PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 172/2003 • (1) Investitor, upravitelj zgrade i vlasnik stambene zgrade, stana ili obiteljske kuće obvezan je na pogodnom mjestu u zgradi, koje nije više od prvog kata, ili na ulazu u dvorište, postaviti i održavati kućne kovčežiće za uručenje pismovnih pošiljaka.
NN 172/2003 • (2) Ako osobe iz stavka 1. ovoga članka ne postave ili ne održavaju kućne kovčežiće, davatelj poštanskih usluga pisanim će ih putem upozoriti i odrediti rok za uklanjanje propusta, a u slučaju nepostupanja po tom upozorenju, davatelj poštanskih usluga nije obvezan primatelju uručivati pošiljke.
NN 172/2003 • (1) Korisnicima poštanskih usluga, čiji su objekti izvan naselja, poštanske pošiljke mogu se uručivati putem zbirnih kovčežića.
NN 172/2003 • (2) Uvjeti i postupak uručenja putem zbirnih kovčežića uređuju se između davatelja i korisnika poštanskih usluga, u skladu s Pravilnikom o uslugama.
NN 172/2003 • (1) Korisnici usluga mogu sve poštanske pošiljke primati i preko opunomoćenika.
NN 172/2003 • (2) Punomoć za pravnu osobu izdaje ovlaštena osoba u toj pravnoj osobi, a punomoć za fizičku osobu ovjerava nadležno državno tijelo, javni bilježnik ili davatelj poštanskih usluga.
NN 172/2003 • (3) Uvjeti i način prijama poštanskih pošiljaka preko opunomoćenika pobliže se uređuju Pravilnikom o uslugama.
NN 172/2003 • (1) Ako pošiljatelj ili druga ovlaštena osoba smatra da poštanska pošiljka nije uručena primatelju, ili da mu je uručena sa zakašnjenjem, ili da ugovorena usluga nije obavljena, ili nije obavljena u cijelosti, može davatelju poštanske usluge podnijeti pisanu pritužbu u roku od šest mjeseci od dana predaje poštanske pošiljke.
NN 172/2003 • (2) Pritužbu zbog oštećenja ili umanjenja sadržaja poštanske pošiljke primatelj ili druga ovlaštena osoba mora podnijeti odmah pri uručenju poštanske pošiljke.
NN 172/2003 • (3) Pritužba iz stavka 2. ovoga članka, podnesena nakon uručenja pošiljke, ne prima se, osim u slučaju ako primatelj priloži dokaz da oštećenje ili umanjenje sadržaja poštanske pošiljke nije nastalo nakon uručenja.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 172/2003 • (4) Davatelj poštanskih usluga obvezan je izjasniti se o utemeljenosti pritužbe u roku od 30 dana od dana njezina podnošenja.
NN 172/2003 • (5) Postupak rješavanja pritužbi uređuje se Pravilnikom o uslugama.
NN 172/2003 • (1) U međunarodnom prometu davatelj poštanskih usluga odgovara u granicama utvrđenima aktima Svjetske poštanske unije i međunarodnim ugovorima.
NN 172/2003 • (2) U unutarnjem prometu davatelj poštanskih usluga odgovara:
NN 172/2003 • 1. za gubitak ili oštećenje poštanske pošiljke ili umanjenje njezina sadržaja,
NN 172/2003 • 2. za prekoračenje roka za prijenos i uručenje poštanske pošiljke,
NN 172/2003 • 3. u slučaju kad nije obavio uslugu ili uslugu nije obavio u cijelosti.
NN 172/2003 • (3) Davatelj poštanskih usluga nije odgovoran u sljedećim slučajevima:
NN 172/2003 • 1. kad dokaže da se događaji iz stavka 2. ovoga članka nisu mogli predvidjeti, izbjeći ili otkloniti (viša sila),
NN 172/2003 • 2. kad pošiljatelj, primatelj ili druga ovlaštena osoba ne podnese pritužbu u roku utvrđenom odredbom iz članka 50. ovoga Zakona, ili ne podnese zahtjev za naknadu štete u roku utvrđenom odredbom iz članka 55. ovoga Zakona,
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA IZBOR:
Broj 173/03, Broj 45/01,
Broj 91/97, Broj 140/05,
Broj 32/93, Broj 68/06
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA ZA PODUZETNIKE