PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-izvor-podnesak-podnositelja-prijave-scmx NN 61/2006

• Magazin Elle dekor, nakladnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., u 2004. godini imao je tržišni udjel od 40 – 45 posto, dok je magazin Moj stan, nakladnika Burda Zagreb d.o.o., ostvario tržišni udjel od 55 – 60 posto.


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Tablica 6. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA ČETVRTE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.


Internet NN 61/2006

• MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.


Internet stranice NN 61/2006

• Tržište mjesečnika za žene je, kao što je već rečeno, podijeljeno u četiri tematske grupe, te svaka od tih grupa čine tržište naklade mjesečnika za žene. Poduzetnici, sudionici koncentracije, izdaju tiskovine koje imaju sadržajne tematike prve tri grupe mjesečnika za žene. Odnosno, ne izdaju tiskovine koje tematski spadaju u četvrtu grupu mjesečnika za žene.


Internet stranice NN 61/2006
• Grafikon 3. Prikaz ukupnih udjela pojedinih nakladnika mjesečnika za žene u 2004. prije provedbe koncentracije*

Internet stranice NN 61/2006
• Uvidom u Grafikon 3. razvidno je da je najveći tržišni udjel u 2004. kao godini koji prethodi provođenju predmetne koncentracije ostvario poduzetnik EPH s 30 – 35 posto udjela na mjerodavnom tržištu. Drugi najveći udjel na tržištu ostvario je poduzetnik Meridijan 16 d.o.o. s 20 – 25 posto udjela na mjerodavnom tržištu.

Internet stranice NN 61/2006 • Nakon provedbe predmetne koncentracije situacija na mjerodavnom tržištu bila bi drugačija jer bi tržišno vodstvo preuzeo poduzetnik Adria Magazin d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) sa 40 – 45 posto udjela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 61/2006 • Tržište naklade tjednika za žene potrebno je analizirati na isti način, kao i tržište mjesečnika za žene upravo zbog činjenice da svi tjednici ne mogu biti u istoj grupi jer svi međusobno jedan drugome ne mogu biti supstituti.
Poslovne stranice NN 61/2006 • Tablica 7. PRIKAZ TJEDNIKA KLASIFICIRANIH KAO TJEDNIKA ZA ŽENE
Pregledi NN 61/2006 • Magazin Mila nakladnika Arena d.d. prestao je izlaziti s brojem 897, 8. prosinca 2005., dok je posljednje izdanje magazina Viva izdavača Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. izašlo s brojem 24, od 15. prosinca 2005.
Glasnik NN 61/2006 • Imajući u vidu odredbe članka 5. Uredbe o mjerodavnom tržištu, kojim je propisano, kako je ranije navedeno, da mjerodavno tržište u proizvodnom smislu obuhvaća sve proizvode za koje potrošači smatraju da su međusobno zamjenjivi s obzirom na njihove bitne značajke, cijenu ili način uporabe, tržište naklade tjednika za žene određeno je na način kako je prikazano u tablici 8.
Novo NN 61/2006 • Tablica 8. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE (PRODAJE) TJEDNIKA ZA ŽENE
Poslovi NN 61/2006 • Prije provedbe predmetne koncentracije na tržištu naklade (prodaje) tjednika za žene na tržištu su djelovali EPH, Arena d.d., Revije d.o.o., Burda Zagreb d.o.o., Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., te X-Press d.o.o. Nakon provedbe predmetne koncentracije na ovome će tržištu djelovati samo dva poduzetnika i to EPH i Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.).
Poticaji NN 61/2006 • Potrebno je naglasiti da je moguća daljnja raspodjela tržišta naklade tjednika na dva dijela i to na način da se u jednoj skupini nalaze tjednici Gloria, Story, Elite, dok se u drugoj skupini nalaze tjednici Viva, Lisa, Tena i Mila.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 30/02, Broj 132/00, Broj 66/09, Broj 45/05, Broj 20/90, Broj 73/07


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled