PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 141/2008 • Budući da potpore kratkopružnom prometu služe poboljšanju intermodalnog lanca i rasterećenju cesta u državama članicama, definicija kratkopružnog pomorskog prometa iz Priopćenja iz 1999. trebala bi, u smislu ovog Priopćenja, biti ograničena na promet između luka na teritoriju država članica.
NN 141/2008 • U takvom slučaju Komisija će moći odobriti tu vrstu potpore pod uvjetom da je namijenjena brodarima u smislu članka 1. Uredbe (EEZ) br. 4055/86 u pogledu brodova koji nose zastavu jedne od država članica. Potpore ove vrste moraju se prijaviti i ispunjavati sljedeće uvjete:
NN 141/2008 • – potpora ne smije trajati dulje od tri godine i njezina svrha mora biti financiranje usluge pomorskog prometa kojim se spajaju luke smještene na teritoriju država članica,
NN 141/2008 • – usluga mora biti takvog karaktera da dozvoljava da se cestovni prijevoz (u bitnome robe) obavi u cjelosti ili djelomično po moru, bez zaokretanja pomorskog prometa na način koji je suprotan zajedničkom interesu,
NN 141/2008 • – svrha potpore mora biti pokrivanje bilo do 30% operativnih troškova dotične usluge[66], bilo financiranje kupnje opreme za prekrcavanje u svrhu obavljanja planiranje usluge, do razine od 10% u takvoj investiciji,
NN 141/2008 • – potpora radi provedbe projekta mora se dati na temelju transparentnih kriterija koji se primjenjuju na nediskriminatoran način na brodare sa sjedištem u Zajednici. Potpora se obično daje za projekt koji odaberu tijela u državi članici putem natječajnog postupka u skladu s odgovarajućim pravilima Zajednice,
NN 141/2008 • – usluga koja je predmet projekta mora biti takva da je komercijalno isplativa nakon razdoblja u kojem dobiva javna sredstva,
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 141/2008 • Kako je gore objašnjeno, određene države članice podupiru svoje pomorske sektore putem poreznih smanjenja dok druge države članice radije vrše izravna plaćanja, primjerice, osiguravanjem naknade poreza na prihod pomoraca. S obzirom na trenutno nepostojanje usklađenih fiskalnih sustava država članica, smatra se da trebaju ostati mogućima dvije alternative. Očito, ta dva pristupa mogu, u nekim slučajevima, biti kombinirana. Međutim, to dovodi do rizika da bi moglo doći do kumulacije potpora do razina koje su nerazmjerne ciljevima od zajedničkog interesa Zajednice, te koje mogu voditi do trke u subvencijama između država članica.
NN 141/2008 • Smanjivanje poreza i socijalnih davanja za pomorce na nulu i smanjivanje oporezivanja poduzetnikovih pomorskih djelatnosti kako je opisano u točki 3.1. (predzadnji odjeljak) maksimalna je razina potpore koja može biti dopuštena. Kako bi se izbjeglo narušavanje tržišnog natjecanja, drugi sustavi potpora ne mogu pružiti veće koristi od ovoga. Štoviše, iako će se svaki program potpora koju država članica prijavi razmotriti sama za sebe, smatra se da ukupni iznos potpore odobren prema poglavljima 3 do 6 ne smije premašivati ukupni iznos poreza i socijalnih davanja dobivenih od pomorskih djelatnosti i pomoraca.
NN 141/2008 • Komisija će nastaviti redovito i pozorno nadzirati tržišne uvjete za pomorstvo. Ako se oni promijene, te ako zbog toga potreba za državnom potporom bude smanjena ili prevladana, Komisija će poduzeti potrebne mjere u pravo vrijeme.
NN 141/2008 • Za sve programe potpora, bilo postojeće ili nove, koje spadaju u područje primjene ovog Priopćenja, države članice moraju priopćiti Komisiji procjenu njihovih učinaka tijekom šest godina njihove provedbe.
NN 141/2008 • Kada je potpora odobrena i dana korisniku prema izuzetku od povezanosti sa zastavom iz točke 3.1., odgovarajuća država članica mora izvješćivati Komisiju svake tri godine od dana kada je dana potpora. U svom izvješću država članica mora kvantificirati učinke te usporediti rezultate s očekivanim učincima. Obveza izvješćivanja navedena u ovom Priopćenju stupa na snagu njezinim objavljivanjem.
NN 141/2008 • Ove smjernice se primjenjuju od dana njihovog objavljivanja u Službenom listu Europske unije. U skladu sa člankom 88. stavkom 1. Ugovora Komisija predlaže da države članice izmijene svoje postojeće programe potpora koje se odnose na državne potpore obuhvaćene ovim smjernicama kako bi ih uskladile najkasnije do 30. lipnja 2005. Države članice se pozivaju potvrditi da prihvaćaju ove prijedloge za odgovarajućim mjerama pisanim putem najkasnije do 30. lipnja 2004.
NN 141/2008 • Ako država članica ne potvrdi svoj pristanak pisanim putem do tog datuma, Komisija će primijeniti članak 19. stavak 2. Uredbe (EZ-a) br. 659/1999 te će, ako je potrebno, pokrenuti postupak iz te odredbe.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 87/93, Broj 112/02,
Broj 142/97, Broj 8/03,
Broj 55/90, Broj 187/04
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO