PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 38/2007 • Tijekom 2006. napušteno je osam vojnih skladišta za ubojna sredstva i pripremljeno je napuštanje još tri vojna skladišta. Započeta je izgradnja novih skladišnih objekata radi centraliziranja zaliha ubojnih sredstava na ukupno šest lokacija na području Republike Hrvatske.
NN 38/2007 • Pokrenuto je zbrinjavanje neperspektivnih i viška perspektivnih ubojnih sredstava prodajom putem Agencije ALAN d.o.o. i vlastitim kapacitetima. Tijekom 2006. stavljeno je na raspolaganje za prodaju Agenciji ALAN d.o.o. 1000 t viška ubojnih sredstava, a vlastitim kapacitetima uništeno je 1050 t i delaborirano 510 t otpisanih ubojnih sredstava. Posebni napori bili su dani na plansko izvršenje nadzorno-tehničkih pregleda (dovršeno na oko 35% ukupnih zaliha ubojnih sredstava).
NN 38/2007 • Jedna od temeljnih zadaća podsustava opskrbe i održavanja UbS-a u budućem razdoblju bit će potpuna reorganizacija koncepta sustava skladištenja.
NN 38/2007 • Uvođenje alata za logističko izvješćivanje (LOGREP) je u tijeku. Automatska obrada logističkih podataka i uvezivanje svih razina Oružanih snaga, ali i Oružane snage s nadležnim NATO zapovjedništvom (što je partnerski cilj) i završit će se do 2008.
NN 38/2007 • Oružane snage nemaju razvijenu sposobnost strateškog prijevoza nacionalnih postrojbi i takva se sposobnost ne predviđa. Strateški prijevoz u područje operacije rješava se potpisanim dugoročnim ugovorima s nacionalnim zračnim prijevoznicima, pojedinačnim ugovorimaovorimanokratne potrebe, ugovorom s NATO-vom agencijom za održavanje i opskrbu (NAMSA), te korištenjem kapaciteta zemalja partnera u skladu s bilateralnim sporazumima (SAD, SR Njemačka, Kanada) što se pokazalo uspješnim.
NN 38/2007 • Hrvatska je potporom postrojbama u misiji ISAF pokazala sposobnost pružanja logističke potpore izdvojenim sastavima u NATO vođenim operacijama. Uspostavljeni su kanali popune opremom, koordinacija logističke potpore s nadležnim NATO zapovjedništvima i drugim nacionalnim kontingentima te osigurana održivost kontingenta u području operacija za 30 dana. Naglasak je stavljen na razvoj sposobnosti organske logistike upućenih postrojbi u korištenju svih oblika potpore predviđene u međunarodnom okruženju.
NN 38/2007 • Republika Hrvatska nastavlja s daljnjim razvojem sposobnosti potpore u slučajevima prihvata snaga NATO-a i zemalja partnera. Navedeni je koncept obujmom i značajem nadišao razinu Oružanih snaga te je Ministarstvo obrane iniciralo dodatno uključenje svih relevantnih resornih ministarstava u nastavak procesa. Unatoč nedovršenoj regulaciji toga područja, praktična provedba potpore zemlje domaćina pokazala se uspješnom prema nizu zemalja partnera u tranzitu ili u dolasku na teritorij Republike Hrvatske.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 38/2007 • Demokratski nadzor nad Oružanim snagama provodi Hrvatski sabor neposredno te putem nadležnog tijela Odbora za unutarnju politiku i nacionalnu sigurnost.
NN 38/2007 • U ostvarivanju svoje ustavne uloge, rukovodeći se nadležnostima propisanima Zakonom o obrani Hrvatski sabor, između ostaloga, odlučuje o visini sredstava za financiranje obrane (donosi proračun), usvaja Dugoročni plan razvoja Oružanih snaga, odlučuje o izlasku ili djelovanju Oružanih snaga izvan granica Republike Hrvatske. Upravo je na tim područjima tijekom 2006., Hrvatski sabor dao ključan doprinos. Prihvaćajući prošlogodišnje izvješće o spremnosti obrambenog sustava, provođenju kadrovske politike i ukupnom stanju u Oružanim snagama Hrvatski sabor je obvezao Vladu Republike Hrvatske da predloži Dugoročni plan razvoja Oružanih snaga. Time je, s jedne strane, dan ključni poticaj za izradu tog strateški važnog, a nedostajućeg dokumenta, a s druge strane, Hrvatski sabor je pružio potporu operacionalizaciji programa Vlade u području obrane i nacionalne sigurnosti.
NN 38/2007 • Usvajajući proračun za 2007. u okvirima prethodno usvojenog Dugoročnog plana razvoja Oružanih snaga, Hrvatski sabor je još jednom iskazao punu potporu razvoju obrambenog sustava, ali time i povećao očekivanja od učinaka djelovanja toga sustava. Obrambeni sustav Republike Hrvatske je tijekom 2006. po prvi puta počeo funkcionirati u uvjetima jasno definiranih parametara, čime je Ministarstvu obrane i Oružanim snagama omogućeno sustavnije i konzistentnije djelovanje, ali je istodobno i povećana odgovornost.
NN 38/2007 • Tijekom 2006. značajno je povećan broj aktivnosti u odnosu na 2005. S porastom kvantitete došlo je i do rasta kvalitete bilateralne međunarodne obrambene suradnje, te do optimiziranja područja i razine suradnje s dosadašnjim partnerima. Ministar obrane imao je tijekom godine 20 sastanaka s ministrima obrane, a načelnik Glavnog stožera Oružanih snaga 33 susreta s načelnicima glavnih stožera iz drugih zemalja. Najznačajniji bilateralni partneri bile su članice NATO-a i susjedne zemlje s kojima je i ostvaren najveći dio bilateralne obrambene suradnje.
NN 38/2007 • Po opsegu i razvijenosti suradnje Sjedinjene Američke Države su i nadalje najvažniji bilateralni partner s kojim je nastavljena intenzivna suradnja u gotovo svim područjima. U skladu s planom bilateralne suradnje tijekom 2006., ostvarena je suradnja s ukupno 43 države i vojno-diplomatskim zborom akreditiranim u Republici Hrvatskoj.
NN 38/2007 • Potpisano je devet sporazuma sa sedam zemalja o suradnji na području obrane, od čega četiri opća sporazuma s tri zemlje (s SAD-om,BiH i Estonijom). Republika Hrvatska je potkraj 2006. u 32 zemlje imala akreditiranih 17 vojnih izaslanika, 2 vojna savjetnika i 2 pomoćnika vojnog izaslanika. Otvoreni su uredi VIZ-a u Bukureštu i Kopenhagenu, a u Ured VIZ-a u Beču upućen je pomoćnik VIZ-a. Izvršena je redovita zamjena vojnih izaslanika u Beneluksu te vojnog savjetnika u Stalnoj misiji Republike Hrvatske pri UN-u.
NN 38/2007 • Vojno-diplomatski zbor u Republici Hrvatskoj potkraj 2006. imao je 30 akreditiranih vojnih izaslanika, 2 granska vojna izaslanika, 3 zamjenika vojnih izaslanika i 6 pomoćnika vojnih izaslanika. U Republici Hrvatskoj je sjedište 20 vojnih izaslanika, dok 10 vojnih izaslanika pokriva Republiku Hrvatsku iz drugih zemalja (Italije, Austrije, Mađarske, BiH, Rumunjske i Velike Britanije).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 148/08, Broj 55/01,
Broj 72/92, Broj 52/99,
Broj 50/94, Broj 57/96
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA