PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 82/2005 • T-Com će naplatiti spomenutom Operatoru jednokratnu naknadu za uvođenje CPS usluge definiranu članku 16.4.3 ove standardne ponude, a za prilagodbu T-Com infrastrukture u svrhu omogućavanja CPS funkcionalnosti.
NN 82/2005 • Za uspostavu CPS usluge Operator plaća T-Com-u jednokratnu naknadu po korisničkom broju definiranu u članku 16.4.3 ove standardne ponude.
NN 82/2005 • CPS usluga ostvaruje se sklapanjem ugovora između krajnjeg korisnika T-Com-a i Operatora. Pisanom zahtjevu za aktiviranjem CPS usluge Operator prilaže sklopljeni ugovor i dostavlja ga T-Com-u. Operator je dužan, na zahtjev krajnjeg korisnika omogućiti korištenje dodatnih telekomunikacijskih usluga koje se odnose na pozive koji su obuhvaćeni CPS uslugom (npr. zabrana odlaznih poziva, detaljizirani ispis računa i sl.).
NN 82/2005 • T-Com će provjeriti tehničke mogućnosti i ostale detalje vezane uz status svog krajnjeg korisnika te u roku od najduže 5 radnih dana od dana zaprimanja pisanog zahtjeva omogućiti CPS uslugu krajnjem korisniku navedenom u tom zahtjevu.
NN 82/2005 • U slučaju da T-Com primi upit od korisnika u vezi s CPS uslugom koju mu pruža Operator, T-Com će uputiti korisnika izravno na Operatora.
NN 82/2005 • Za vrijeme korištenja CPS usluge krajnji korisnik T-Com-a je obvezan plaćati mjesečnu naknadu za pristup telekomunikacijskom sustavu izravno T-Com-u, i to po cijeni iz važećeg standardnog cjenika T-Com-a neovisno o tarifnom paketu kojeg je krajnji korisnik koristio od T-Com-a neposredno prije aktivacije CPS usluge.
NN 82/2005 • – ako T-Com zaprimi novi zahtjev za aktiviranje CPS-a od drugog operatora,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 82/2005 • – ako dođe do prestanka pružanja usluga međusobnog povezivanja između T-Com-a i Operatora.
NN 82/2005 • U slučaju isključenja CPS usluge, T-Com će o istome obavijestiti Operatora.
NN 82/2005 • U slučaju isključenja CPS usluge iz gore navedenih razloga, Operator nema pravo tražiti od T-Com-a naknadu štete, niti eventualna potraživanja koja Operator ima prema korisniku.
NN 82/2005 • Operator je obvezan obavijestiti korisnike koje usluge Operatora je moguće koristiti putem usluge predodabira operatora. Operator odgovara T-Com-u za štetu koja mu može biti prouzročena u slučaju da Operator nije točno, pravodobno i/ili na odgovarajući način obavijestio korisnike o uslugama koje im pruža, te o uslugama koje i dalje pruža T-Com istim korisnicima.
NN 82/2005 • 4.3. Usluge polaznog prometa za pristup posebnimuslugama Operatora
NN 82/2005 • Pozivi generirani od strane krajnjih korisnika T-Com-a prema davateljima usluga s dodanom vrijednosti (060) koji su spojeni na mrežu Operatora mogu biti predani u mrežu Operatora samo na regionalnim pristupnim točkama za međusobno povezivanje. Iz tog razloga, Operator mora biti spojen na regionalnu pristupnu točku. Pozivi se ne mogu ostvariti putem usluge odabira ili predodabira operatora.
NN 82/2005 • T-Com će naplatiti Operatoru korištenje usluge pristupa uslugama s dodanom vrijednosti u mreži Operatora po cijenama navedenim u članku 16.3.6 ove standardne ponude
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 43/08, Broj 189/04,
Broj 77/07, Broj 76/09,
Broj 12/06, Broj 188/04
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA