PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-nadalje-iz-navoda-ministarstva-rsmi NN 12/2009

• U 2010. planirani su veći prihodi Skijališta Bjelolasica za više od 100 posto u odnosu na 2009. iz razloga što se toj godini očekuje završetak radova na sustavu zasnježivanja skijališta. Iz istog razloga, cijene skijaških karata planiraju se uvećati za oko 50 posto, kako je prikazano u Tabeli 3.


Stranica 2009-01-12-261 NN 12/2009

• Plan prihoda od prodaje skijaških karata poduzetnika HOC Bjelolasica d.o.o. na Skijalištu Bjelolasica u 2009. i 2010. (u kunama)


Internet NN 12/2009

• Plan broja prodanih karataPlanirana cijena karteUkupan prihod (b*c)Plan broja prodanih karataPlanirana cijena karteUkupan prihod (e*f)


Internet stranice NN 12/2009

• Slijedom svega navedenog, iz prikazanih tabela planiranih prihoda i rashoda po pojedinim djelatnostima u razdoblju od 2008. do 2010., razvidno je da djelatnosti od općeg gospodarskog interesa, bez obzira na planirani porast prihoda kroz godine, rezultiraju gubitkom u poslovanju, ali se taj gubitak s godinama smanjuje.


Internet stranice NN 12/2009 • Zbog transparentnosti i načina trošenja naknade/kompenzacije za obavljanje usluga od općeg gospodarskog interesa poduzetnik je u obvezi voditi odvojeno interno knjigovodstvo za navedene usluge, a to je predviđeno člankom VI. Odluke, opisane u točki 3.2. obrazloženja ovog rješenja.
Internet stranice NN 12/2009 • Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (dalje: Vijeće) razmatralo je zahtjev Ministarstva na svojoj 4. sjednici, održanoj 18. prosinca 2008. Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir cjelokupnu dostavljenu dokumentaciju.
Internet stranice NN 12/2009 • Naime, Vijeće je prvenstveno trebalo utvrditi je li naknada/kompenzacija koja se odnosi na pokriće operativnih troškova nastalih uslijed ostvarenih većih rashoda u odnosu na prihode poduzetnika HOC Bjelolasica d.o.o. za razdoblje od 2008. do 2010., potrebnih za obavljanje usluge od općeg gospodarskog interesa, predstavlja državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 12/2009
• U konkretnom slučaju, naknada/kompenzacija predstavlja državnu potporu za obavljanje usluga od općeg gospodarskog interesa, jer su ispunjeni svi uvjeti iz članka 3. stavka 1. ZDP-a.

Poslovne stranice NN 12/2009
• Međutim, bez obzira na ispunjenje svih uvjeta iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, prema kojima se naknada/kompenzacija smatra državnom potporom, prema presudi Europskog suda u slučaju Altmark proizlazi da naknada/kompenzacija za obavljanje usluga od općeg gospodarskog interesa ne predstavlja državnu potporu pod pretpostavkom ispunjenja dolje navedena četiri uvjeta:

Servis NN 12/2009 • a) poduzetniku koji prima naknadu mora zaista biti povjereno ispunjavanje obveza javnih usluga i te usluge moraju biti jasno određene,
Glasnik NN 12/2009 • c) naknada ne smije premašivati iznose nužne za pokrivanje svih ili dijela troškova pretrpljenih tijekom ispunjavanja obveza javnih usluga, uzimajući u obzir relevantne prihode i razumnu dobit;
Novo NN 12/2009 • d) ukoliko u konkretnom slučaju poduzetnik koji bi trebao izvršavati obveze javnih usluga nije odabran u skladu s postupkom javne nabave koji bi omogućio odabir ponuditelja koji bi takve usluge mogao pružiti po najpovoljnijim uvjetima za zajednicu, visina potrebne naknade mora se odrediti na temelju analize troškova koji bi pri izvršavanju tih obveza nastali u tipičnom poduzetniku kojim se dobro upravlja, uzimajući u obzir relevantne prihode i razumnu dobit od izvršavanja tih obveza.
Poslovi NN 12/2009 • Članak 4. stavak 1. ZDP-a propisuje opću zabrana davanja državnih potpora koje narušavaju ili bi mogle narušiti tržišno natjecanje davanjem prednosti na tržištu korisnicima državne potpore bez obzira na oblik državne potpore u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske iz SSP-a, dok su člankom 4. stavkom 2. i 3. ZDP-a propisana izuzeća od opće zabrane.
Poticaji NN 12/2009 • Vijeće je zatim trebalo utvrditi postoji li mogućnost primjene izuzeća temeljem članka 4. stavka 3. točke e) ZDP-a, koji se odnosi se na državne potpore pravnim i fizičkim osobama kojima je na temelju posebnih propisa povjereno obavljanje službe od općeg gospodarskog interesa ili utvrđeno isključivo pravo obavljanja određene djelatnosti bez kojih bi državnih potpora bili onemogućeni u obavljanju i provedbi povjerenih im zadaća, a uz uvjet da državne potpore predstavljaju isključivo naknadu za obavljanje i provedbu tih zadaća.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 48/07, Broj 85/05, Broj 9/06, Broj 147/05, Broj 78/08, Broj 135/06


LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE Pregled