PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 53/2005 • Podatke o prometu koje Operator za međusobno povezivanje dostavlja VIPnet-u, VIPnet će čuvati u tajnosti, te će biti korišteni samo u svrhu planiranja resursa VIPnet mreže potrebnih za upravljanje prometom međusobnog povezivanja s očekivanom kakvoćom.
NN 53/2005 • Konačni podaci o prometu činiti će osnovu za planiranje broja Pristupnih točaka.
NN 53/2005 • Na osnovi konačnih podataka o prometu VIPnet i Operator će za međusobno povezivanje dogovoriti količinu prometa posebno za svaku Pristupnu točku. Kapacitet potreban za rukovanje dogovorenim prometom proizlazi iz konačnih podataka o prometu.
NN 53/2005 • Broj potrebnih E 1 vodova i tromjesečje u kojem će se provesti naručivanje (ili prestanak ako je primjenjivo) biti će zajednički dogovoreno.
NN 53/2005 • Detaljan plan usmjeravanja prometa koji će pokrivati usmjeravanje prometa u slučaju kvara, u slučaju preopterećenja i ostali specifični podaci o usmjeravanju prometa bit će definirani i opisani u Ugovoru o međusobnom povezivanju.
NN 53/2005 • Za planiranje kapaciteta signalizacijskog prometa primjenjuje se ista procedura kao što je opisana za planiranje govornog prometa.
NN 53/2005 • Predviđeni podaci o signalizacijskom prometu sadržavat će samo opterećenost signalizacijskog prometa tijekom glavnog prometnog sata (u Erlanzima za svaki mjesec) kao što je opisano u dokumentu ETSI ETS 300 008.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 53/2005 • U slučaju da jedna strana zatraži pisanim putem od druge pružanje usluge, koja se mora točno definirati, a koja nije definirana ovom Standardnom ponudom, niti je za nju određena cijena, ali koja je nužna za izvršavanje odredaba ove Standardne ponude, tada je druga strana dužna pisanim putem dostaviti troškovnik za izvršenje naloga, npr. na osnovi okvirnih količina i cijena (cijena po satu, jedinične cijene, itd.). Navedeni troškovnik je druga strana obvezna dostaviti u roku od 2 tjedna po primitku zahtjeva.
NN 53/2005 • Moguće izdavanje naloga uslijedit će u primjerenom roku, pisanim putem, uz pozivanje na primljeni troškovnik.
NN 53/2005 • Kada se u okviru pružanja usluga (izvršenje naloga) temeljem primljenog naloga uoče odstupanja od očekivanih ukupnih troškova, koja prelaze 10% ukupnog troška iz troškovnika, strana koja pruža uslugu dužna je izvijestiti stranu koja prima uslugu, te ishoditi suglasnost u pisanom obliku prije izvršavanja naloga.
NN 53/2005 • Ako se izdaju nalozi, oni će se izvršiti u skladu s pravilima o izdavanju narudžbe iz točke 1.2.
NN 53/2005 • Usluge te vrste Operator i VIPnet mogu obračunavati kao jednokratne druge naknade temeljem važećih obračunskih cijena.
NN 53/2005 • Strana koja primjenjuje mjere obavijestit će drugu stranu o cijeni takvih mjera u roku od mjesec dana od dana kada je primila zahtjev strane koja zahtijeva takvu obavijest. Ako zahtjev nije predan, obavijest o cijeni pružit će se prije početka primjene mjera.
NN 53/2005 • Tijekom suradnje strana na obostranu korist, strane će posebice surađivati na tehničkim pitanjima, s ciljem osiguravanja visoke kvalitete i visoke raspoloživosti krajnjim korisnicima obiju strana, kao i s ciljem osiguravanja međusobnog funkcioniranja usluga.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 99/05, Broj 178/04,
Broj 93/95, Broj 147/09,
Broj 45/91, Broj 16/05
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA