PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 20/2007 • Ovo načelo primjenjuje se bez obzira odvija li se prodaja ili prijenos imovine prije ili nakon dodjele državne potpore, sve dok je dio tog istog restrukturiranja.
NN 20/2007 • 41. Međutim, navedeni se uvjeti u pravilu neće primjenjivati na male poduzetnike, budući da se može pretpostaviti da jednokratne (ad hoc) potpore malim poduzetnicima u pravilu ne ograničavaju tržišno natjecanje u mjeri koja je suprotna zajedničkom interesu, osim ako je to drugačije uređeno pravilima o državnim potporama u određenom sektoru ili ako korisnik potpore obavlja djelatnost na tržištu na kojem je dugoročno prisutan višak kapaciteta koji uzrokuje strukturalne probleme.
NN 20/2007 • 42. Ako je korisnik potpore aktivan na tržištu na kojem postoji dugoročni višak kapaciteta, sukladno kontekstu Višesektorskog okvira za regionalne potpore namijenjene velikim ulaganjima(17), smanjenje kapaciteta poduzetnika ili tržišne zastupljenosti može iznositi čak i do 100%(18).
NN 20/2007 • Potpora koja je ograničena na najmanju neophodnu razinu: stvaran doprinos bez elementa potpore
NN 20/2007 • Od korisnika potpore očekuje se da značajno doprinese procesu restrukturiranja iz svojih vlastitih sredstava, uključujući prodaju imovine koja nije neophodna za opstanak poduzetnika, ili iz vanjskih izvora financiranja po tržišnim uvjetima. Takav doprinos je znak da tržišta vjeruju u izvedivost ponovne uspostave održivosti (rentabilnosti).
NN 20/2007 • Takav doprinos mora biti konkretan, tj. stvaran, isključujući svaku očekivanu buduću dobit, primjerice novčane tokove (cash flow), a iznos doprinosa mora biti što je moguće viši.
NN 20/2007 • 44. Komisija će u pravilu sljedeće doprinose(19) restrukturiranju smatrati primjerenima: najmanje 25% u slučaju malih poduzetnika, najmanje 40% u slučaju srednjih poduzetnika i najmanje 50% u slučaju velikih poduzetnika.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 20/2007 • 45. Kako bi se ograničili negativni učinci narušavanja tržišnog natjecanja, iznos potpore ili oblik u kojem se ona dodjeljuje mora biti takav da ne daje poduzetniku viškove gotovine koji bi se mogli koristiti za agresivne, ograničavajuće aktivnosti na tržištu koje nisu povezane s postupkom restrukturiranja.
NN 20/2007 • Komisija će sukladno tomu procijeniti visinu obveza poduzetnika nakon restrukturiranja, uključujući i stanje nakon svake odgode plaćanja ili smanjenja njegovih dugova, osobito u kontekstu nastavljanja poslovanja nakon stečajnog postupka koji je nad njim pokrenut temeljem nacionalnih propisa(20).
NN 20/2007 • Potporom se ne smiju financirati nova ulaganja koja nisu neophodna za ponovno uspostavljanje rentabilnosti poduzetnika.
NN 20/2007 • (a) sama poduzme određene mjere (primjerice, da sukladno pravu Zajednice, otvori određena tržišta koja su izravno ili neizravno povezana s djelatnostima predmetnog poduzetnika drugim poslovnim subjektima unutar Zajednice);
NN 20/2007 • (c) se uzdrži od davanja drugih kategorija potpora primatelju potpore tijekom razdoblja restrukturiranja.
NN 20/2007 • 48. Kada se restrukturiranje odvija tijekom nekoliko godina i uključuje značajne iznose potpora, Komisija može zahtijevati da se potpora za restrukturiranje isplaćuje u obrocima, a isplatu svakog obroka može uvjetovati:
NN 20/2007 • (i) izdavanjem potvrde, prije svake isplate, o zadovoljavajućoj provedbi svakog dijela plana restrukturiranja sukladno planiranom rasporedu; ili
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 70/97, Broj 105/07,
Broj 133/07, Broj 112/04,
Broj 73/00, Broj 72/95
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA