PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-ustavni-sud-iz-navedenih-zcbz NN 72/2005

• 6. Podnositelj ističe i povredu odredaba članaka 3. i 117. stavka 3. Ustava. Te ustavne odredbe ne sadrže ljudska prava i temeljne slobode na kojima se može temeljiti ustavna tužba u smislu odredbe članka 62. stavka 1. Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon).


Stranica 2005-06-72-1423 NN 72/2005

• 8. Odluka o objavi temelji se na odredbama članka 29. Ustavnog zakona.


Internet NN 72/2005

• Ustavni sud Republike Hrvatske, u Drugom vijeću za odlučivanje o ustavnim tužbama, u sastavu sudac Jasna Omejec, predsjednik Vijeća, te suci Marijan Hranjski, Mario Kos, Ivan Matija, Željko Potočnjak i Vice Vukojević, članovi Vijeća, odlučujući o ustavnoj tužbi V. d.o.o. Z., kojeg zastupa B. P., odvjetnik iz Z., na sjednici održanoj 24. svibnja 2005. godine, jednoglasno je donio


Internet stranice NN 72/2005

• 1. Podnositelj je 11. listopada 2004. godine podnio ustavnu tužbu na temelju ovlaštenja sadržanog u članku 63. stavku 1. (posljednjeg dijela rečenice) Ustavnog zakona o Ustavnom sudu Republike Hrvatske (»Narodne novine«, broj 99/99., 29/02. i 49/02. – pročišćeni tekst, u daljnjem tekstu: Ustavni zakon) prije no što je protiv osporenog akta iscrpljen put pravne zaštite.


Internet stranice NN 72/2005
• Podnositelj ističe da bi nepokretanjem ustavnosudskog postupka i prije iscrpljenog pravnog puta za njega nastale teške i nepopravljive posljedice, jer osporeno rješenje predstavlja »statusnopravni akt s učinkom za podnositelja ustavne tužbe, za neovisnog regulatora, ali i u odnosu na treće osobe«.

Internet stranice NN 72/2005
• 2. Obrazlažući povrede navedenih ustavnih odredaba, podnositelj, u bitnom, ističe da Vijeće za telekomunikacije, suprotno odredbama Zakona o telekomunikacijama (»Narodne novine«, broj 122/03., 158/03. – ispravak i 60/04.) i Zakona o općem upravnom postupku (»Narodne novine«, broj 53/91. i 103/96. – odluka Ustavnog suda, u daljnjem tekstu: ZUP) podnositelja nije obavijestilo o pokretanju postupka u kojemu je donijelo osporeno rješenje. Kako se u tom postupku odlučivalo o podnositeljevim pravima i obvezama, podnositelj ističe da mu je učinjenim propustom onemogućena zaštita njegovih prava i interesa. Pored toga, ističe da je postupak u kojemu je doneseno osporeno rješenje proveden protivno odredbi članka 51. stavka 4. Zakona o telekomunikacijama, budući da nadležni ministar nije donio pravilnik kojim se pobliže propisuje način provođenja postupka utvrđivanja i analize mjerodavnih tržišta. Stoga podnositelj smatra da u konkretnom slučaju nisu bili ispunjeni uvjeti za vođenje postupka utvrđivanja operatera sa znatnijom tržišnom snagom na mjerodavnom tržištu.

Internet stranice NN 72/2005 • Predlaže da Ustavni sud pokrene postupak na temelju članka 63. stavka 1. Ustavnog zakona, ukine osporeno rješenje i predmet vrati na ponovni postupak.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 72/2005 • Ustavni sud utvrđuje da se konačni i izvršni upravni akt može smatrati pojedinačnim aktom iz članka 63. stavka 1. (posljednjeg dijela rečenice) Ustavnog zakona pod uvjetom da je u upravnom postupku podnositelj koristio dopuštena sredstva pravne zaštite. To stoga što konačni i izvršni upravni akt tijela državne uprave, odnosno pravne osobe s javnim ovlastima, načelno može dovesti do teških i nepopravljivih posljedica za podnositelja ako je tim aktom grubo povrijeđeno neko od njegovih Ustavom zajamčenih ljudskih prava ili temeljnih sloboda.
Poslovne stranice NN 72/2005 • Osnovanost pokretanja ustavnosudskog postupka, utemeljenog na članku 63. stavku 1. (posljednjem dijelu rečenice) Ustavnog zakona, međutim, ovisi u prvom redu o utvrđenju postojanja grube povrede ustavnog prava, učinjene podnositelju osporenim pojedinačnim aktom. Stoga, eventualni nastup teških i nepopravljivih posljedica, koje nisu uzrokovane grubom povredom ustavnog prava, nije osnovan razlog za pokretanje ustavnosudskog postupka temeljem članka 63. stavka 1. (posljednjeg dijela rečenice) Ustavnog zakona.
Pregledi NN 72/2005 • Konačno, u primjeni tog članka Ustavnog zakona, Ustavni sud uvažava činjenicu da još nije provedena kontrola zakonitosti osporenog upravnog akta u upravnom sporu pa se i ocjena o gruboj povredi ustavnog prava zasniva na stanju stvari koje je postojalo na dan podnošenja ustavne tužbe, odnosno na činjeničnom stanju utvrđenom u upravnom postupku do dana podnošenja ustavne tužbe.
Glasnik NN 72/2005 • Rješavajući po službenoj dužnosti u predmetu utvrđivanja operatora ili davatelja usluga sa znatnijom tržišnom snagom, na temelju članka 51. stavaka 1. i 2. Zakona o telekomunikacijama, Vijeće za telekomunikacije je osporenim rješenjem utvrdilo da znatniju tržišnu snagu imaju sljedeći operatori:
Novo NN 72/2005 • 1. H. t. d.d. za tržište javne govorne usluge u nepokretnim telekomunikacijskim mrežama na području Republike Hrvatske;
Poslovi NN 72/2005 • H. t. d.d., H. m. k. d.o.o. i tvrtka V. d.o.o. za tržište međusobnog povezivanja na području Republike Hrvatske.
Poticaji NN 72/2005 • U postupku koji je prethodio osporenom rješenju, na temelju analize koju je proveo Hrvatski zavod za telekomunikacije, utvrđeni su tržišni udjeli pojedinih operatora u nepokretnim telekomunikacijskim mrežama, u pokretnim telekomunikacijskim mrežama te za tržište međusobnog povezivanja na području Republike Hrvatske. Na temelju utvrđenih tržišnih udjela pojedinog operatora, utvrđeni su operatori sa znatnijom tržišnom snagom.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 28/92, Broj 24/04, Broj 101/04, Broj 135/06, Broj 99/05, Broj 106/99


LINK - NOVA PONUDA KORISNIH ALATA ZA POBOLJŠANJE POSLOVANJA Pregled