PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-iii-odbija-se-zahtjev-ikng NN 78/2009

• IV. Odbija se zahtjev N. Č., punomoćnika poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d., za naknadom troškova postupka zbog nepodnošenja odgovarajućeg zahtjeva u roku određenom raspravnim zaključkom od 3. prosinca 2008.


Stranica 2009-07-78-1876 NN 78/2009

• Agencija za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Agencija) zaprimila je 17. ožujka 2006. zahtjev Servisnih radionica sekcije autostruke obrtničke komore Splitsko-dalmatinske županije, sa sjedištem u Splitu, Ruđera Boškovića 28-30, zastupane po Miljenku Kardumu, predsjedniku ceha (dalje: Servisne radionice Splitsko-dalmatinske županije), za utvrđivanjem sprječavanja, ograničavanja ili narušavanja tržišnog natjecanja zlouporabom vladajućeg položaja protiv poduzetnika Euroherc osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 282, zastupanog po Radoslavu Pavloviću, predsjedniku Uprave, (dalje: Euroherc osiguranje d.d.) i poduzetnika Jadransko osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Listopadska 2, zastupanog po Sanji Čorić, predsjednici Uprave, (dalje: Jadransko osiguranje d.d.).


Internet NN 78/2009

• Iz zahtjeva podnositelja, u bitnome, proizlazi da poduzetnici Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d., kao osiguravatelji, narušavaju tržišno natjecanje zlouporabom vladajućeg položaja na tržištu servisiranja i popravaka motornih vozila na području Splitsko-dalmatinske županije na koje imaju izravan utjecaj, jer su na tržištu osiguranja od automobilske odgovornosti Splitsko-dalmatinske županije prisutni sa 70 posto udjela, a više od 80 posto naknada za izvršene radove u servisnim radionicama isplaćuje se na teret osiguravajućih društava temeljem polica obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti i polica kasko osiguranja cestovnih vozila. Sukladno navodima podnositelja zahtjeva, zlouporaba vladajućeg položaja poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. očituje se kao primjenjivanje nejednakih uvjeta na istovrsne poslove s drugim poduzetnicima, u smislu članka 16. stavka 1. i stavka 2. točke 3. Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj: 122/03; dalje: ZZTN) i to isključivanjem s tržišta servisera i radionica s kojima nemaju sklopljene posebne sporazume. Po mišljenju podnositelja, rečeni poduzetnici zastrašuju oštećenike, tj. vlasnike vozila, prijetnjama da ih neće obeštetiti ukoliko postupe protivno njihovim uputama te pojedine servisne radionice prisiljavaju da cesijama preuzmu naplatu realizacija štete čime ih dodatno financijski opterećuju, uz nepoznate rokove plaćanja. Uz zahtjev od 17. ožujka 2006. dostavljena je tablica koja sadrži popis, datume i iznose izlaznih računa poduzetnika autoservisa AS Teo prema poduzetnicima Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d., od 1. 1. 2005. do 31. 12. 2005., te od 1. 1. 2004. do 31. 12. 2004., neovjereno, odnosno izvodi s izlaznim računima Autoradionice Tičinović prema Euroherc osiguranju d.d., isto za razdoblje od 1. 1. 2004. do 31. 12. 2004. i od 1. 1. 2005. do 31. 12. 2005. i popis tridesetčetiri (34) autoservisa s vlastoručnim potpisom vlasnika servisa, bez pečata i ovjere.


Internet stranice NN 78/2009

• Agencija je u provedbi predmetnog postupka primijenila odredbe Zakona o zaštiti tržišnog natjecanja (»Narodne novine«, broj 122/03, dalje: ZZTN) i podzakonske akte kojima se detaljnije uređuju instituti predviđeni odredbama toga zakona, i to: Uredbu o načinu utvrđivanja mjerodavnog tržišta (»Narodne novine«, broj 51/04, dalje: Uredba o mjerodavnom tržištu), te odredbe Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91 i 106/93, dalje: ZoUP), kojim se uređuju pitanja provedbe upravnog postupka pred Agencijom u dijelu koji nije propisan odredbama ZZTN.


Internet stranice NN 78/2009 • Agencija je, sukladno članku 37. točki 9. ZZTN, provela prethodno ispitivanje stanja na tržištu prije donošenja odluke o pokretanju postupka, u smislu članka 41. stavka 1. te članka 46. ZZTN. Navedeno prethodno ispitivanje provedeno je u svrhu utvrđivanja Agencije postoje li u konkretnom slučaju dostatni razlozi za pokretanje postupka utvrđivanja zlouporabe vladajućeg položaja protiv poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. i Jadransko osiguranje d.d. na tržištu, koja se očituje kao primjenjivanje nejednakih uvjeta na istovrsne poslove s drugim poduzetnicima, u smislu članka 16. stavka 1. i stavka 2. točke 3. ZZTN.
Internet stranice NN 78/2009 • Dopisima od 29. ožujka 2006. Agencija je poduzetnicima Jadransko osiguranje d.d. i Euroherc osiguranje d.d. dostavila preslike zahtjeva podnositelja od 17. ožujka 2006., na očitovanje.
Internet stranice NN 78/2009 • Poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. se podneskom od 5. travnja 2006. očitovao na navode iz zahtjeva protiveći im se u cijelosti. Obrazložio je kako, kao osiguravatelj, nije ni korisnik niti davatelj usluga autoservisa, te se stoga tržišni udjel na tržištu osiguranja ne može smatrati vladajućim položajem na tržištu usluga autoservisa. Također, naveo je kako se stvarna cijena radnog sata servisa utvrđuje ponudama za konkretan popravak na tržištu. U svezi s različitim postupanjem prema pojedinim serviserima, poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. istaknuo je kako je potpuno istovjetno postupanje kad se vozilo popravlja u servisu s kojim nije potpisao ugovor o poslovno-tehničkoj suradnji. Jedina razlika u postupanju je u činjenici da vlasnik vozila najčešće ne može preuzeti vozilo dok poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. ne podmiri račun. U svakom slučaju, račun uvijek glasi na ime oštećenika, tj. vlasnika vozila. Nadalje, poduzetnik Euroherc osiguranje d.d. navodi kako se kompletan tržišni odnos u provođenju osiguranja odvija između osiguranika i osiguravatelja. Po nastanku štetnog događaja, osiguravatelj je dužan osiguraniku (oštećeniku) namiriti štetu isplatom u novcu ili dovođenjem predmeta osiguranja u prvobitno stanje. Izbor autoservisa u kojemu će popraviti vozilo u cijelosti je na oštećeniku, a hoće li cijena biti isplaćena izravno oštećeniku ili u njegovo ime i za njegov račun nekom trećem, ovisi o oštećeniku i ne utječe na njihov međusobni odnos.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 78/2009
• Poduzetnik Jadransko osiguranje d.d osporio je navode zahtjeva podnositelja podneskom od 6. travnja 2006. U svezi sa spornim postupanjem, obrazložio je kako isti ne utječe na tržište servisiranja i popravka motornih vozila, već da na navedeno tržište utječu oštećenici kao naručitelji radova.

Poslovne stranice NN 78/2009
• Dopisom od 11. svibnja 2006. Agencija je zatražila očitovanje podnositelja zahtjeva na podnesak poduzetnika Euroherc osiguranje d.d. od 4. travnja 2006. i podnesak poduzetnika Jadransko osiguranje d.d. od 5. travnja 2006., te dostavu preslika ugovora koje serviseri na području Splitsko-dalmatinske županije imaju sa osiguravajućim društvima, podatak o tome koliki je iznos troškova koje su serviseri imali prilikom servisa i popravka motornih vozila, kao i iznos troškova koji su osiguravajuća društva priznala kao trošak, odnosno druge isprave i dokaze koji potvrđuju navode iz zahtjeva podnositelja za pokretanje postupka.

Servis NN 78/2009 • Dopisom od 11. svibnja 2006. Agencija je zatražila od Hrvatskog ureda za osiguranje dostavu izvješća »Društva za osiguranje i reosiguranje u Republici Hrvatskoj« za 2005. godinu, te »Izvješće o poslovanju društava za osiguranje u obveznom osiguranju od automobilske odgovornosti u 2005.«
Glasnik NN 78/2009 • Dopisima od 18. srpnja 2006. Agencija je, u smislu članka 37. točke 8. i 9. ZZTN, radi utvrđivanja činjeničnog stanja na konkretnom tržištu, zatražila od poduzetnika protiv kojih je podnesen zahtjev, ali i od slijedećih poduzetnika: Allianz Zagreb d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Selska cesta 136-138 (dalje: Allianz Zagreb d.d.), Osiguranje Helios d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Poljička ulica 5 (dalje: Osiguranje Helios d.d.), Osiguranje Zagreb d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ožegovićeva 16 (dalje: Osiguranje Zagreb d.d.), Sunce osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Braće Domany 6 (dalje: Sunce osiguranje d.d.), Uniqa osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Savska cesta 106 (dalje: Uniqa osiguranje d.d.), Croatia osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Miramarska 22 (dalje: Croatia osiguranje d.d.), Grawe Hrvatska d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Ulica grada Vukovara 5 (dalje: Grawe Hrvatska d.d.), Kvarner Wiener Städtische osiguranje d.d., sa sjedištem u Rijeci, Osječka 46 (Kvarner Wiener Städtische osiguranje d.d.), Triglav osiguranje d.d., sa sjedištem u Rijeci, Erazma Barčića 3 (dalje: Triglav osiguranje d.d.) i Generali osiguranje d.d., sa sjedištem u Zagrebu, Zavrtnica 17 (dalje: Generali osiguranje d.d.), dostavu sljedećeg:
Novo NN 78/2009 • – podatka o ukupno zaračunatoj bruto premiji putem obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti u 2005. godini na području Splitsko-dalmatinske županije,
Poslovi NN 78/2009 • – podatka o ukupnom broju izdanih polica kasko osiguranja cestovnih vozila u 2005. godini na području Splitsko-dalmatinske županije,
Poticaji NN 78/2009 • – likvidiranog iznosa šteta, koji se odnosi samo na popravak motornih vozila (bez obzira je li šteta riješena po računu servisera ili nagodbom), s osnove obveznog osiguranja od automobilske odgovornosti u 2005. godini na području Splitsko-dalmatinske županije, te
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 78/05, Broj 44/05, Broj 182/04, Broj 75/93, Broj 10/05, Broj 14/04


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled