PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled usluga

NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost. Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
zg-zaduzenja-pojedinog-rukovoditelja-hwxk NN 14/2007

• – popis osoba koje za ovlašteno društvo obavljaju radne, profesionalne ili druge zadatke, a koje imaju pristup povlaštenim informacijama;


Stranica 2007-02-14-604 NN 14/2007

• – postupak unutarnjeg izvješćivanja i donošenja odluka unutar ovlaštenog društva;


Internet NN 14/2007

• (1) Ovlašteno društvo može obavljanje poslova s vrijednosnim papirima organizirati i u jednoj ili više podružnica.


Internet stranice NN 14/2007

• (2) Na rad podružnice ovlaštenog društva na odgovarajući se način primjenjuju odredbe ovog pravilnika.


Internet stranice NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je u prostorijama u kojima obavlja poslove s klijentima, na vidljivom i dostupnom mjestu izložiti opće uvjete ugovora o nalogu, cjenik i informaciju o načinu podnošenja pritužbe na rad ovlaštenog društva.
Internet stranice NN 14/2007 • (2) Ovlašteno društvo dužno je, pri obavljanju poslova s vrijednosnim papirima, klijentu omogućiti komunikaciju s:
Internet stranice NN 14/2007 • a) brokerom – za poslove iz članka 34. točke 1., 5., 6. i 8. Zakona;
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE Pregled
Informacije NN 14/2007
• (3) Ovlašteno društvo mora, na traženje klijenta, istome osigurati privatnost pri davanju naloga i obavljanju drugih poslova s vrijednosnim papirima.

Poslovne stranice NN 14/2007
• (4) Pri obavljanju poslova za račun klijenta, a temeljem naloga danog telefonom, telefaksom ili elektronskim putem, ovlašteno društvo mora:

Servis NN 14/2007 • b) osigurati tajnost i sigurnost podataka o klijentu i o nalogu;
Glasnik NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je svakom klijentu omogućiti podnošenje pritužbe na rad ovlaštenog društva.
Novo NN 14/2007 • (2) Ovlašteno društvo mora usvojiti i primjenjivati učinkovite i transparentne načine savjesnog i brzog postupanja po pritužbama klijenata.
Poslovi NN 14/2007 • (1) Ovlašteno društvo dužno je provoditi postupke interne kontrole poslovanja, u potpunosti neovisno o obavljanju redovne djelatnosti ovlaštenog društva.
Poticaji NN 14/2007 • (2) Za pravilno obavljanje interne kontrole poslovanja, ovlašteno društvo je dužno:
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA IZBOR: Broj 17/08, Broj 38/96, Broj 18/99, Broj 97/04, Broj 16/04, Broj 21/90


LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA Pregled