PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 42/2006 • Operator se mora pridržavati, koliko je to tehnički moguće, odgovarajućih ITU preporuka i Europskih smjernica za CLI koje je izdao European Telecommunications Platform-ETP (22. siječanj 1999. g.).
NN 42/2006 • Ovo Poglavlje opisuje T-Mobile organizaciju i procedure koje se koriste u upravljanju i održavanju Međusobnog povezivanja.
NN 42/2006 • Sporazumi o kakvoći (dostupnost, vrijeme rješavanja grešaka itd.) nisu uključeni u ovo Poglavlje.
NN 42/2006 • T-Mobile ima središnji ured za prijavu koji je otvoren 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu, radi obavljanja službene procedure prijavljivanja. T-Mobile središnji ured za prijavu je:
NN 42/2006 • Potrebna stručnost u svim pitanjima vezanima uz rad telekomunikacijske mreže,
NN 42/2006 • Odgovarajući pristup je dostupan decentraliziranim organizacijskim jedinicama,
NN 42/2006 • Kontakti mogu u svako vrijeme izraditi ažurirano izvješće prilikom procesuiranja tehničke greške.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 42/2006 • Obrazac prijave će biti korišten za prijavu tehničkih greški (nepredvidljivih događaja) i prijave bilo kakvih izmjena/prekida Međusobnog povezivanja (predvidljivi događaji).
NN 42/2006 • T-Mobile koristi svoj obrazac prijave (Točka 7.4.). Operator će koristiti svoj obrazac prijave koji će sadržavati najmanje sljedeće podatke:
NN 42/2006 • identifikacija osobe koja izvješćuje osim ako je ta osoba ujedno i kontakt osoba,
NN 42/2006 • U slučaju tehničkih greški na Vodovima, službena prijava greški će se obavljati isključivo preko središnjih ureda za prijavu.
NN 42/2006 • U početnoj fazi, prijava greški i njihov primitak će se obavljati putem pošte i/ili faksa.
NN 42/2006 • kada se očekuje završetak greške i status važnosti krajnjeg korisnika.
NN 42/2006 • Po zahtjevu, središnji uredi za prijavu moraju biti u mogućnosti da u svakom trenutku osigura brzu informaciju o statusu mjera rješavanja greške.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 36/02, Broj 105/01,
Broj 24/01, Broj 54/01,
Broj 67/07, Broj 119/01
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE