PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-stoga-je-trzisni-udio-qgbd NN 61/2006

• Sudionici koncentracije u 2004. godini, dakle, prije provedbe koncentracije, ostvaruju sljedeće tržišne udjele na mjerodavnom tržištu naklade tiska:


Stranica 2006-05-61-1498 NN 61/2006

• Izvor: podnesak podnositelja prijave koncentracije od 21. prosinca 2005


Internet NN 61/2006

• Nakon provedbe predmetne koncentracije poduzetnik Adria Magazines d.o.o. (prije Sanoma Magazines Zagreb d.o.o.) ostvarivat će 25 – 30 posto udjela na mjerodavnom tržištu.


Internet stranice NN 61/2006

• Mjesečnike za žene, navedene u tablici 2. trebalo je razvrstati u zasebne skupine s obzirom na tematski sadržaj. Slijedom rečenog kao grupe magazina razvrstavamo:


Internet stranice NN 61/2006
• Tablica 2.PRIKAZ MJESEČNIKA KLASIFICIRANIH KAO MJESEČNICI ZA ŽENE

Internet stranice NN 61/2006
• Izvor: Preuzeto iz predmeta, klasa: 031-02/2005-01/72; Istraživanje tržišta tiska na području Republike Hrvatske u 2004. godini

Internet stranice NN 61/2006 • Nakladnik Sanoma Magazines Zagreb d.o.o., između ostaloga, izdaje i magazin Klik, kojega je u 2004. prodano (***) primjeraka. Budući da je riječ o tiskovini s različitim tematskim sadržajima, Agencija isti nije razvrstavala u neku od dolje navedenih grupa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005. kom% udjela na tržištu u 2005.
Poslovne stranice NN 61/2006 • Izvor: Podnesak poduzetnika EPH od 9. studenoga 2005. (predmet KLASA: 031-02/2005-01/72), podnesak poduzetnika EPH od 21. veljače 2006. (predmet klasa: 031-02/2006-01/02), podnesak podnositelja prijave koncentracije od 27. ožujka 2006.
Pregledi NN 61/2006 • Gledajući tablicu 3. nesporno je da je u 2004. godini najveći tržišni udjel ostvario magazin Cosmopolitan nakladnika EPH s udjelom od 50 – 55 posto ili (***) prodanih primjeraka u mjerodavnoj 2004. Preostali udjel, u 2004., i to 45 – 50 posto, na tom tržištu pripada magazinu Elle nakladnika Sanoma Magazines Zagreb d.o.o. sa (***) prodanih primjeraka.
Glasnik NN 61/2006 • Tablica 4. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA DRUGE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.
Novo NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.
Poslovi NN 61/2006 • Tablica 5. PRIKAZ TRŽIŠTA NAKLADE MJESEČNIKA TREĆE GRUPE ZA ŽENE U REPUBLICI HRVATSKOJ U 2004.
Poticaji NN 61/2006 • MjesečnikProdani primjerci u 2004./kom% udjela na tržištu u 2004.Prodani primjerci u 2005./kom% udjela na tržištu u 2005.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 20/99, Broj 150/05, Broj 59/06, Broj 99/07, Broj 170/03, Broj 17/09


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled