PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 51/2005 • Zapovjednik i odgovorna osoba terminala moraju obavljati operacije ukrcaja ili iskrcaja tereta u skladu s dogovorenim planom. Odgovorna osoba terminala je odgovorna za ukrcaj ili iskrcaj tereta u smislu: redoslijeda brodskih skladišta, količina i rata ukrcaja ili iskrcaja tereta sukladno planu. Odgovorna osoba na terminalu ne smije odstupati od dogovorenog ukrcajnog ili iskrcajnog plana, bez prethodnog usuglašavanja i pisanog pristanka zapovjednika broda.
NN 51/2005 • Kada je Kapetanija obaviještena o nesuglasju u postupku između zapovjednika broda i terminala u provođenju postupaka iz članka 159. ovoga Pravilnika, poduzet će odgovarajuće mjere kad je potrebno, u cilju sigurnosti plovidbe i zaštite morskog okoliša.
NN 51/2005 • Ako prilikom ukrcaja ili iskrcaja tereta dođe do oštećenja brodske strukture, predstavnik terminala mora o tome izvjestiti zapovjednika broda te popraviti oštećenje ako je potrebno.
NN 51/2005 • Ako je oštećenje takve prirode da može ugroziti sposobnost broda za plovidbu ili su oštećena bitna brodska postrojenja, zapovjednik broda i/ili odgovorna osoba terminala trebaju o tome odmah izvijestiti Kapetaniju.
NN 51/2005 • Zapovjednik broda dužan je prije isplovljenja broda, kapetaniji dostaviti račun stabiliteta broda u pismenom obliku.
NN 51/2005 • Pod žitom podrazumijevaju se: pšenica, kukuruz, ovas (zob), raž, ječam, riža, grahorica, sjemenje, kao i njihove prerađevine koje se ponašaju na sličan način kao i žitarice u prirodnom obliku.
NN 51/2005 • Prilikom prijevoza žita osim mjera sigurnosti propisanih ovim Pravilnikom, odgovarajuće se primjenjuju Pravila Priznate organizacije, SOLAS konvencija i odredbe Međunarodnog kodeksa o sigurnom prijevozu žitarica u rasutom stanju.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 51/2005 • 1. kut bočnog nagiba broda zbog pomicanja žitarica ne smije biti veći od 12 stupnjeva ili kut uranjanja ruba palube, što je manje;
NN 51/2005 • 2. rezervni dinamički stabilitet ne smije pri nijednom stanju krcanja biti manji od 0,075 metar radijana;
NN 51/2005 • 3. poprečna metracentarska visina nakon ispravka za učinak slobodnih površina tekućina u tankovima ne smije biti ispod 0,30 metara.
NN 51/2005 • Brod koji prevozi žito mora imati svjedodžbu o sposobnosti za prijevoz žita u rasutom stanju izdanu od Priznate organizacije, kao i upute za krcanje žita odobrene od Priznate organizacije.
NN 51/2005 • Brodu koji nema svjedodžbu iz odredbe članka 168. ovoga Pravilnika može se dopustiti krcanje žita u rasutom stanju uz posebno propisane uvjete.
NN 51/2005 • Teret drva na palubi jest drvo koje se prevozi na nepokrivenom dijelu palube nadvođa ili palube nadgrađa.
NN 51/2005 • Prilikom prijevoza drva na palubi broda, osim mjera sigurnosti propisanih ovim Pravilnikom, odgovarajuće se primjenjuju i Pravila priznate organizacije, odredbe SOLAS konvencije, Međunarodnog kodeksa o sigurnom postupanju na brodovima koji prevoze teret drva na palubi i Međunarodne konvencije o teretnim linijama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 77/08, Broj 112/04,
Broj 7/04, Broj 79/07,
Broj 14/03, Broj 90/03
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA