PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 18/2007 • Prema odredbama Zakona o žigu (»Narodne novine«, broj 78/99) znak je prikladan za razlikovanje ako određenim proizvodima ili uslugama u usporedbi s istovjetnim ili sličnim proizvodima i uslugama daje poseban, razlikovni karakter. Žigom se štiti znak koji se može grafički prikazati i koji je prikladan za razlikovanje proizvoda ili usluga jednog sudionika u gospodarskom prometu od proizvoda ili usluga drugoga sudionika u gospodarskom prometu.
NN 18/2007 • Tablica 1.: Vrijednosni udjeli pojedinih duhanskih proizvoda u asortimanu poduzetnika Ronhill d.o.o. namijenjenih prodaji na hrvatskom tržištu u razdoblju 1999. – 2003.
NN 18/2007 • Izvor: podnesak poduzetnika TDR d.o.o. od 24. ožujka 2006. godine
NN 18/2007 • Kao što je razvidno iz tablice 1., udjeli cigara i rezanog duhana u asortimanu poduzetnika Ronhill d.o.o. su izrazito mali, s najvećim pojedinačnim udjelom od [<1] posto.
NN 18/2007 • Slijedom rečenog, cigarete se smatraju nezamjenjivima u odnosu na ostale duhanske prerađevine.
NN 18/2007 • Agencija je utvrdila da cigarete koje su uspješno diferencirane, promatrano sa stajališta kupaca, nemaju supstituta. Naime, zamjenski proizvodi ili supstituti ispunjavaju istu ili sličnu funkciju kao i proizvodi tržišnog takmaca. Međutim, u uvjetima kada na tržištu postoji zamjenski proizvod važan čimbenik za prelazak kupaca na kupnju tog zamjenskog proizvoda je mogućnost odnosno vjerojatnost promjene navike kupaca. Uspješna diferencijacija proizvoda vodi lojalnosti potrošača određenoj marki cigareta, te oni stoga nisu skloni mijenjati svoje kupovne i potrošačke navike.
NN 18/2007 • Postojanje konkurentskog odnosa između dva proizvoda ne pretpostavlja potpunu međusobnu zamjenjivost tih proizvoda ukoliko je riječ o proizvodu koji je uspješno diferenciran, te koji nosi prepoznatljivu marku. Potrošači uobičajeno imaju naviku kupovati određene marke cigareta. Stoga su zamjenske marke cigareta, u pravilu, djelomično i privremeno zamjenjive, ovisno o njihovoj ponudi na određenom prodajnom mjestu.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 18/2007 • Nadalje, odredbe sporazuma, koje je poduzetnik Ronhill d.o.o. sklapao s trgovcima na malo i trgovcima na veliko i učinci istih koji su u predmetnom postupku analizirani odnose se na postupanje prema svim kategorijama trgovaca cigaretama, bez obzira na njihovu osnovnu djelatnost.
NN 18/2007 • Za tržište trgovine cigaretama karakteristično je da se krajnjim potrošačima cigarete prodaju posredno putem poduzetnika, koji nabavljaju proizvode radi njihove daljnje prodaje.
NN 18/2007 • – izvedena potražnja – potražnja za cigaretama na razini trgovine na veliko i trgovine na malo potaknuta je potražnjom krajnjih potrošača za tim proizvodom.
NN 18/2007 • TD Zagreb i TD Rovinj plasiraju svoje proizvode putem poduzetnika Ronhill d.o.o. do 31. prosinca 2003. godine. Poduzetnik Ronhill d.o.o. dijeli sijeli spce u kategorije trgovaca na malo duhanskim proizvodima i trgovaca na veliko duhanskim proizvodima, a temeljem pretežite djelatnosti istih.
NN 18/2007 • TD Zadar plasira cigarete na hrvatsko tržište cigareta putem poduzetnika Orbico d.o.o. Podneskom zaprimljenim u Agenciji 26. svibnja 2006. godine, poduzetnik Orbico d.o.o. se očitovao kako nije u mogućnosti razvrstati kupce kojima prodaje cigarete ovisno o tome bave li se trgovinom na malo ili trgovinom na veliko, jer ne klasificiraju kupce na taj način, te da je za većinu njih nemoguće utvrditi bave li se trgovinom na malo ili trgovinom na veliko.
NN 18/2007 • Iz Agenciji dostupnih i analiziranih podataka proizlazi da su cigarete izrazito dostupne krajnjim potrošačima.
NN 18/2007 • Naime, za obavljanje djelatnosti trgovine cigaretama u Republici Hrvatskoj, za razliku od nekih drugih zemalja te pravila WTO, koja to dopuštaju, zakonom nisu propisani posebni uvjeti ili pravila za obavljanje trgovine na veliko i trgovine na malo duhanskim proizvodima pa se stoga svi poduzetnici, upisani u trgovački registar, kojima je predmet poslovanja trgovina, kupnja i prodaja robe, obavljanje trgovačkog posredovanja mogu baviti i trgovinom cigaretama. Istodobno, prodaja cigareta dopuštena je u svim maloprodajnim objektima, bez obzira je li riječ o specijaliziranim prodavaonicama ili prodavaonicama koje obavljaju prodaju pretežito prehrambenih proizvoda.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 51/94, Broj 116/08,
Broj 68/01, Broj 4/97,
Broj 111/03, Broj 107/09
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA