PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-operator-mora-postivati-sljedeca-zitn NN 42/2006

• Operator se mora pridržavati, koliko je to tehnički moguće, odgovarajućih ITU preporuka i Europskih smjernica za CLI koje je izdao European Telecommunications Platform-ETP (22. siječanj 1999. g.).


Stranica 2006-04-42-1006 NN 42/2006

• Ovo Poglavlje opisuje T-Mobile organizaciju i procedure koje se koriste u upravljanju i održavanju Međusobnog povezivanja.


Internet NN 42/2006

• Sporazumi o kakvoći (dostupnost, vrijeme rješavanja grešaka itd.) nisu uključeni u ovo Poglavlje.


Internet stranice NN 42/2006

• T-Mobile ima središnji ured za prijavu koji je otvoren 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, radi obavljanja službene procedure prijavljivanja. T-Mobile središnji ured za prijavu je:


Internet stranice NN 42/2006
• Potrebna stručnost u svim pitanjima vezanima uz rad telekomunikacijske mreže,

Internet stranice NN 42/2006
• Odgovarajući pristup je dostupan decentraliziranim organizacijskim jedinicama,

Internet stranice NN 42/2006 • Kontakti mogu u svako vrijeme izraditi ažurirano izvješće prilikom procesuiranja tehničke greške.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 42/2006 • Obrazac prijave će biti korišten za prijavu tehničkih greški (nepredvidljivih događaja) i prijave bilo kakvih izmjena/prekida Međusobnog povezivanja (predvidljivi događaji).
Poslovne stranice NN 42/2006 • T-Mobile koristi svoj obrazac prijave (Točka 7.4.). Operator će koristiti svoj obrazac prijave koji će sadržavati najmanje sljedeće podatke:
Pregledi NN 42/2006 • identifikacija osobe koja izvješćuje osim ako je ta osoba ujedno i kontakt osoba,
Glasnik NN 42/2006 • U slučaju tehničkih greški na Vodovima, službena prijava greški će se obavljati isključivo preko središnjih ureda za prijavu.
Novo NN 42/2006 • U početnoj fazi, prijava greški i njihov primitak će se obavljati putem pošte i/ili faksa.
Poslovi NN 42/2006 • kada se očekuje završetak greške i status važnosti krajnjeg korisnika.
Poticaji NN 42/2006 • Po zahtjevu, središnji uredi za prijavu moraju biti u mogućnosti da u svakom trenutku osigura brzu informaciju o statusu mjera rješavanja greške.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 36/02, Broj 105/01, Broj 24/01, Broj 54/01, Broj 67/07, Broj 119/01


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled