PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 74/2005 • Prikupljanje statističkih podataka i njihova dostava po zahtjevu 30,00
NN 74/2005 • CIJENE ZA KORIŠTENJE T-COM INFRASTRUKTUREZA PRIJENOS I USMJERAVANJE PROMETA
NN 74/2005 • * Davatelj usluga treba ograničiti pozive prema ovim tarifama na 2 minute PDV nije uključen u navedene cijene.
NN 74/2005 • Svi zahtjevi za podacima vezanim uz T-Com-ovu Uslugu moraju biti dostavljeni u pisanom obliku na T-Com-ovu kontakt adresu: HT– Hrvatske telekomunikacije d.d., Sektor za odnose s operatorima, Savska cesta 32, 10 000 Zagreb
NN 74/2005 • Prijava smetnji izvršit će se putem faksa broja T-Com-a: xxxxxxx, koji će se odrediti u Ugovoru o pružanju T-Com usluga. Prijavu smetnji moguće je također izvršiti putem telefonskog 0800 xxxx broja T-Com-a za prijavu smetnji, koji je dostupan je 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
NN 74/2005 • Prijava smetnji mora sadržavati: ime i adresu Davatelja usluga, adresu lokacije na kojoj se nalazi terminalna oprema, kontakt osobe i telefonske brojeve, vrstu terminalne opreme, 060 broj na kojem se javljaju smetnje, parametre usluge (Priključne točke, usluga obračuna i naplate koja se primjenjuje), zemljopisni broj ili grupa brojeva u slučaju PABX-a, broj linija i podroban opis smetnje.
NN 74/2005 • Nakon primitka Prijave smetnje putem gore navedenog telefonskog broja, T-Com će poduzeti sljedeće korake:
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 74/2005 • – pristupiti otklanjanju smetnje testiranjem prijenosnih kapaciteta.
NN 74/2005 • Vrijeme u kojem T-Com-u nije dozvoljen ulazak na lokaciju Davatelja usluga neće biti uračunato u vrijeme potrebno za otklanjanje smetnje.
NN 74/2005 • Nakon što je prijavljena smetnja otklonjena, T-Com će dostaviti Davatelju usluga izvještaj o otklonjenoj smetnji.
NN 74/2005 • – Za svaki prekid u mreži po pojedinoj Priključnoj točki pristupa duži od tri (3) neprekidna sata dnevno, mjesečna naknada za T-Com usluge bit će umanjena za iznos jednosatne naknade za svaki puni sat prekida u mreži (mjesečna naknada podijeljena sa 720).
NN 74/2005 • Prekid u mreži se definira kao vrijeme u kojem je Davatelju usluga bilo onemogućeno korištenje T-Com uslugama uslijed smetnji i/ili grešaka na mrežnim kapacitetima i mogućnostima koje su nastale na strani T-Com-a. U svrhu izbjegavanja dvojbi, prekidi u mreži nastali uslijed smetnje i/ili greške na opremi i kućnoj instalaciji Davatelja usluga, kao i planirani prekidi u mreži najavljeni 24 sata unaprijed, neće se smatrati prekidima u mreži u smislu ovih odredbi.
NN 74/2005 • Na temelju odredbe članka 15. stavka 2. i stavka 4. točke 6. i članka 147. stavaka 3. i 4. Zakona o tržištu vrijednosnih papira (»Narodne novine« br. 84/02) u predmetu nadzora nad poslovanjem društva CEUFIN BROKERS d.o.o. iz Zagreba, Koturaška 73, Komisija za vrijednosne papire Republike Hrvatske na sjednici održanoj 9. lipnja 2005. godine donijela je
NN 74/2005 • I. Nalaže se društvu Ceufin brokers d.o.o. iz Zagreba, Koturaška cesta 73, da u roku 30 dana od dana zaprimanja ovog rješenja dostavi Komisiji za vrijednosne papire Republike Hrvatske dokaze o pokretanju postupka brisanja djelatnosti iz sudskog registra, o obavješćivanju svih svojih klijenata o prestanku važenja dozvole i s tim u vezi omogućavanje opozivanja neizvršenih naloga, preslik knjige naloga iz kojeg će biti razvidno da su svi nalozi uredno izvršeni ili opozvani, te izvješće o svim obvezama prema nalogodavcima.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 56/96, Broj 9/00,
Broj 96/09, Broj 9/99,
Broj 2/09, Broj 158/02
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA