PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-pojam-vjerojatnost-mrezne-propusnosti-nptq NN 53/2005

• Prosječna vjerojatnost mrežne propusnosti je 98,5% za cjelodnevno (24-satno) razdoblje promatranja.


Stranica 2005-04-53-1015 NN 53/2005

• Strane mogu prijaviti smetnje od 0 do 24 sata dojavnim mjestima za smetnje koje su strane odredile u Prilogu 6. Uklanjanju smetnji na Gateway MSC-ima pristupit će se u roku od 2 sata. Strane će u takvom slučaju staviti na raspolaganje alternativne veze (npr. putem preusmjeravanja).


Internet NN 53/2005

• Razdoblje za otklanjanje smetnje/kvara počinje u minuti kada ovlaštene osobe obiju strana dobiju izvješće klijenta o smetnji/kvaru.


Internet stranice NN 53/2005

• Ako je za izvršenje ove Standardne ponude jedna strana dužna pružiti pojedinačne usluge ili ostvariti potrebne tehničke pretpostavke, i ako ta strana kasni s navedenim, tada obveza temeljem tih usluga, koja je izravno vezana uz navedeno ili se temelji na navedenom, nastaje za drugu stranu izvršenjem usluge, odnosno ispunjenjem tehničkih pretpostavki.


Internet stranice NN 53/2005
• Svaka strana snosi odgovornost za dio veza koje se ostvaruju u njezinoj mreži.

Internet stranice NN 53/2005
• Trošak povezivanja i korištenja zakupljenih telekomunikacijskih vodova između strana podijelit će se u omjeru 50%: 50% između strana, odnosno svaka će strana platiti priključenje terminalne opreme, jednokratno, samo na jednom kraju i korištenje zakupljenog telekomunikacijskog voda samo za pola kapaciteta.

Internet stranice NN 53/2005 • Strane se obvezuju izvršiti prijavu smetnji telefonskim putem i u elektroničkom obliku na gore navedene e-mail adrese. Prijava smetnje putem elektroničke pošte mora sadržavati sljedeće:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 53/2005 • Ime osobe koja prijavljuje kvar:ime i prezime, broje, broj telefo
Poslovne stranice NN 53/2005 • U postupku uklanjanja smetnji/kvarova, strana koja otkrije kvar dojavljuje ga drugoj strani. Smetnja/kvar je svaka pojedinačna smetnja/kvar koja traje neprestano više od pet (5) minuta.
Pregledi NN 53/2005 • Po svakoj prijavi smetnje/kvara od one strane koja je doživjela smetnju/kvar, druga strana se obvezuje dostaviti strani koja je doživjela smetnju/kvar:
Glasnik NN 53/2005 • GSMGlobalni sustav pokretne mreže (Global System for Mobile Communications)
Novo NN 53/2005 • ISDNDigitalna mreža integriranih usluga (Integrates Services Digital Network)
Poslovi NN 53/2005 • SCCPKontrolna jedinica signalizacijske veze (Signalling Connection Control Part)
Poticaji NN 53/2005 • Na temelju članka 54. stavka 1. Zakona o ustanovama (»Narodne novine« broj 76/93, 29/97 i 47/99), i članka 4. stavka 2. Uredbe o osnivanju Agencije za strukovno obrazovanje (»Narodne novine« br. 10/05), Upravno vijeće Agencije je na sjednici održanoj 13. travnja 2005. godine donijelo
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 111/06, Broj 32/05, Broj 10/08, Broj 77/04, Broj 87/92, Broj 86/05


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled