PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
BESPLATNI PREGLED PRAVNE REGULATIVE
Brzi pregled sadržaja propisa. Projekt je nastao za potrebe poslovnih ljudi koji kontinuirano prate pravnu regulativu kako bi se
informirali da li je objavljen neki novi propis koji se odnosi na njihovu djelatnost.
Radi brzog pregleda, na ovim stranicama nalazi se sažetak sadržaja, a klikom na link može se pregledati originalni izvor i cijeli sadržaj.
NN 68/2000 • 1. nemogućnost provedbe leta zbog propisanog radnog vremena i odmora i pomanjkanja prikladnih aerodroma za međuslijetanja,
NN 68/2000 • 2. štetni utjecaji na ukupno opterećenje članova letačke posade uslijed pridržavanja propisanog radnog vremena i odmora,
NN 68/2000 • 3. neprimjereno veliki troškovi za određene letove uslijed pridržavanja propisanog radnog vremena i odmora.
NN 68/2000 • (3) Produljenje radnog vremena ili skraćenje dnevnog odmora prema stavku 1. ovoga članka dopušteno je samo ako je povećano opterećenje letačke posade jednakomjerno raspoređeno i ne postoji opasnost za sigurnost zračnog prometa. Kod razmatranja zahtjeva uzimaju se u obzir:
NN 68/2000 • 2. sastav, letačko i rutno iskustvo letačke posade, te iskustvo na tipu zrakoplova, broj međuslijetanja,
NN 68/2000 • 3. ostali čimbenici koji utječu na opterećenje letačke posade.
NN 68/2000 • (4) Ministarstvo može za letove u svrhe istraživanja i radova iz zraka, te natjecateljskih letova dopustiti iznimke od odredbi ovog Pravilnika ako
NN 68/2000 • 1. se pridržavanjem odredbi narušava svrha letova istraživanja i radova iz zraka, te natjecateljskih letova,
NN 68/2000 • 2. se letovi kod kojih se ne prevoze osobe, letovi radova iz zraka i natjecateljski letovi dodatno ograniče na VFR letove i
NN 68/2000 • (5) Iznimke mogu biti dopuštene za pojedinačni slučaj ili općenito, s uvjetima i određenim rokom.
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE
NN 68/2000 • (6) Ministarstvo može, kod odobravanja najvećeg dopuštenog radnog vremena i primjerenog dnevnog odmora koje je utvrdio operator zrakoplova, odrediti manje radno vrijeme ili duži dnevni odmor za članove letačke posade ako je to potrebno zbog sigurnosti zračnog prometa odnosno ako posebna opterećenja nastupe poglavito zbog:
NN 68/2000 • 1. stanja opreme ili operativnih osobina korištenih zrakoplova,
NN 68/2000 • 2. postavljanja članova letačke posade s manjim letačkim i rutnim iskustvom ili iskustvom na tipu zrakoplova,
NN 68/2000 • 3. otežane provedbe leta, poglavito na rutama bez ili s nedostatnim navigacijskim sredstvima, velike gustoće zračnog prometa ili češćeg lošeg vremena,
NN 68/2000 • OGRANIČENJA LETENJA U POLJOPRIVREDI, ZA POTREBE POTRAGE I SPAŠAVANJA I OSPOSOBLJAVANJA PILOTA
NN 68/2000 • (1) Vrijeme leta člana posade, koji prilikom letenja obavlja usluge u poljoprivredi i šumarstvu, tijekom 24 sata smije iznositi najviše 6 sati, pri čemu radno vrijeme smije trajati najviše 12 sati tijekom 24 sata.
NN 68/2000 • (2) Član posade smije tijekom radnog vremena obaviti najviše 45 uzlijetanja, ako ih obavlja kao jedinstvenu obavezu, odnosno 60 uzlijetanja ako ih obavlja u podijeljenoj obavezi.
NN 68/2000 • (3) Dnevni odmor člana posade mora trajati neprekidno najmanje 11 sati.
NN 68/2000 • (4) Ukupno vrijeme leta u komercijalne svrhe tjedno ne smije prelaziti 28 sati, s time da tijekom 30 uzastopnih dana iznosi najviše 85 sati, odnosno 900 sati tijekom 12 uzastopnih mjeseci.
NN 68/2000 • (1) Vrijeme letenja člana posade, koji leti za potrebe potrage i spašavanja, tijekom 24 sata smije iznositi najviše 6 sati, pri čemu radno vrijeme smije trajati najviše 12 sati tijekom 24 sata.
PRETHODNA STRANICA - SLJEDEĆA
IZBOR:
Broj 7/09, Broj 58/00,
Broj 21/90, Broj 2/07,
Broj 20/96, Broj 136/03
LINK - PREGLED SVIH FINANCIJSKIH I POSLOVNIH TEMA, INTERNET USLUGE