpora namijenjenih ulaganju i ako jednokratna komponenta ne premašuje 50 % ukupne potpore koja se dodjeljuje za ulaganje.

Servis NN 58/2008 • 2. Ova se Uredba ne primjenjuje na potporu u sljedećim sektorima:
Glasnik NN 58/2008 • (a) potporu za djelatnosti povezane s izvozom prema trećim državama ili državama članicama, odnosno na potporu koja je izravno povezana s izvezenim količinama, uspostavljanjem i radom distribucijske mreže ili drugim tekućim troškovima u vezi s djelatnošću izvoza;
Novo NN 58/2008 • (b) potporu koja je uvjetovana time da se prednost daje uporabi domaće robe u odnosu na uporabu uvezene robe.
Poslovi NN 58/2008 • (b) »mali i srednji poduzetnici« označava male i srednje poduzetnike sukladno definiciji iz Priloga I. Uredbe (EZ-a) br. 70/2001;
Poticaji NN 58/2008 • (i) ulaganje u materijalnu i nematerijalnu imovinu vezano uz osnivanje nove poslovne jedinice, proširenje postojeće poslovne jedinice, diversifikaciju proizvodnje poslovne jedinice na nove dodatne proizvode ili temeljita promjena u cjelokupnom proizvodnom procesu postojeće poslovne jedinice; ili
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 5/07, Broj 31/92, Broj 25/07, Broj 137/04, Broj 80/07, Broj 69/99


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled