PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 149/2004 • 1.1.5.1. Vozilo mora punim ubrzavanjem postići stalnu brzinu te zatim voziti tom brzinom barem 400 m bez ikakve preinake ispitne podloge. Mjerenje prosječne brzine vozila potom se ponavlja vožnjom u suprotnome smjeru, po istoj ispitnoj podlozi i s istim postupcima.
NN 149/2004 • 1.1.5.2. Kriteriji prihvaćanja za ispitivanje stalnom brzinom
NN 149/2004 • 1.1.5.2.1. Ni jedna od dobivenih ustaljenih brzina Vstab ne smije prekoračiti namještenu brzinu Vset. Međutim prihvatljivo je 5 %-tno odstupanje od vrijednosti Vset ili 5 km/h, ovisno o tome što je veće.
NN 149/2004 • 1.1.5.2.2.Razlika između krajnjih ustaljenih brzina dobivenih za vrijeme tih ispitivanja ne smije prekoračiti 3 km/h.
NN 149/2004 • 1.1.5.2.3.Ispitivanja stalnom brzinom moraju se provesti i provjeriti kriteriji prihvatljivosti za svaki prijenosni omjer u kojemu je moguće prekoračenje ograničenja brzine.
NN 149/2004 • 1.2.2.1. Snaga koju za vrijeme ispitivanja apsorbira kočnica dinamometra s valjcima, mora biti namještena tako da odgovara otporu vozila prema ubrzanom kretanju pri ispitnoj (ispitnim) brzini (brzinama). Ta se snaga može odrediti izračunom i mora se namjestiti s točnošću
NN 149/2004 • Na zahtjev podnositelja zahtjeva i uz suglasnost mjerodavne ustanove apsorbirana snaga može se alternativno namjestiti na 0,4 Pmax (Pmax je najveća snaga motora). Vozilo koje se kreće brzinom koja je 10 km/h ispod njegove namještene brzine mora se ubrzati koliko god dopuštaju mogućnosti motora djelujući do kraja na papučicu za snagu.To djelovanje treba zadržati barem 20 sekunda nakon što se ustali brzina vozila. Trenutačnu brzinu vozila treba zapisivati radi izradbe krivulje brzine ovisno o vremenu za vrijeme ispitivanja i za vrijeme djelovanja uređaja za ograničenje brzine.
NN 149/2004 • 1.2.2.2.1. Ustaljena brzina Vstab koju dostigne vozilo mora biti jednaka ili manja od namještene brzine Vset. Međutim prihvatljivo je 5 %-tno odstupanje od vrijednosti Vset ili 5 km/h, ovisno o tomu što je veće.
NN 149/2004 • 1.2.2.2.4.Ispitivanja s ubrzavanjem moraju se provesti i provjeriti kriteriji prihvatljivosti za svaki prijenosni omjer u kojem je teorijski moguće
NN 149/2004 • 1.2.3.1. Vozilo se mora postaviti na dinamometar s valjcima. Sljedeći kriteriji prihvaćanja moraju biti ispunjeni za snagu koju apsorbira dinamometar, koja se progresivno mijenja od najveće snage Pmax do vrijednosti jednake 0,2 Pmax. Brzina vozila mora se zapisivati u cijelom gore određenu području snage. Gore određeno ispitivanje i zapisivanje provodi se pet puta.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 149/2004 • 1.2.3.2. Kriteriji prihvaćanja za ispitivanje sa stalnom brzinom
NN 149/2004 • 1.2.3.2.1. Ni jedna od dobivenih ustaljenih brzina Vstab ne smije prekoračiti namještenu brzinu Vset. Međutim prihvatljivo je 5 %-tno odstupanje od vrijednosti Vset ili 5 km/h, ovisno o tomu što je veće.
NN 149/2004 • 1.2.3.2.2. Razlika između krajnjih ustaljenih brzina dobivenih za vrijeme tih ispitivanja ne smije prekoračiti 3 km/h.
NN 149/2004 • 1.2.3.2.3. Ispitivanja sa stalnom brzinom moraju se provesti i provjeriti kriteriji prihvatljivosti za svaki prijenosni omjer u kojemu je moguće prekoračenje ograničenja brzine.
NN 149/2004 • 2.2.1. 1. kondicioniranje: ispitivanja pri sobnoj temperaturi (293 ± 2 K); broj ciklusa: 50 000.
NN 149/2004 • 2.2.2. 2. kondicioniranje: ispitivanja pri visokim temperaturama.
NN 149/2004 • 2.2.3. 3. kondicioniranje: ispitivanja pri niskoj temperaturi.
NN 149/2004 • 2.2.4. 4. kondicioniranje: ispitivanja u slanoj atmosferi. Samo za sastavne dijelove koji su izloženi uvjetima cestovnoga okoliša.
NN 149/2004 • 2.2.5.1. Uređaj za ograničenje brzine treba ugraditi slično njegovoj ugradbi na vozilo.
NN 149/2004 • 2.2.5.2. Sinusne vibracije primjenjuju se u sve tri ravnine; logaritamski nagib mora biti 1 oktava po minuti.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 58/99, Broj 53/06,
Broj 111/99, Broj 103/96,
Broj 63/08, Broj 66/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE
Web Express - Poslovne novine - Poslovni vjesnik - Programi
Cyber Zentrum - Avon - Berlin - London - Hosting