PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 135/2005 • 1. Pregled tipa postupak je kojim ovlašteno tijelo utvrđuje i potvrđuje da primjerak stroja zadovoljava odredbe ovoga Pravilnika koji se na njega primjenjuju.
NN 135/2005 • Zahtjevu se mora priložiti uzorak planirane proizvodnje ili, kad je to primjereno, izjava gdje se stroj može provjeriti.
NN 135/2005 • 3. Tiijelo za ocjenu sukladnosti mora provesti pregled tipa na način opisan u nastavku:
NN 135/2005 • 4. Ako uzorak zadovoljava primijenjene propisane zahtjeve, tijelo za ocjenu sukladnosti mora sastaviti certifikat o pregledu tipa koji se mora dostaviti podnositelju zahtjeva. U certifikatu se moraju navesti zaključci ispitivanja i dati uvjete pod kojima je izdan I popratiti opisima icrtežima koji su neophodni za identifikaciju odobrenog uzorka.
NN 135/2005 • 6. Tijelo koje odbije izdati certifikat o pregledu tipa mora o tome obavijestiti ministarstvo nadležno za gospodarstvo i ostala tijela za ocjenu sukladnosti. Tijelo koje povuče certifikat o pregledu tipa mora o tome obavijestiti ministarstvo nadležno za gospodarstvo koje o tome obaviješćuje Komisiju i druge države članice, navodeći razloge za tu odluku.
NN 135/2005 • 7. Tehnička dokumentacija i prepiska koja se odnosi na postupke pregleda tipa mora se sastaviti na hrvatskome jeziku ili na službenome jeziku države u kojoj je tijelo za ocjenu sukladnosti osnovano ili na jeziku koji je ono prihvatilo.
NN 135/2005 • MINIMALNI KRITERIJI KOJE JE POTREBNO ZADOVOLJITI PRI OVLAŠĆIVANJU TIJELAZA OCJENU SUKLADNOSTI
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 135/2005 • 1. Tijelo, odgovorna osoba i osoblje odgovorno za provođenje postupaka ocjenjivanja i ovjere ne mogu biti konstruktor, proizvođač, dobavljač, montažer ili korisnik strojeva nad kojima to tijelo vrši inspekciju, a niti ovlašteni predstavnik tih strana. Oni ne smiju biti izravno uključeni u konstrukciju, izradu, marketing ili održavanje strojeva, a niti mogu predstavljati strane koje su uključene u te aktivnosti. To ne isključuje mogućnost razmjene tehničkih informacija između proizvođača i tijela za ocjenu sukladnosti.
NN 135/2005 • 2. Tijelo i njegovo osoblje moraju provoditi postupke ocjenjivanja i ovjere s najvećim stupnjem profesionalnog pristupa i stručne odgovornosti te ne smiju biti pod pritiskom ili utjecajem, posebno ne financijskim, od strane osoba ili grupa u čijem su interesu rezultati inspekcije, a što bi moglo utjecati na njihov sud ili rezultate ovjere.
NN 135/2005 • 3. Tijelo mora raspolagati potrebnim osobljem i posjedovati potrebne prostore kako bi bilo u mogućnosti pravilno izvršiti zadatke tehničke i administrativne prirode vezano za inspekcije i nadzor te također mora imati pristup opremi potrebnoj za provedbu postupaka i ovjeru.
NN 135/2005 • 5. Nepristranost osoblja zaduženog za inspekciju mora biti zajamčena. Njihova naknada ne smije ovisiti o broju provedenih inspekcija, a niti o dobivenim rezultatima.
NN 135/2005 • 6. Tijelo mora sklopiti ugovor o osiguranju od odgovornosti osim ako njegovu odgovornost ne preuzme država u skladu s nacionalnim zakonom ili ako sama država nije izravno odgovorna za inspekcije.
NN 135/2005 • Na temelju članka 5. Zakona o tehničkim zahtjevima za proizvode i ocjeni sukladnosti (»Narodne novine«, br. 158/2003) ministar gospodarstva, rada i poduzetništva donosi
NN 135/2005 • (1) Ovaj se Pravilnik primjenjuje na konstruiranje, proizvodnju i ocjenu sukladnosti tlačne opreme i sklopova s najvećim dozvoljenim tlakom PS većim od 0,5 bar pretlaka.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 73/04, Broj 45/08,
Broj 42/06, Broj 54/06,
Broj 33/97, Broj 31/06
LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA