PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-u-izvjescu-o-obavljenoj-otcp NN 9/2006

• 5.2.a Udjeli poduzetnika PIK VRBOVEC d.d. u drugim poduzetnicima


Stranica 2006-01-9-228 NN 9/2006

• Izvan teritorija Republike Hrvatske isti ima udjel u: PIK VRBOVEC Komerc d.o.o., Makedonija, PIK Vrbovec Commerce d.o.o., Slovenija i Dora Foods Inc., SAD. Navedeni poduzetnici obavljaju djelatnost prodaje proizvoda poduzetnika PIK VRBOVEC d.d.


Internet NN 9/2006

• Obveza podnošenja prijave namjere provedbe koncentracije Agenciji nastaje ako su sudionici koncentracije prodajom roba i/ili usluga u financijskoj godini koja prethodi godini u kojoj se koncentracija namjerava provesti ostvarili ukupni prihod utvrđen u članku 22. stavka 4. ZZTN. Da bi postojala obveza prijave koncentracije prema navedenoj odredbi ZZTN, ukupni prihod svih poduzetnika sudionika koncentracije u financijskoj godini koja je prethodila koncentraciji, ostvaren prodajom robe i/ili usluga na svjetskom tržištu (konsolidirani ukupni prihod), mora iznositi najmanje jednu milijardu kuna, s time da ukupan prihod svakog od najmanje dva sudionika koncentracije, ostvaren u toj godini prodajom robe i/ili usluga u Republici Hrvatskoj iznosi najmanje 100.000.000 kuna.


Internet stranice NN 9/2006

• U konkretnom slučaju, budući da je Ugovor o prodaji i prijenosu dionica poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., Vrbovec, broj: 3100928/9000, sklopljen 7. ožujka 2005. godine, financijska godina koja je prethodila koncentraciji je 2004. godina.


Internet stranice NN 9/2006
• Tablica 1. UKUPNI PRIHODI SUDIONIKA KONCENTRACIJE U 2004. GODINI (KONSOLIDIRANI PRIHODI NA SVJETSKOM TRŽIŠTU)

Internet stranice NN 9/2006
• Izvor: financijski izvještaji poduzetnika za 2004. (priloženi uz prijavu)

Internet stranice NN 9/2006 • Tablica 2. UKUPNI PRIHODI SUDIONIKA KONCENTRACIJE U 2004. GODINI (NA TRŽIŠTU REPUBLIKE HRVATSKE)
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 9/2006 • Uvidom u podatke o ukupnom prihodu sudionika koncentracije utvrđeno je da su u konkretnom slučaju ispunjeni uvjeti iz članka 22. stavka 4. ZZTN, te da postoji obveza prijave namjere provedbe koncentracije poduzetnika Agenciji.
Poslovne stranice NN 9/2006 • Agencija je mjerodavna tržišta u konkretnom slučaju utvrdila sukladno članku 7. ZZTN, na način i prema kriterijima utvrđenim Uredbom o mjerodavnom tržištu.
Pregledi NN 9/2006 • Mjerodavna su tržišta, sukladno članku 5. i članku 6. Uredbe o mjerodavnom tržištu, utvrđena u proizvodnom smislu i u zemljopisnom smislu.
Glasnik NN 9/2006 • b) Tržište trgovine na malo mješovitom robom i trgovine na veliko svježim junećim i svinjskim mesom i mesnim prerađevinama od junećeg i svinjskog mesa
Novo NN 9/2006 • 1. tržište trgovine na malo mješovitom robom, pretežno hranom, pićima i higijenskim proizvodima za domaćinstvo (u nespecijaliziranim prodavaonicama, samoposluživanjima, supermarketima i hipermarketima);
Poslovi NN 9/2006 • Pri utvrđivanju mjerodavnih tržišta mesa i mesnih prerađevina te ostalih proizvoda, navedenih pod točkama od 1. do 7., Agencija je, pored iskustvenih kriterija i metoda, kao što su primjerice navike potrošača, te strukture tržišta, uzela u obzir i posebna svojstva, karakteristike, sastav te način pripreme navedenih skupina proizvoda poduzetnika PIK VRBOVEC d.d., koji su uz proizvode mesa, mesnih prerađevina drugih proizvođača dostupni potrošačima. Uzimajući u obzir cijenu, način uporabe, namjene i svojstva navedenih proizvoda određena su tržišta pojedinih kategorija proizvoda koje potrošači smatraju međusobno zamjenjivima, odnosno supstitutima.
Poticaji NN 9/2006 • Svježe svinjsko mesoSvinjsko meso dobiva se klanjem svinja uzgojenih na vlastitim farmama Belja d.d. ili nabavom od uzgajivača i klaonica svinja. Stroga veterinarska kontrola kao i vlastiti sustavi kontrole jamče zdravstvenu ispravnost mesa. Meso se upućuje na tržište ohlađeno ili smrznuto – u rinfuzi, pakirano u plastične folije s podlošcima i u kartonskim kutijama.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 112/04, Broj 9/91, Broj 73/09, Broj 63/91, Broj 47/96, Broj 50/00


LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE Pregled