PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 116/2006 • U knjizi narudžba na dan *** poduzetnik Uljanik Brodogradilište d.d. ima ugovorenih *** brodova u ukupnoj vrijednosti od ***. Kapacitet poduzetnika u potpunosti je popunjen do ***, a isporuke brodova vrše se na točno ugovoren rok.
NN 116/2006 • Tablica 4. PLAN RAČUNA DOBITI I GUBITKA ZA RAZDOBLJE 2006.-2009. U 000 KUNA
NN 116/2006 • Iz financijskog plana poslovanja, a s obzirom na planirane završetke novogradnji, Uljanik Brodogradilište d.d. bi trebao, bez obzira na iskazani gubitak u 2005., nastaviti s trendom pozitivnog poslovanja, što znači da dosadašnja likvidnost poduzetnika neće biti narušena ni u budućem razdoblju.
NN 116/2006 • Prva faza tehnološke obnove brodogradilišta započela je 1998. pri čemu su korištena sredstva iz odobrenih kreditnih linija financijskih institucija Kreditanstalt fur Wiederaufbau i Banco Ambrosiano Veneto u iznosu od 18.894.798,45 eura.
NN 116/2006 • Dosadašnja ulaganja u modernizaciju brodogradilišta mogla bi se učiniti efikasnijima s dodatnom opremom i građevinskim zahvatima ukupne vrijednosti oko 9.000.000 eura.
NN 116/2006 • HBOR je izrazio spremnost za financijsko praćenje poduzetnika Uljanik Brodogradilište d.d. u nastavku tehnološke obnove sredstvima iz Programa kreditiranja razvitka gospodarskih djelatnosti, kreditom od 9.000.000 Eura, uz nepromjenjivu kamatnu stopu od 4 posto godišnje i tromjesečnu otplatu kredita na deset godina uključujući poček od dvije godine. Jedno od osiguranja povrata kredita je jamstvo Vlade Republike Hrvatske.
NN 116/2006 • Za navedeni kredit i državno jamstvo, poduzetnik Uljanik Brodogradilište d.d. mora u korist Državnog proračuna platiti proviziju od 0,5 posto vrijednosti kredita, što iznosi ***. U ime naknade za obradu kredita, poduzetnik će HBOR-u uplatiti 0,25 posto ukupnog iznosa kredita, odnosno ***.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 116/2006 • 3.1. Vijeće za zaštitu tržišnog natjecanja (u daljnjem tekstu: Vijeće) razmatralo je zahtjev Ministarstva na svojoj 67. sjednici, održanoj 7. rujna 2006.
NN 116/2006 • Pri donošenju odluke, Vijeće je uzelo u obzir sve dostavljene isprave i podatke, te rezultate provedenih pravnih i ekonomskih analiza.
NN 116/2006 • Vijeće je u konkretnom slučaju najprije trebalo utvrditi predstavlja li državno jamstvo iz Prijedloga Odluke Vlade RH državnu potporu iz članka 3. stavka 1. ZDP-a, odnosno je li u konkretnom slučaju riječ o transferu ili smanjenju državnih sredstava; daje li predloženo državno jamstvo poduzetniku potporu koja donosi ekonomsku prednost koju isti ne bi ostvario kroz svoje redovno i normalno poslovanje; dodjeljuje li se državno jamstvo korisniku na selektivnoj osnovi, te postoji li time mogućnost narušavanja tržišnog natjecanja davanjem prednosti na tržištu korisniku državne potpore osobito u mjeri u kojoj to može utjecati na ispunjenje međunarodno preuzetih obveza Republike Hrvatske koje proizlaze iz Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju (»Narodne novine – Međunarodni ugovori« broj 14/01, 14/02, 1/05 i 7/05; dalje SSP).
NN 116/2006 • 3.2. Vijeće je u konkretnom predmetu prilikom ocjene predstavlja li državno jamstvo poduzetniku Uljanik Brodogradilište d.d. državnu potporu, primijenilo članak 74. stavak 1. Uredbe, odnosno ocjenjivalo jesu li kumulativno ispunjeni uvjeti iz navedenog članka koje treba ispuniti da se državno jamstvo ne smatra državnom potporom.
NN 116/2006 • 3.2.1. Uljanik Brodogradilište d.d. u ovom trenutku nije poduzetnik u financijskim teškoćama. Naime, poduzetnikom u teškoćama iz članka 16. stavak 2. smatra se poduzetnik koji nije sposoban vlastitim sredstvima ili sredstvima koje može pribaviti od svojih vlasnika ili vjerovnika zaustaviti negativna kretanja poslovanja.
NN 116/2006 • Gubitak u poslovanju iz 2005. nastao je kao posljedica znatnog povećanja troškova proizvodnje u odnosu na kalkulativne troškove do kojih je došlo radi naglog povećanja cijene čelika i nepovoljnog tečaja valute u kojoj su ugovarane gradnje brodova (USD u odnosu na euro i kunu). Nadalje, računovodstveno iskazani gubitak u sebi sadrži i troškove budućeg razdoblja a što znači da će u navedenim razdobljima poduzetnik imati manje rashode poslovanja.
NN 116/2006 • Bez obzira na navođenje uzroka iskazanog gubitka u 2005. od strane poduzetnika, a koji se mogu smatrati rizikom poslovanja na tržištu, uvidom u dostavljenu dokumentaciju utvrđeno je kako korisnik državnog jamstva, poduzetnik Uljanik Brodogradilište d.d., uredno posluje i izvršava sve svoje ugovorne obveze te da ostvareni gubitak iz 2005. ne znači da se poduzetnik smatra poduzetnikom u teškoćama. Iz rečenog proizlazi kako poduzetnik Uljanik Brodogradilište d.d. nije u financijskim teškoćama u smislu članka 16. stavak 2. Uredbe, te je ispunjen uvjet iz članka 74. stavka 1. alineje 1. Uredbe.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 127/05, Broj 23/02,
Broj 168/04, Broj 20/91,
Broj 70/97, Broj 27/01
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE