PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 129/2007 • Tržište naklade tiska, u ovom je postupku, bilo potrebno analizirati s obzirom na obilježje (tematski sadržaj) tjednika »Šibenski list« kojeg izdaje poduzetnik Šibenski list d.o.o., a koji se, sukladno ZOM, razvrstava i smatra općeinformativnim tjednikom.
NN 129/2007 • Poduzetnik Slobodna Dalmacija d.d. je nakladnik općeinformativnog dnevnika i ostalog tiska. Budući da ne izdaje niti jedan općeinformativni tjednik, rečeni poduzetnik nije izravno prisutan na mjerodavnom tržištu. Međutim, poduzetnik Slobodna Dalmacija d.d. je poduzetnik povezan s poduzetnikom EPH d.o.o., koji je novinski nakladnik općeinformativnog tjednika »Globus«. Stoga je taj poduzetnik, putem povezanog poduzetnika EPH d.o.o., neizravno prisutan na utvrđenom mjerodavnom tržištu.
NN 129/2007 • EPH d.o.o. je, ostvarujući prihode od obavljanja djelatnosti izdavanja navedenog tjednika, prisutan na mjerodavnom tržištu općeinformativnih tjednika.
NN 129/2007 • Budući je koncentracija poduzetnika provedena u 2006. godini, temeljem članka 22. stavka 4. ZZTN, mjerodavna godina za ocjenu dopuštenosti koncentracije je 2005.
NN 129/2007 • Provedba ove koncentracije proizvest će učinke i na povezanom tržištu oglašavanja u općeinformativnim tjednicima u Republici Hrvatskoj.
NN 129/2007 • Tržište oglašavanja će, u pravilu, biti zahvaćeno promjenama strukture, odnosno uvjeta poslovanja na mjerodavnom tržištu naklade općeinformativnih tjednika.
NN 129/2007 • Naime, svrha oglašavanja proizvoda ili usluga u tisku, kao i oglašavanje u drugim medijima, je približavanje proizvoda krajnjem potrošaču. Proizvod ili usluga će se oglašavati u onoj tiskovini koju čita ciljana skupina potrošača. Također, proizvodi ili usluge oglašavat će se u onim tiskovinama koje imaju najveću čitanost, kako bi oglašivač mogao približiti proizvod što većem broju krajnjih kupaca. Zbog toga će oglašivači u pravilu nastojati oglašavati u općeinformativnom tjedniku koji ima veću čitanost, odnosno veći tržišni udjel.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 129/2007 • Mjerodavno tržište naklade općeinformativnih tjednika u Republici Hrvatskoj analizirano je prema kriteriju broja prodanih primjeraka u Republici Hrvatskoj u 2005. godini, temeljem podataka koje je Agencija prikupila u predmetu: »Istraživanje tržišta tiska u Republici Hrvatskoj u 2006. godini«, pod poslovnim brojem, klase: 031-02/2007-01/08.
NN 129/2007 • Struktura mjerodavnog tržišta i tržišni udjeli u mjerodavnoj 2005. godini prikazani su u tablici 5.
NN 129/2007 • Tablica 5. Struktura mjerodavnog tržišta naklade općeinformativnih tjednika prema broju primjeraka prodanih na teritoriju Republike Hrvatske (prema podacima nakladnika) u 2005. godini
NN 129/2007 • Općeinformativni tjednici mogu se, prema kriteriju zemljopisne rasprostranjenosti prodaje, uzimajući pritom u obzir i njihov programski sadržaj i s time povezane ciljne skupine čitatelja (potrošača) i njihove navike, podijeliti na dvije podvrste, i to na nacionalne i regionalne tjednike.
NN 129/2007 • Provedena analiza pokazuje da su najveće tržišne udjele ostvarili općeinformativni tjednici koji imaju značajke nacionalnih tjednika (»Globus« i »Nacional«).
NN 129/2007 • Na mjerodavnom tržištu naklade općeinformativnih tjednika postoji jako tržišno natjecanje, osobito između dva vodeća tržišna takmaca, općeinformativnih tjednika »Globus« i »Nacional«.
NN 129/2007 • Radi cjelovitosti analize i promatranja trenda promjene stanja na tržištu naklade općeinformativnih tjednika, analizirani su podaci kojima Agencija raspolaže za 2006. godinu. Naime, spomenutom metodologijom koja je korištena u analizi mjerodavnog tržišta u mjerodavnoj 2005. godini analizirani su podaci i u 2006., pribavljeni također u predmetu Agencije: »Istraživanje tržišta tiska u Republici Hrvatskoj u 2006. godini«, pod poslovnim brojem, klase: 031-02/2007-01/08.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 55/07, Broj 145/99,
Broj 77/99, Broj 26/93,
Broj 78/97, Broj 112/04
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA