PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 25/2009 • 7. Slijedom navedenog, na temelju odredaba članaka 73. i 76. stavaka 1. i 2. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao u točkama I. i II. izreke, a na temelju odredaba članka 31. stavaka 4. i 5. Ustavnog zakona, donesena je odluka kao u točki III. izreke.
NN 25/2009 • 9. Predsjednik Županijskog suda u Karlovcu dužan je dostaviti Ustavnom sudu pisanu obavijest o datumima donošenja i otpreme rješenja u roku osam (8) dana od dana njegove otpreme, a najkasnije osam (8) dana od isteka roka određenog u točki III. izreke ove odluke. Ovaj nalog temelji se na članku 31. stavcima 4. i 5. Ustavnog zakona.
NN 26/2009 • Polazeći od temeljnog opredjeljenja Republike Hrvatske da otvorena pitanja sa susjednim zemljama rješava u europskom duhu i duhu dobrosusjedskih odnosa, nastojeći naći prihvatljivo rješenje utemeljeno na međunarodnom pravu,
NN 26/2009 • Potvrđujući svoju privrženost vladavini prava kao jednom od temeljnih načela Europske unije i Sjevernoatlantskog saveza,
NN 26/2009 • Podsjećajući na činjenicu da je Republika Hrvatska pružila potporu Republici Sloveniji za ulazak u Europsku uniju i Sjevernoatlantski savez s istom granicom između dviju država kakva je ona i danas,
NN 26/2009 • Hrvatski sabor izražava neslaganje sa sadržajem Zaključka o zaštiti slovenskih državnih interesa kod pristupanja Republike Hrvatske Sjevernoatlantskom sporazumu, koji je 18. veljače 2009. godine usvojio Državni zbor Republike Slovenije;
NN 26/2009 • Hrvatski sabor smatra neprihvatljivim navode iznesene u Zaključku Državnog zbora, kojim je najviše predstavničko i zakonodavno tijelo Republike Slovenije pokazalo namjeru prejudiciranja granice na lijevoj obali rijeke Dragonje i na lijevoj obali rijeke Mure, područja koja su 25. lipnja 1991. bila nesporno pod suverenom vlasti Republike Hrvatske te područja cjelokupnoga morskog prostora u Savudrijskoj vali/Piranskom zaljevu nad kojim Republika Slovenija 25. lipnja 1991. godine nije obnašala isključivu jurisdikciju, niti je imala teritorijalni doticaj s otvorenim morem;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 26/2009 • Hrvatski sabor smatra da Zaključak usvojen od Državnog zbora Republike Slovenije 18. veljače 2009. predstavlja presedan u povijesti primanja novih članica Sjevernoatlantskog saveza, kao i Europske unije, koji može imati neželjene posljedice u budućim postupcima proširenja, odnosno primanja novih država članica;
NN 26/2009 • Hrvatski sabor smatra da posljednja događanja još jednom potvrđuju da je izbor Međunarodnog suda pravde u Haagu, najvišega sudskog tijela Ujedinjenih naroda, najbolji izbor za mirno rješavanje sporova o razgraničenju;
NN 26/2009 • Hrvatski sabor poziva Republiku Sloveniju na poštivanje dogovora dvaju predsjednika Vlada na Bledu 2007. godine da se otvoreno granično pitanje riješi pred Međunarodnim sudom pravde u Haagu;
NN 26/2009 • Na temelju članka 3. Zakona o istražnim povjerenstvima (»Narodne novine«, br. 24/96.) Hrvatski sabor na sjednici 13. i 20. veljače 2009., donio je
NN 26/2009 • O OSNIVANJU ISTRAŽNOG POVJERENSTVA ZA UTVR?IVANJE ČINJENICA U VEZI NABAVE 39 VOJNIH KAMIONA OD STRANE MINISTARSTVA OBRANE REPUBLIKE HRVATSKE
NN 26/2009 • Za djelovanje Istražnog povjerenstva iz točke I. ove Odluke postoji javni interes jer je zakonito poslovanje tijela državnih vlasti i racionalno postupanje sredstvima državnog proračuna od velikog utjecaja na stanje gospodarstva i standarda građana Republike Hrvatske, a više puta su od strane najviših predstavnika državne vlasti u javnosti iznesene sumnje u vezi opravdanosti načina nabave 39 vojnih kamiona i svote koja je za njih plaćena.
NN 26/2009 • Javni interes proizlazi i iz činjenice da, unatoč višekratnom inzistiranju Predsjednika Republike da se istraže i predoče sve bitne okolnosti oko ove nabave, javnosti do sada nije poznato zbog čega je nabava obavljena neposrednom pogodbom po cijeni znatno višoj od one prikupljene pozivnim natječajem te jesu li pojedini državni dužnosnici eventualno sudjelovali u prikivanju činjenica vezanih uz ovo pitanje.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 72/94, Broj 100/04,
Broj 71/07, Broj 9/91,
Broj 23/09, Broj 71/07
LINK - VODIČ KROZ POSLOVNE USLUGE KOJE SU VAM DOSTUPNE