PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 51/2005 • 1. dostaviti zapovjedniku imena i postupke za vezu s osobljem terminala ili krcateljem koji će biti odgovorni za ukrcajne ili iskrcajne postupke;
NN 51/2005 • 3. osigurati da je brod uspravan (bez nagiba) ili ako je nagib potreban zbog operativnih razloga, držati ga što je moguće manjim;
NN 51/2005 • 4. osigurati iskrcaj lijeve strane ravnomjerno s desnom stranom u istom skladištu tako da se spriječi neravnomjerno naprezanje broda;
NN 51/2005 • 5. u slučaju visoke gustoće tereta ili kada je zahvat grabilice tereta velik, upozoriti zapovjednika da mogu postojati visoki lokalni utjecaji tereta na brodsku strukturu dok skladište nije potpuno prekriveno teretom, naročito kada je visoki slobodni pad ukrcaja dozvoljen, posebna pažnja mora se posvetiti na početku ukrcaja u pojedina skladišta tereta;
NN 51/2005 • 7. voditi zapise o težinama i razmještaju ukrcanog ili iskrcanog tereta i osigurati da težine u skladištima ne odstupaju od dogovorenog plana ukrcaja ili iskrcaja;
NN 51/2005 • 8. osigurati da je teret raspoređen prilikom ukrcaja ili iskrcaja prema zahtjevima zapovjednika;
NN 51/2005 • 9. osigurati da količine tereta koje su potrebne da bi se postigao odgovarajući gaz i nagib na odlasku takve da omoguće da se sustav pokretnih traka na terminalu zaustavi i bude prazan na završetku ukrcaja;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 51/2005 • 11. osigurati da se ne obavljaju radovi s otvorenim plamenom na brodu ili u blizini broda dok je brod privezan uz obalu osim uz dozvolu zapovjednika i u skladu s Kapetanijom.
NN 51/2005 • 1. obavijesti zapovjednika broda i Kapetaniju o mogućim manjkavostima koje je uočio na brodu, a koje bi mogle ugroziti siguran ukrcaj ili iskrcaj rasutog tereta;
NN 51/2005 • 2. uvjeriti se da je zapovjednik broda na vrijeme upoznat s podacima o teretu.
NN 51/2005 • Plan ukrcaja ili iskrcaja mora biti pripremljen u skladu s Dodatkom 2. BLU Kodeksa i mora sadržavati IMO broj predmetnog broda za prijevoz rasutog tereta. Izmjene plana, koje po mišljenju bilo kojeg potpisnika mogu biti od utjecaja na sigurnost broda ili posade, moraju biti pripremljene, usuglašene i potvrđene od obje strane.
NN 51/2005 • Prihvaćeni Plan ukrcaja ili iskrcaja odnosno bilo koja izmjena plana, mora se čuvati šest mjeseci kod zapovjednika broda i kod terminala za slučaj bilo kakve provjere od strane Kapetanije.
NN 51/2005 • Ne smije se započeti ukrcaj ili iskrcaj krutog rasutog tereta ukoliko nisu ispunjeni svi uvjeti zahtijevani kontrolnom listom.
NN 51/2005 • Obrazac kontrolne liste sa sadržajem na hrvatskom i engleskom jeziku, sastavni je dio ovog Pravilnika (Prilog 5).
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 117/93, Broj 28/04,
Broj 68/02, Broj 75/08,
Broj 21/09, Broj 27/98
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA