PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-tekst-akta-u-kojem-tmcd NN 46/2008

• Priopćenje Komisije Vijeću, Europskom parlamentu, Gospodarskom i socijalnom odboru i Odboru regija o određenim pravnim aspektima u vezi s kinematografskim i ostalim audiovizualnim djelatnostima ( SL C 43, 16.02.2002.)


Stranica 2008-04-46-1550 NN 46/2008

• Načela audiovizualne politike Zajednice iznesena su u Priopćenju Komisije od prosinca 1999.1 te su i danas u potpunosti važeća. Prvotna svrha uređivanja audiovizualnog sektora jest zaštita određenih ciljeva od javnog interesa kao što su pluralizam, kulturna i jezična raznolikost te zaštita maloljetnika. Na europskoj razini, mora se održati potrebna ravnoteža koja jamči supsidijarnost u području u kojem su glavne nadležnosti na nacionalnoj ili regionalnoj razini, istovremeno osiguravajući europskim poduzetnicima potpuno iskorištavanje europske dimenzije. Ključni europski instrumenti posebno razvijeni u ovom području, Direktiva o televiziji bez granica za aspekte uređivanja, te program MEDIA plus za mehanizme podrške, imaju za svoj glavni cilj europskim poduzetnicima u ovom sektoru u potpunosti omogućiti iskorištavanje prednosti europskog jedinstvenog tržišta.


Internet NN 46/2008

• Od audiovizualnih djela, ističu se kinematografska djela zbog cijene proizvodnje i kulturnog značaja: proračuni za proizvodnju kinematografskih filmova znatno su viši od drugih audiovizualnih sadržaja, ona su češće predmet međunarodnih koprodukcija i trajanje njihova razdoblja iskorištavanja je duže, uz mogućnost uporabe svih distribucijskih putova kina, DVD-a i videokazeta (za prodaju i iznajmljivanje), kopiranja s Interneta i televizije (plaćanje prema gledanju, plaćanje prema programu, besplatno gledanje). Kinematografska djela suočavaju se sa snažnom konkurencijom izvan Europe 5. Distribucija europskih djela izvan zemlje njihova porijekla je slaba, iako se primjećuje uzlazi trend: prema određenim procjenama, europski ne-nacionalni filmovi dosegli su više od 10%6 ukupne prodaje ulaznica 1999. u odnosu na 8% 1996.


Internet stranice NN 46/2008

• Zbog posebnih značajki kinematografije, Komisija je u svom priopćenju o audiovizualnoj politici 1999. naznačila potrebu detaljnijeg pregleda brojnih pitanja s ciljem razjašnjavanja pravnog okvira kinematografskog sektora, uključujući primjenu politike državnih potpora u tom području. Cilj ovog pregleda bio je određivanje mjera koje bi se mogle poduzeti za poboljšanje distribucije tih djela u Europi.


Internet stranice NN 46/2008 • Zaprimljeno je 49 pisanih komentara 9 država članica, nacionalnih regulatornih i samo-regulatornih tijela, autora, umjetnika, filmskih i televizijskih proizvođača i redatelja, kinematografskih operatora, video i DVD nakladnika/distributera, tijela za prijenos televizijskih sadržaja, industrijskih udruga, predstavnika potrošača i sindikata.
Internet stranice NN 46/2008 • Ovim priopćenjem utvrđuju se političke orijentacije Komisije i prijedlozi proizašli iz savjetovanja. Njime se utvrđuju načela koja se moraju primjenjivati kod primjene propisa za državne potpore u kinematografskom sektoru, te koraci koje treba poduzeti u područjima gdje je potrebno dodatno razmisliti na koji način stvoriti povoljno okruženje za proizvodnju i distribuciju audiovizualnih djela.
Internet stranice NN 46/2008 • 1 Načela i smjernice za audiovizualnu politiku Zajednice u digitalnom dobu, COM(1999) 657 završni tekst od 14.12. 1999.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 46/2008
• 4Europski opservatorij audiovizualnog sektora: prosječna gledanost televizije u Europi kreće se između 144 minute dnevno u Austriji i 239 minuta dnevno u Italiji. Trend je pozitivan u skoro svim državama članicama.

Poslovne stranice NN 46/2008
• 5Europski opservatorij audiovizualnog sektora: udio tržišta američkih filmova u Europi 2000. godine bio je više od 73%

Servis NN 46/2008 • 6Europski opservatorij audiovizualnog sektora; Lumiere baza podataka; podaci uključuju međunarodne EU/ekstra EU koprodukcije.
Glasnik NN 46/2008 • 2. OPĆA ORIJENTACIJA KOMISIJE S OBZIROM NA DRŽAVNE POTPORE KINEMATOGRAFSKOM SEKTORU
Novo NN 46/2008 • Kinematografija i televizijski programski sadržaji su dva najuniverzalnija medija zabavne industrije, sa snažnim učinkom na veliki broj ljudi širom svijeta. Zbog trenutne razine razvoja i posebnih obilježja audiovizualne proizvodnje unutar EZ-a, proizvođačima je teško postići dostatnu razinu odlučne tržišne potpore kako bi sklopili financijsku konstrukciju za nastavak proizvodnih projekata. U takvim okolnostima, poticaj država članica audiovizualnoj proizvodnji ima ključnu ulogu kojom se osigurava mogućnost izražavanja njihove izvorne kulture i kreativne sposobnosti, istovremeno odražavajući raznolikost i bogatstvo europske kulture.
Poslovi NN 46/2008 • Države članice primjenjuju širok raspon mjera podrške audiovizualnoj proizvodnji filmova i televizijskih programskih sadržaja. Ova se podrška usredotočuje na stvaralačke i proizvodne faze snimanja filmova te se odobrava u obliku subvencija ili povratnih predujmova. Razlozi opravdanosti tih mjera su kulturni i industrijski. Primarni je kulturni cilj osigurati izražavanje nacionalnih i regionalnih kultura i stvaralačkih potencijala pomoću audiovizualnih medija filma i televizije. S druge strane, njihov cilj je i stvaranje kritične mase djelatnosti potrebne za stvaranje dinamike razvoja i učvršćivanja industrije osnivanjem poduzetnika koji dobro posluju i razvojem stalne pričuve ljudskih resursa i iskustva.
Poticaji NN 46/2008 • Ovo Priopćenje ne obuhvaća primjenu članka 81. i 82. Ugovora o EZ-u (postupci poduzetnika koji su u suprotnosti s tržišnim natjecanjem) na audiovizualni sektor 10.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 75/95, Broj 52/93, Broj 74/09, Broj 25/07, Broj 57/00, Broj 36/91


LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO Pregled