PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2006 • U pisanom zahtjevu za početak pregovora o Međusobnom povezivanju Operator će T-Mobileu dostaviti predviđene podatke o prometu za početnu fazu kao i plan razvoja za najmanje jednu godinu unaprijed. Predviđeni podaci o prometu će iskazivati količinu prometa (u minutama po mjesecu) i teret prometa za glavni prometni sat (u Erlang za svaki mjesec).
NN 42/2006 • Uzimajući u obzir uvjete tehničke realizacije Međusobnog povezivanja (Poglavlje 4.) i podatke o predviđenom prometu koje je dao Operator, obje strane trebaju dogovoriti konačne podatke o prometu.
NN 42/2006 • Konačni podaci o prometu će činiti osnovu za planiranje i tehničku realizaciju Međusobnog povezivanja.
NN 42/2006 • Na osnovi konačnih podataka o prometu T-Mobile i Operator će dogovoriti količinu prometa posebno za svaku Pristupnu točku. Kapacitet potreban za rukovanje dogovorenim prometom proizlazi iz konačnih podataka o prometu.
NN 42/2006 • Nakon inicijalne uspostave Međusobnog povezivanja T-Mobile i Operator će razmjenjivati predviđene podatke o prometu svakih šest mjeseci (izraženo u minutama i Erlang), za razdoblje od šest mjesecu unaprijed.
NN 42/2006 • Detaljan plan usmjeravanja prometa koji će pokrivati usmjeravanje prometa u slučaju kvara, u slučaju preopterećenja i ostali specifični podaci o usmjeravanju prometa će biti definirani i opisani u Ugovoru.
NN 42/2006 • Za planiranje signalizacijskog prometa primjenjuje se ista procedura kao što je opisana za planiranje govornog prometa.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2006 • Za terminiranje prometa u svojoj mreži, T-Mobile će osigurati sljedeću kakvoću:
NN 42/2006 • omjer blokiranih poziva tijekom glavnog prometnog sata ne prelazi 5% u T-Mobile mreži,
NN 42/2006 • omjer neuspjelih poziva tijekom glavnog prometnog sata ne prelazi 5% u T-Mobile mreži.
NN 42/2006 • U slučaju iznimnog porasta prometa, masovnog pozivanja, grešaka u opremi za komutaciju i prijenos koje mogu smetati redovnom protoku prometa u T-Mobile mreži ili ugroziti očekivanu kakvoću, T-Mobile može biti prisiljen uključiti funkcije upravljanja mrežnim prometom za kontrolu obima prometa poput »code blocking«, »call gaping« i ostalo.
NN 42/2006 • Takve će se mjere kontrole prometa bez diskriminacije primjenjivati na promet T-Mobilea i Operatora. T-Mobile i Operator će se međusobno obavijestiti o strategijama korištenja kontrole mrežnog prometa u svrhu zaštite svojih mreža.
NN 42/2006 • Kako bi se kontrolirala kakvoća, T-Mobile i Operator mogu mjeriti i razmijeniti ASR parametar (sukladno ITU-T Preporuci E. 411). Praćenje drugih parametara kontrole kakvoće kao što je opisano u ITU-T Preporuci E. 425 i ITU-T Preporuci E.437 se također može dogovoriti.
NN 42/2006 • Pozivi generirani u mreži Operatora koji se usmjeravaju na T-Mobile Pristupnu točku će općenito uključivati transfer CLI-a. CLI mora uvijek predstavljati točan broj vezan uz terminalnu mrežnu točku mreže Operatora iz koje poziv potječe. Navedeni broj je broj kojeg je dodijelilo nadležno tijelo.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 38/08, Broj 127/06,
Broj 102/01, Broj 70/05,
Broj 125/08, Broj 52/09
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE