PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NOVI BRZI PREGLED ZAKONSKE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 5/2008 • (1) Zračni prijevoznik kojemu se izdaje ili produžava valjanost Operativne licencije, mora raspolagati s jednim ili više zrakoplova, kroz vlasništvo ili neki oblik leasinga.
NN 5/2008 • (3) U slučaju da se ugovor o zakupu za zrakoplov registriran unutar Europske unije smatra prihvatljivim prema članku 12. ovoga Pravilnika, Agencija neće zahtijevati upis tog zrakoplova u Hrvatski registar civilnih zrakoplova ako bi to zahtijevalo konstrukcijske promjene zrakoplova.
NN 5/2008 • (4) U slučaju kratkoročnih ugovora o zakupu, da bi se zadovoljile privremene potrebe zračnog prijevoznika ili u izuzetnim prilikama, Agencija može dopustiti odstupanje od zahtjeva iz stavka 2. ovoga članka
NN 5/2008 • (5) Kod primjene stavka 2. ovoga članka, a u skladu s primjenljivim propisima, uključujući one koji se odnose na izdavanje Svjedodžbe o plovidbenosti, Agencija će bez dodatne pristojbe i bez odgađanja, u Hrvatski registar civilnih zrakoplova prihvatiti zrakoplove koji su u vlasništvu državljana drugih država članica Europske unije. Za promjenu registracije zrakoplova ne naplaćuje se dodatna pristojba.
NN 5/2008 • (1) Za potrebe osiguranja sigurnosnih standarda i odgovornosti, zračni prijevoznik koji uzima u zakup zrakoplov od drugog poduzeća ili ga daje drugom poduzeću mora prethodno od Agencije ishoditi suglasnost na sklapanje ugovora o zakupu. Uvjeti za suglasnost moraju biti sastavni dio ugovora o zakupu između ugovornih stranaka.
NN 5/2008 • (2) Suglasnost na sklapanje ugovora o zakupu zrakoplova s posadom, zračnom prijevozniku koji ima važeću Operativnu licenciju, daje se ako su ispunjeni sigurnosni standardi koji su jednaki onima za izdavanje Svjedodžbe o sposobnosti.
NN 5/2008 • (1) Operativna licencija je valjana dok zračni prijevoznik udovoljava uvjetima propisanim ovim Pravilnikom, s tim da Agencija mora preispitati da li zračni prijevoznik udovoljava propisanim uvjetima godinu dana nakon prvog izdavanja i svakih pet godina nakon toga.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH USLUGA, INTERNET USLUGE
NN 5/2008 • (3) Zračni prijevoznik mora tražiti ponovno izdavanje Operativne licencije i u slučaju promjene jednog ili više elemenata koji utječu na pravni status poduzeća, posebice u slučaju udruživanja ili preuzimanja.
NN 5/2008 • (4) Agencija mora ukinuti Operativnu licenciju zračnom prijevozniku protiv kojeg se vodi stečajni ili sličan postupak ukoliko procijeni da ne postoje realni izgledi za zadovoljavajuću financijsku rekonstrukciju u razumnom roku.
NN 5/2008 • Rokovi za podnošenje zahtjeva za izdavanje i produživanje Operativne licencije
NN 5/2008 • (2) Zračni prijevoznik koji posjeduju važeću Svjedodžbi o sposobnosti, a koji obavlja prijevoze isključivo zrakoplovima s MTOM (maksimalnom uzletnom masom pri polijetanju) manjom od 10 tona i/ili zrakoplovima s manje od 20 sjedišta, mora podnijeti zahtjev za izdavanje Operativne licencije – tip B u roku od godinu dana od dana stupanja na snagu ovoga Pravilnika, odnosno u roku od trideset dana nakon produženja valjanosti Svjedodžbe o sposobnosti.
NN 5/2008 • (3) Poduzeće koje nema važeću Svjedodžbu o sposobnosti zahtjev za izdavanje Operativne licencije podnosi najmanje devedeset dana prije planiranog početka izvođenja operacija.
NN 5/2008 • (5) Odluke Agencije o izdavanju ili ukidanju Operativne licencije objavljuju se u Službenom listu Europskih zajednica.
NN 5/2008 • (1) Primjena odredbe članka 3. stavka 2. ovoga Pravilnika odgađa se do trenutka pristupanja Republike Hrvatske Europskoj uniji. Do početka primjene ove odredbe poduzeća moraju biti u potpunom ili većinskom vlasništvu domaće fizičke ili pravne osobe, pod uvjetom da su dvije trećine članova uprave i nadzornog odbora društva hrvatski državljani s prebivalištem u Republici Hrvatskoj.
PRETHODNO - SLJEDEĆA STRANICA
IZBOR:
Broj 24/02, Broj 99/08,
Broj 49/92, Broj 135/06,
Broj 12/92, Broj 100/04
LINK - SERVIS SA POSLOVNIM INFORMACIJAMA, PROGRAMIMA I USLUGAMA