PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
PREGLED PRAVNE REGULATIVE - AŽURIRANO
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 153/2005 • postoje zakonski uvjeti za pristup tržištu (visoke zapreke pristupa tržištu);
NN 153/2005 • ostvarivanjem ovog ekonomskog jedinstva nestaje konkurentski pritisak u međusobnom odnosu ZABE i Splitske banke, a tržišni udjel koji će ostvariti daje im snagu da se u velikoj mjeri ponašaju neovisno od drugih tržišnih konkurenata.
NN 153/2005 • Slijedom svega navedenog, u provedenom postupku je utvrđeno da će se predmetna koncentracija negativno odraziti na sljedeće segmente mjerodavnog tržišta:
NN 153/2005 • 1. tržište univerzalnog bankarstva na području Republike Hrvatske i
NN 153/2005 • Ostvarivanje ekonomskog jedinstva ZABE i Splitske banke, odnosno PSŠ i WSŠ, sigurno vodi značajnom slabljenju tržišnog natjecanja na navedena dva tržišta, a indirektno čini prijetnju i za slobodno tržišno natjecanje na tržištima mirovinskih fondova i investicijskih fondova. Ovo posebno zbog apsolutno superiorne distribucijske mreže (poslovnice i podružnice) kojom bi raspolagao ovaj entitet.
NN 153/2005 • Pri donošenju takve ocjene HNB je imala u vidu ciljeve i učinke predmetne namjere provedbe koncentracije.
NN 153/2005 • Nadalje, mreža podružnica i poslovnica ZABE i Splitske banke i s njima povezanih društava koja bi rezultirala iz predmetne koncentracije, pokrivala bi cijelo područje RH u znatno većem opsegu nego konkurentske mreže, što bi ovom entitetu nesporno dalo veliku prednost i privilegirani položaj na tržištu u odnosu na ostale natjecatelje.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 153/2005 • Na temelju iznijetog ocijenjeno je da se radi o zabranjenoj koncentraciji u smislu točke 1.5. Odluke o zaštiti tržišnog natjecanja unutar bankarskog sektora, koja se može otkloniti samo na način da se prodaju dionice jedne od banaka sudionica koncentracije (ZABE ili Splitske banke) i dionice jedne od stambenih štedionica sudionica koncentracije (PSŠ ili WSŠ), te je stoga odlučeno kao u izreci.
NN 153/2005 • S obzirom da je ocijenjeno da i dalje postoje razlozi zbog kojih je doneseno Privremeno rješenje urbroj 357-020/09-05/ŽR od 15. rujna 2005., odlučeno je kao u točki 3. izreke. Budući da je preuzimanje HVB od strane UCI realizirano, banke i stambene štedionice sudionice koncentracije u Republici Hrvatskoj postale su time dio iste međunarodne bankarske grupe, pa je do prodaje dionica jedne od banaka i jedne od stambenih štedionica bilo potrebno zabraniti njihovo koordinirano djelovanje na tržištu univerzalnog bankarstva i tržištu stambenih štedionica u Republici Hrvatskoj.
NN 153/2005 • Ovo je rješenje konačno u upravnom postupku i protiv njega nije dopuštena žalba, već se može pokrenuti upravni spor tužbom neposredno kod Upravnog suda Republike Hrvatske u roku od 30 dana od dana dostave ovog rješenja.
NN 153/2005 • Ovom se Odlukom uvode porezi Općine Jelsa, te propisuju stope i drugi elementi za njihovo utvrđivanje i naplatu.
NN 153/2005 • Obveznici poreza na dohodak s područja Općine Jelsa plaćaju prirez porezu na dohodak po stopi od 10%.
NN 153/2005 • Porez na potrošnju plaća se na potrošnju alkoholnih pića (vinjak, rakiju i žestoka pića), prirodnih vina, specijalnih vina, piva i bezalkoholnih pića u ugostiteljskim objektima.
NN 153/2005 • Obveznik poreza na potrošnju jest pravna i fizička osoba koja pruža ugostiteljske usluge na području Općine Jelsa.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR:
Broj 112/04, Broj 61/09,
Broj 109/02, Broj 56/06,
Broj 27/01, Broj 109/96
LINK - PONUDA ZA HRVATSKE PODUZETNIKE, SERVISNE INFORMACIJE