PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 87/2007 • Prema tome, smatra podnositelj, nema nepopravljivih štetnih posljedica niti poremećaja u radu lokalne samouprave, štoviše štetnih posljedica ne bi bilo niti da je tromjesečni rok protekao bez sazivanja sjednice i da je došlo do raspuštanja Gradskog vijeća, jer bi na taj način građanima Grada Siska bilo omogućeno da na demokratski način izaberu svoje predstavnike i ostvare svoje ustavno pravo na lokalnu samoupravu.
NN 87/2007 • 3. Odredbom članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine« broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst; u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) propisano je da svatko može podnijeti Ustavnom sudu ustavnu tužbu ako smatra da mu je pojedinačnim aktom tijela državne vlasti, tijela jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave ili pravne osobe s javnim ovlastima, kojim je odlučeno o njegovim pravima i obvezama ili o sumnji ili optužbi zbog kažnjivog djela, povrijeđeno ljudsko pravo ili temeljna sloboda zajamčena Ustavom.
NN 87/2007 • Ustavna tužba nije pravno sredstvo u sustavu redovnih ili izvanrednih pravnih lijekova, nego poseban institut za ocjenu pojedinačnih akata tijela državne vlasti i pravnih osoba s javnim ovlastima, radi zaštite ljudskih prava i temeljnih sloboda zajamčenih Ustavom. Slijedom navedenog, Ustavni sud tijekom postupka pružanja ustavnosudske zaštite, u pravilu, unutar zahtjeva istaknutog u ustavnoj tužbi, utvrđuje je li u postupku odlučivanja o pravima i obvezama podnositelja došlo do ustavno nedopuštenog posizanja u ljudska prava i temeljne slobode.
NN 87/2007 • 4. Mjerodavnom odredbom članka 34. stavka 3. Zakona propisano je sljedeće:
NN 87/2007 • U protivnom se primjenjuje odredba članka 84. točka 6. Zakona, kojom je propisano:
NN 87/2007 • 6. ako ne može donositi odluke iz svog djelokruga dulje od 3 mjeseca.
NN 87/2007 • Predstavničko tijelo donosi odluke većinom glasova ako je na sjednici nazočna većina članova predstavničkog tijela.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 87/2007 • U slučaju spriječenosti dolaska na sjednicu, odnosno u slučaju izostanka sa sjednice, vijećnik je izostanak dužan opravdati, pismeno ili usmeno, predsjedniku Vijeća.
NN 87/2007 • U slučaju njegove odsutnosti ili spriječenosti sjednici predsjedava potpredsjednik Vijeća.
NN 87/2007 • U slučaju odsutnosti predsjednika i podpredsjednika Vijeća, sjednica se odgađa.
NN 87/2007 • Vijeće donosi akte po postupku iz stavka 1. ovog članka samo kad to zahtijevaju interesi obrane, razlozi elementarnih nepogoda i drugi osobito opravdani razlozi, odnosno slučajevi kad bi nedonošenje takvog akta moglo prouzročiti nepopravljive štetne posljedice i poremećaje ili bi značilo protupropisno postupanje.
NN 87/2007 • 5. Iz dokumentacije sadržane u spisu predmeta razvidno je da su klubovi vijećnika HDZ-a i HSP-a inicirali sazivanje sjednice Gradskog vijeća Grada Siska i predložili dnevni red s prijedlozima za donošenje odluka, pored ostalog, o nepovjerenju Gradskom poglavarstvu Grada Siska u cjelini i o izmjeni rješenja o izboru predsjednika Gradskog vijeća Grada Siska.
NN 87/2007 • Ni iz dokumentacije u spisu predmeta, ni iz zapisnika sa sporne 5. sjednice Gradskog vijeća Grada Siska, nije razvidno da bi bili priloženi kakvi pisani dokazi o spriječenosti ranijeg predsjednika i potpredsjednika Gradskog vijeća Grada Siska da nazoče spornoj 5. sjednici, niti da bi predsjednik Odbora za statutarno-pravna pitanja, koji je vijećnike obavijestio o nenazočnosti predsjednika i potpredsjednika Gradskog vijeća, naveo kakve razloge kojim su oni usmeno opravdali svoj izostanak (medicinsku dokumentaciju o njihovoj spriječenosti priložio je tek podnositelj uz ustavnu tužbu – op. Ust. suda).
NN 87/2007 • Stoga su Središnji državni ured za upravu, u svojem odgovoru na tužbu podnesenu Upravnom sudu, kao i Upravni sud u osporenoj presudi, naglasili da predsjednik i potpredsjednik Gradskog vijeća svoj izostanak sa sporne 5. sjednice nisu ni na koji način opravdali.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 14/09, Broj 46/97,
Broj 39/91, Broj 65/09,
Broj 94/01, Broj 26/06
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA