PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 126/2009 • – mješovite dužnosti unutra vremena dužnosti (Mixed duties within total duty periods);
NN 126/2009 • – ograničenja koja se odnose na kabinsku posadu (Cabin crew limitations);
NN 126/2009 • (Exeedance of Flight Duty Time Limitations/Reduction of Rest Period)
NN 126/2009 • – produženje vremena letačke dužnosti primjenom odredaba o dijeljenom radnom vremenu (Extension of flight duty period by split duty provisions);
NN 126/2009 • – produženje vremena letačke dužnosti – diskrecija zapovjednika zrakoplova (Commander’s discretion to extend flight duty period);
NN 126/2009 • – skraćenje odmora – diskrecija zapovjednika zrakoplova (Commander’s discretion to reduce rest periods);
NN 126/2009 • – obrazloženje o primjeni odredaba o diskreciji zapovjednika zrakoplova (Reporting the exercise of Commanders discretion).
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 126/2009 • (1) Član posade zrakoplova ne smije obavljati radne zadatke u zrakoplovu ukoliko je preumoran, ili bi mogao biti preumoran, ili ako se ne osjeća sposobnim, čime bi se mogla ugroziti sigurnost leta.
NN 126/2009 • (2) Član posade zrakoplova treba na najbolji mogući način iskoristiti smještajne pogodnosti i priliku za odmor, te primjereno planirati i koristiti odmore.
NN 126/2009 • (3) Član letačke posade zrakoplova mora na propisan način zabilježiti u knjižicu letenja detalje o svim letovima.
NN 126/2009 • (1) Prilikom određivanja ograničenja vremena letačke dužnosti i ograničenja vremena dužnosti te uvjeta vezanih uz vrijeme odmora članova posade zrakoplova uvijek treba uzeti u obzir važeće nacionalne propise kojima je regulirano radno vrijeme, ne dovodeći u pitanje buduće propise Zajednice o toj materiji.
NN 126/2009 • (2) Zračni prijevoznik, mora osigurati da najveće dopušteno radno vrijeme u jednoj godini, uključujući i dio vremena dežurstva koji se uzima u obzir kod izračuna kumulativnih sati na dužnosti, ne prelazi 2 000 sati.
NN 126/2009 • (4) Zračni prijevoznik, mora voditi računa o tome da član posade zrakoplova ne smije obavljati dužnosti člana posade zrakoplova ukoliko njegovo ukupno vrijeme leta tijekom perioda od 12 mjeseci prelazi 900 sati.
NN 126/2009 • (1) Zračni prijevoznik mora osigurati da ukupan broj sati provedenih na dužnosti (total duty time) za članove posade zrakoplova ne smije prijeći:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 149/02, Broj 195/03,
Broj 182/04, Broj 96/06,
Broj 112/04, Broj 54/03
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE