PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-specijalisticku-dijagnostiku-dnevno-lnzb NN 16/2005

• – kroničnu hemodijalizu: mjesečno izvješće o broju provedenih postupaka hemodijalize


Stranica 2005-02-16-287 NN 16/2005

• – provođenje posebno ugovorenih postupaka koji se plaćaju prema terapijskom postupku (PPTP): mjesečno izvješće o vrstama i broju izvršenih postupaka na tiskanici koja je sastavni dio ovih Pravila ugovaranja


Internet NN 16/2005

• – bolničko liječenje i specijalističko-konzilijarnu zdravstvenu zaštitu nastalu s osnove pružanja zdravstvene zaštite za slučajeve iz članka 6. ovih Pravila ugovaranja, s obveznom naznakom skraćene oznake uzroka i evidencijskog broja Prijave.


Internet stranice NN 16/2005

• Ustanova koja posjeduje ovjereni elektronički potpis, u skladu sa člankom 4. i 10. Zakona o elektroničkom postupku (»Narodne novine« broj 10/02.), može izvješća iz stavka 1. ovog članka, dostaviti Zavodu na magnetskom mediju uz uvjet da su podaci u formatu propisanih tiskanica.


Internet stranice NN 16/2005
• Odredbe članaka 3. do 12. ovih Pravila ugovaranja u svezi prava i obveza ustanova, odnosno privatnika, koje se odnose na sve razine zdravstvene zaštite, primjenjuju se i na ustanove na razini zdravstvenih zavoda uz pravila i opće uvjete ugovaranja utvrđenih u glavi V. ovih Pravila ugovaranja.

Internet stranice NN 16/2005
• Ustanova je obvezna u slučaju spriječenosti svojih radnika, doktora medicine, u obavljanju ugovorenih zdravstvenih djelatnosti osigurati zamjenu, a kada spriječenost traje duže od 15 dana obvezni su o tome izvijestiti nadležni područni ured Zavoda na tiskanici iz članka 14. ovih Pravila ugovaranja.

Internet stranice NN 16/2005 • 2. PRAVILA I OPĆI UVJETI UGOVARANJA ZA POJEDINE RAZINE ZDRAVSTVENE ZAŠTITE
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 16/2005 • Ustanova je obvezna posebno izraditi godišnje izvješće o radu svih timova za preventivno-odgojne mjere zdravstvene zaštite školske djece i studenata i dostaviti ga Zavodu najkasnije do 10. siječnja tekuće godine za prethodno razdoblje.
Poslovne stranice NN 16/2005 • Zavod je obvezan osigurati ustanovi, za svaki ugovoreni tim posebice, potreban broj brojčano označenih tiskanica uputnica utvrđenih u članku 11. Pravilnika o standardima.
Pregledi NN 16/2005 • Ustanova je obvezna za svoje radnike, doktore medicine pratiti broj izdanih uputnica za specijalističko-konzilijarnu zdravstvenu zaštitu po osiguranim osobama na za to propisanim dnevnim i mjesečnim izvješćima.
Glasnik NN 16/2005 • Ustanova je obvezna pružati stručnu pomoć pri provođenju programa obveznog cijepljenja na području županije, odnosno Grada Zagreba, te bez posebne novčane naknade distribuirati cjepivo ordinacijama ugovornih doktora primarne zdravstvene zaštite koji provode obvezna cijepljenja.
Novo NN 16/2005 • Ustanova je obvezna izraditi program i sudjelovati u provedbi obveznog cijepljenja školske djece i mladeži s područja svoje županije, odnosno Grada Zagreba.
Poslovi NN 16/2005 • Ustanova je obvezna provoditi preventivno-odgojne mjere zdravstvene zaštite školske djece i studenata prema programu specifičnih i preventivnih mjera zdravstvene zaštite za djecu i mladež školske dobi, a u skladu s Planom i programom mjera, te provoditi obvezna cijepljenja u skladu s utvrđenim programom.
Poticaji NN 16/2005 • Zdravstvena zaštita na sekundarnoj razini, koja se provodi na razini zdravstvenih zavoda obuhvaća specijalističko-konzilijarnu i dijagnostičku zdravstvenu zaštitu.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 59/06, Broj 49/03, Broj 10/90, Broj 126/08, Broj 107/95, Broj 88/07


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled