PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 47/2008 • U presudi kojom je odbijena podnositeljeva tužba protiv drugostupanjskog rješenja, Upravni sud ističe da je osporeno rješenje doneseno sukladno mjerodavnim odredbama Carinskog zakona, Uredbe za provedbu Carinskog zakona i Zakona o carinskoj tarifi (»Narodne novine« broj 49/96. i 80/96.). Upravni sud ukazuje na odredbe članka 90. stavaka 1. i 3. Carinskog zakona i na odredbu članka 129. stavka 2. Uredbe za provedbu Carinskog zakona.
NN 47/2008 • Carinarnica može i nakon što pusti robu deklarantu po službenoj dužnosti ili na zahtjev deklaranta provjeravati ispravnosti deklaracije.
NN 47/2008 • Carinarnica može nakon puštanja robe, a radi utvrđivanja ispravnosti podataka u deklaraciji, naknadno pregledati trgovačke, knjigovodstvene, tehnološke i druge isprave te podatke koji se odnose na uvozne ili izvozne radnje u svezi s tom robom ili naknadne trgovačke radnje u koje su te robe uključene. Ti postupci mogu se provesti u prostorima i prostorijama deklaranata ili svake druge osobe koja je izravno ili neizravno poslovno uključena u navedene radnje ili u prostorima i prostorijama bilo koje osobe koja posjeduje navedene podatke i isprave. Carinarnica može također pregledati i robu ako je još uvijek dostupna.
NN 47/2008 • Ako naknadna provjera deklaracije pokaže da su propisi za primjenu odnosnoga carinskog postupka bili primijenjeni na osnovi neistinitih ili nepotpunih podataka, carinarnica će u skladu s propisima poduzeti potrebne mjere da bi se slučaj sukladno novim okolnostima ispravno uredio.
NN 47/2008 • Ako carinarnica na osnovi rezultata naknadne provjere ustanovi da je carinski dug bio krivo obračunat, poduzet će sve potrebne mjere za naknadnu naplatu, povrat, ili otpust duga. U slučaju kršenja odredbi trgovinskih ili drugih mjera carinarnica o svojim nalazima izvještava nadležna državna tijela. Na osnovi međunarodne suradnje moguće je kontrolne nalaze dostaviti carinskim tijelima drugih država.
NN 47/2008 • U naknadnoj provjeri odgovarajuće se primjenjuju prvo, drugo i treće potpoglavlje ovog poglavlja. Carinarnica sastavlja zapisnik o rezultatima naknadne provjere.
NN 47/2008 • Ako se pri naknadnoj provjeri uzimaju uzorci, to se navodi u zapisniku o naknadnoj provjeri deklaracije.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 47/2008 • – usklađivanju sustava nazivlja i brojčanog označavanja robe u hrvatskom carinskom sustavu s obvezama preuzetim prihvaćanjem Međunarodne konvencije o Harmoniziranom sustavu nazivlja i brojčanog označavanja robe,
NN 47/2008 • – usklađivanju sustava nazivlja i brojčanog označavanja robe u Carinskoj tarifi s posebnostima hrvatskoga carinskog sustava, potrebama uređivanja odnosa na području trgovine, deviznoga sustava i slično,
NN 47/2008 • – nacrtima propisa glede razvrstavanja robe u Carinsku tarifu.
NN 47/2008 • Ministar financija uređuje način imenovanja članova, djelokrug i način rada Povjerenstva za carinsku tarifu te obavljanje stručnih i drugih poslova za njezine potrebe.
NN 47/2008 • Ravnatelj Carinske uprave imenuje povjerenstvo kao stručno tijelo za rješavanje sporova u drugostupanjskom upravnom postupku u svezi s razvrstavanjem robe u Carinsku tarifu.
NN 47/2008 • Polazeći od mjerodavnih odredaba Carinskog zakona i Uredbe za provedbu Carinskog zakona, Sud ocjenjuje da se pravna stajališta navedena u osporenim aktima nadležnih upravnih tijela i Upravnog suda zasnivaju na pravilnoj primjeni mjerodavnog materijalnog prava i na ustavnopravno prihvatljivom tumačenju tog prava. Ustavni sud utvrđuje da su nadležna upravna tijela i Upravni sud obrazložili svoja stajališta iznesena u osporenim aktima, za koja je nedvojbeno da nisu posljedica proizvoljnog tumačenja i samovoljne primjene mjerodavnog materijalnog prava.
NN 47/2008 • Iz navedenih razloga Ustavni sud nije prihvatio navode podnositelja da mu u konkretnom slučaju nije osigurana jednakost pred zakonom, zajamčena člankom 14. stavkom 2. Ustava.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 46/07, Broj 30/07,
Broj 176/03, Broj 5/91,
Broj 20/91, Broj 31/00
LINK - POSLOVNI SAVJETNIK, POSLOVNI SUBJEKTI, POSLOVNI PLAN I DRUGO