PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-presudom-upravnog-suda-yozp NN 73/2006

• 1. Podnositelj je Ustavnom sudu Republike Hrvatske podnio ustavnu tužbu protiv presude Upravnog suda Republike Hrvatske, broj: Us-10475/2001-12 od 4. rujna 2002. godine, kojom je odbijena njegova tužba protiv rješenja Ministarstva unutarnjih poslova Republike Hrvatske (u daljnjem tekstu: MUP), broj: 511-01-53-65388/1-01 od 18. ožujka 2002. godine. Osporenim rješenjem odbijen je prigovor podnositelja izjavljen protiv rješenja MUP-a, broj: 511-01-53-58450/202-01 od 3. kolovoza 2001., kojim se podnositelj stavlja na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske od 6. kolovoza 2001., s tim da mu državna služba prestaje s danom 7. studenoga 2001. godine. Navedena ustavna tužba podnositelja u Ustavnom sudu zaprimljena je pod oznakom U-III-3011/2002.


Stranica 2006-07-73-1752 NN 73/2006

• 2. U ustavnoj tužbi, broj: U-III-3011/2002, podnositelj navodi da osporena presuda Upravnog suda broj: Us-10475/2001-12 od 4. rujna 2002. i rješenja MUP-a o stavljanju podnositelja na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske »nisu utemeljena na zakonu zbog bitne povrede pravila postupka, pogrešno utvrđenog činjeničnog stanja i pogrešne primjene materijalnog prava«, te je njihovim podnošenjem povrijeđeno podnositeljevo ustavno pravo na jednakost pred zakonom, zajamčeno člankom 14. stavkom 2. Ustava, ustavno pravo na žalbu, odnosno na učinkovit pravni lijek, zajamčeno člankom 18. stavkom 1. Ustava, te ustavno pravo na rad i slobodu rada, zajamčeno člankom 54. Ustava.


Internet NN 73/2006

• U ustavnoj tužbi, broj: U-III-456/2003, podnositelj navodi da se Upravni sud Republike Hrvatske, odbijajući njegovu tužbu u predmetu prestanka državne službe broj: Us-580/2002-10 od 4. rujna 2002. godine poziva na svoju presudu u predmetu Us-10475/2001-12 od 4. rujna 2002. i rješenja MUP-a o stavljanju podnositelja na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske, te ističe da »upravo formalna i materijalna nezakonitost navedenih odluka (...) izravno utječe i na formalnu i materijalnu zakonitost odluka koje se pobijaju ovom ustavnom tužbom, odnosno čini ih formalno i materijalno nezakonitim«.


Internet stranice NN 73/2006

• Podnositelj u obje ustavne tužbe predlaže da Ustavni sud ukine osporene presude Upravnog suda i osporena rješenja MUP-a i predmet vrati na ponovni postupak.


Internet stranice NN 73/2006
• Za potrebe ustavnosudskog postupka zatraženi su na uvid mjerodavni spisi MUP-a.

Internet stranice NN 73/2006
• 4. Članak 62. stavak 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) propisuje:

Internet stranice NN 73/2006 • U postupku pokrenutom ustavnom tužbom Ustavni sud ispituje eventualne povrede samo onih ustavnih prava koja podnositelj navede u ustavnoj tužbi, istodobno označujući mjerodavne odredbe Ustava u kojima su ta prava zajamčena.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 73/2006 • Konačno, Ustavni sud se u postupku pokrenutom ustavnom tužbom u pravilu ne upušta u ispitivanje pravilnosti utvrđenog činjeničnog stanja. Polazeći od činjenica utvrđenih u postupcima pred nadležnim tijelima, Ustavni sud razmatra samo one činjenice od kojih ovisi njegova ocjena o povredi ustavnog prava.
Poslovne stranice NN 73/2006 • 5. U ovom ustavnosudskom postupku Ustavni sud polazi od sljedećih odredaba Zakona o državnim službenicima i namještenicima (»Narodne novine«, broj 27/01.):
Pregledi NN 73/2006 • (4) U slučaju ukidanja pojedinih radnih mjesta u državnom tijelu, službenici će se rasporediti na druga radna mjesta u okviru svoje stručne spreme, u tom ili drugom državnom tijelu najkasnije u roku tri mjeseca od dana ukidanja radnih mjesta, a do rasporeda na novo radno mjesto ostvaruju pravo na plaću i ostala prava iz službe prema rješenjima koja su imali prije ukidanja radnih mjesta.
Glasnik NN 73/2006 • (1) Za vrijeme trajanja raspolaganja, službenika se može privremeno ili trajno premjestiti i rasporediti na radno mjesto njegove vrste i struke u bilo koje državno tijelo, koje nije udaljeno više od 100 kilometara od mjesta njegova stanovanja.
Novo NN 73/2006 • Ustavni sud ocjenjuje da navedene zakonske odredbe ne daju osnove za različito tumačenje instituta stavljanja na raspolaganje Vladi Republike Hrvatske, odnosno da u dostatnoj mjeri osiguravaju njegovu jedinstvenu primjenu u praksi.
Poslovi NN 73/2006 • Ustavni sud u ovom ustavnosudskom postupku polazi od prethodno navedene legalne svrhe instituta stavljanja na raspolaganje, prema kojoj prestanak državne službe nastupa po sili zakona prvi idući dan nakon isteka roka raspolaganja, ali samo pod uvjetom da do isteka tog roka nadležne državne službe nisu uspjele službenika premjestiti u drugo državno tijelo i rasporediti na odgovarajuće radno mjesto.
Poticaji NN 73/2006 • 6. Suprotno legalnoj svrsi instituta stavljanja na raspolaganje, nadležno tijelo je u konkretnom slučaju donijelo rješenje, broj: 511-01-53-58450/202-01 od 3. kolovoza 2001., čije prve dvije točke izreke glase:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 93/06, Broj 137/08, Broj 59/96, Broj 6/07, Broj 12/06, Broj 22/06


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled