PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 115/2006 • Poduzetnik je, s druge strane, dužan voditi posebno financijsko knjigovodstvo iz kojeg bi bilo vidljivo koji su troškovi nastali obavljanjem službe od općeg gospodarskog interesa, a koje obavljanjem drugih djelatnosti poduzetnika.
NN 115/2006 • Temeljem svega gore navedenog, a u slučaju sklapanja ugovora s ovim elementima, davatelji državnih potpora dužni su isti prijaviti Agenciji radi ocjene usklađenosti s odredbama ZDP-a.
NN 115/2006 • Sukladno odredbi članka 18. ZDP u svezi s člankom 13. stavkom 4. ZDP, ovo rješenje Agencije, objavit će se u »Narodnim novinama«.
NN 115/2006 • Ovo rješenje je konačno u upravnom postupku. Protiv ovog rješenja žalba nije dopuštena, ali nezadovoljna stranka može pokrenuti upravni spor pred Upravnim sudom Republike Hrvatske u roku od trideset (30) dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 115/2006 • I. Pokreće se postupak za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom te se ukida članak 3. Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o utvrđivanju mreže i kriterija o dovoljnom broju stanica za tehnički pregled vozila (»Narodne novine«, broj 146/05.).
NN 115/2006 • 1. Samostalni sindikat radnika tehničkih pregleda vozila u Hrvatskoj, Zagreb, Ilica 15, i AGROSERVIS STP d.o.o. Virovitica, koje zastupaju Zlatko Gregurić, Tatjana Figač-Gregurić i Hrvoje Mladinić, odvjetnici iz Bjelovara (u daljnjem tekstu: predlagatelji), podnijeli su prijedloge za pokretanje postupka za ocjenu suglasnosti s Ustavom i zakonom Pravilnika o izmjenama i dopuni Pravilnika o utvrđivanju mreže i kriterija o dovoljnom broju stanica za tehnički pregled vozila (»Narodne novine«, broj 146/05., u daljnjem tekstu: PID Pravilnika).
NN 115/2006 • 2. Predlagatelji smatraju da PID Pravilnika nije u suglasnosti s odredbama članka 259. stavka 4. i članka 273. Zakona o sigurnosti prometa na cestama (»Narodne novine«, broj 105/04., u nastavku: ZSPC) te člankom 5. stavkom 1. Ustava.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 115/2006 • Budući da su javne ovlasti, propisane člankom 273. ZSPC, dodijeljene istim aktom nadležnog ministarstva dvjema pravnim osobama, za predlagatelje se podrazumijeva da one te javne ovlasti izvršavaju zajednički, kao jedna stručna organizacija, jer, smatraju predlagatelji, »intencija zakonodavca sigurno nije bila ta da, u slučaju postojanja više stručnih organizacija, javnu ovlast stručne organizacije izvršavaju svaka za sebe, već da ih izvršavaju zajednički, kao jedna stručna organizacija, čime se osigurava jedinstvenost sustava tehničkih pregleda u Republici Hrvatskoj. To je, dakako, slučaj i s javnom ovlasti koja se odnosi na predlaganje općih akata koje temeljem Zakona donosi nadležni ministar.”
NN 115/2006 • U dokaz zajedničkog djelovanja Centra za vozila Hrvatske i Hrvatskog autokluba u obavljanju poslova iz članka 273. ZSPC, predlagatelji su uz prijedloge dostavili rješenje Ministarstva unutarnjih poslova od 5. kolovoza 1993. o davanju javnih ovlasti tim pravnim osobama kao stručnim organizacijama za obavljanje poslova organiziranja i jedinstvenog provođenja tehničkih pregleda vozila, organiziranja poslova registracije vozila u stanicama za tehničke preglede vozila i izdavanja pokusnih pločica, te ugovor od 18. prosinca 1998. kojim su te pravne osobe utvrdile način i uvjete obnašanja navedenih poslova.
NN 115/2006 • U odnosu na pojedine odredbe PID Pravilnika, predlagatelji su osporili njegov članak 3. smatrajući ga nesuglasnim s člankom 259. stavkom 4. ZSPC zbog prekoračenja zakonskih ovlasti od strane nadležnog ministra, što potkrjepljuju stajalištem da su osporenom odredbom »stavljeni izvan snage svi Zakonom propisani objektivni kriteriji po kojima se ocjenjuje potreban broj stanica za tehnički pregled vozila u Republici Hrvatskoj, a zamjenjuju ga subjektivni kriteriji nadležnog ministra.« To iz razloga, navode predlagatelji, što je u članku 259. stavku 4. »Zakon jasno propisao da se kriteriji o dovoljnom broju stanica za tehnički pregled utvrđuju ovisno o međusobnoj udaljenosti i kapacitetu stanica (dakle, po potpuno objektivnim kriterijima), a nadležnom ministru je dao ovlaštenje da pobliže razradi te kriterije, a ne da ih mijenja i stavlja izvan snage.”
NN 115/2006 • Ujedno je predloženo da Sud, na temelju članka 45. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02.; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon), privremeno obustavi izvršenje PID Pravilnika u cjelini, podredno članka 3., do donošenja odluke o podnijetim prijedlozima.
NN 115/2006 • 3. Na temelju članka 42. stavka 1. Ustavnog zakona, prijedlozi su dostavljeni Ministarstvu unutarnjih poslova, kao donositelju osporenog propisa. Ministarstvo se očitovalo o navodima predlagatelja.
NN 115/2006 • Kad je predmet ustavnosudske ocjene propis koji je donijet radi provedbe zakona, on mora biti u formalnom i materijalnom smislu u skladu sa zakonom na temelju kojega je donijet, a potom i s Ustavom. U postupku ocjene suglasnosti takvog propisa s Ustavom i zakonom ispituje se je li ga donijela ovlaštena osoba, zatim je li donositelj imao zakonsko ovlaštenje za njegovo donošenje (pravna osnova donošenja), te odgovara li propis po svom sadržaju onim okvirima koje mu je odredio zakon.
NN 115/2006 • Odredbama Zakona o sustavu državne uprave (»Narodne novine«, broj 190/03. – pročišćeni tekst i 199/03.), propisano je da ministri donose pravilnike za provedbu zakona i drugih propisa kad su na to izrijekom ovlašteni, u granicama date ovlasti (članak 17.), te da se pravilnikom potanje razrađuju pojedine odredbe zakona radi njihove primjene (članak 18. stavak 1.).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 117/01, Broj 104/02,
Broj 4/97, Broj 32/93,
Broj 9/91, Broj 96/96
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE